پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

طرح پاییز پر از برگ پیام رسون

پیام رسون مفتخر است که در این روزهای پاییزی برای سپاس و قدر دانی از همراهی شما طرح پاییز پر از برگ خود را معرفی کند.
در این طرح پنل نمایندگی رایگان اس ام اس پیام رسون به همراه ۵۰۰۰ پیامک و ۱۰۰عدد خط اختصاصی ۱۴ رقمی برای هر نماینده ی جدید فعال می گردد.
همچنین پیام رسون در این طرح تعرفه ی پایه ۹۹ ریالی ارسال پیامک را برای شما همراهان در نظر گرفته است.
از ویژگی های پیام رسون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- خط خدماتی ویژه ی ارسال پیامک به بلک لیست و خطوط ویژه ی تبلیغاتی جهت ارسال انبوه پیامک

- پنل نمایندگی پیامک پیام رسون بدون تاریخ انقضا

- توانایی ایجاد نامحدود کاربر با نامحدود شماره اختصاصی 

- پیام رسون اولین ارائه دهنده ی پیام صوتی در شیراز

کمترین تعرفه ی ارسال پیامک در ایران

- تضمین بهترین کیفیت و سریعترین سرویس ارسال پیامک.

- ارسال نامحدود پیامک آنلاین بدون هزینه به لیست سفید توسط اپلیکیشن پیام رسون

پیام رسون روی تمامی سرویس های خود تضمین بازگشت تمام و کمال وجه پرداختی حتی بعد از گذشت سی روز گذاشته تا شما عزیزان با خیالی آسوده پنل نمایندگی پیام کوتاه خود را راه اندازی و سامانه ی مستقل خود را به کاربران خود ارایه دهید

مسدود شدن راه های سو استفاده از سیم کارت

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ویدئوی «ایران هوشمند»، سامانه استعلام خدمات مربوط به سرویس‌های مخابراتی که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده را بررسی کرده است .

در این سامانه شما می‌توانید تعداد تمامی سرویس‌های مخابراتی که به نام شما ثبت‌شده است را  درخواست  کنید. نتیجه این استعلام به خط تلفن همراه اعلام‌شده توسط شما پیامک می‌شود. در فاز اول طرح، تعداد سیم‌کارت‌های شما در اپراتورهای تلفن همراه و در فازهای بعد، تعداد سایر سرویس‌های مخابراتی نظیر ADSL، تلفن ثابت، TD-LTE، وایمکس و... اعلام می‌شود.

بیشتر از نیمی از مردمان چینی از پیام رسان داخلی استفاده مبکنند

بر اساس اطلاعاتی منتشر شده از منابع معتبر چینی در حال حاضر حدود ۷۴ درصد از شهروندان چین از پیام رسان بومی این کشور یعنی WeChat استفاده می‌کنند که عدد بسیار بالایی است و نشان می‎‌دهد شهروندان چینی به حمایت از محصولات داخلی اهمیت زیادی میدهند.

حتی کهن سالان و بزرگ سالان چینین نیز علاوه بر نوجوانان از این برنامه ی بومی استفاده می کنند.

تورم و تعرفه ی پیامک پیام رسون

با توجه به تورم های شدید به وجود آمده در کشور پیام رسون در نظر دارد جهت جلوگیری از ایجاد چندگانگی در تعرفه پیامک و همچنین افزایش رضایت مشتریان تعرفه ی رقابتی با ضریب ۱ ارائه نماید با این وجود پیام رسون ارزان ترین سامانه ارائه دهنده ی خدمات پیام کوتاه در کشور و با کیفیت ترین سامانه دقیقا شبیه به گذشته ی خود خواهد بود.

با توجه به پنل مورد خرید شما کاربران عزیز تعرفه ی پایه ی شما از این پس همان تعرفه ی ارسال پیام کوتاه خواهد بود. برای مثال شخصی که پنل  پیامک رایگان  پیام رسون را انتخاب کرده باشد از کلاس تعرفه ی D با تعرفه ی پایه 120 ریال بهره مند خواهد شد در نتیجه این کاربر می تواند پیام های خود را با این تعرفه ارسال نماید و همچنین شخصی که دارای نمایندگی ویژه است میتواند پیام های خود را با تعرفه ۹۵ ریالی ارسال نماید.

این طرح تنها برای ارسال های بالک و بیش از ۱۰۰۰ مورد می باشد بدیهی است در صورتی که ارسال های شما کمتر از این تعداد باشد  ارسال شما با خطا مواجه خواهد شد.

ارزان ترین سامانه و تعرفه ی پیام کوتاه و با کیفیت ترین ارسال پیامک را با ما تجربه کنید.

اپدیت جدید واتساپ برای اندروید

آپدیت بتای واتس اپ ۲.۲۰.۲۰۳.۳ برای سیستم عامل اندروید معرفی شد .
واتس اپ در این به روزرسانی پیشرفت‌های متنوع جدیدی را در آن ارائه کرده است.  یکی از این ویژگی‌های جدید، پیوستن به تماس‌های از دست رفته است که به شما امکان می‌دهد در یک شرایط خاص به سرعت به تماس‌ها بپیوندید.

این ویژگی به این معنی است که اگر تماس با اعضای دیگر گروه همچنان فعال باشد،‌ به کاربر اجازه داده می‌شود تا به یک تماس از دست رفته گروهی بپیوندد.این قابلیت جدید در اینده بوسیله بروز رسانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.