پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

تاریخ معاصر یا تاریخ مغفول

عباس عبدی/ یک نفر توییت کرده بود که: «پسره اومد ازم خرید کرد، کارتشو داد بکشم، دیدم فامیلش «بازرگانه»، پرسیدم مشهورترین آدم هم فامیلت توی دوره معاصر ایران به نظرت کیه؟ یه کم فکر کرد و گفت نمی‌دونم!  گفتم مهدی بازرگان، گفت والا نمیشناسم، نشنیده‌ام اسمشو. ترم هشت مدیریت هم می‌خوند! ‏چی یاد مردم می‌دین توی این دانشگاه لامصبا»  

شاید برای او تعجب‌آور بود که چگونه ممکن است یک نفر دانشجوی سال آخر رشته مدیریت دانشگاه باشد ولی تا این حد نسبت به تاریخ جدید کشور خود نیز بی‌تفاوت باشد و حتی هنگامی که یک سیاستمدار مشهور هم‌نام او بوده، توجهی به آن نکرده و در خاطره‌اش باقی نمانده است.  این پدیده ناشی از واقعیت نظام آموزشی ایران است که درک درستی از مفهوم و رسالت آموزش ندارد و مبتنی بر حفظ کردن است، بدون آنکه دانش‌آموز یا دانشجو کوچک‌ترین احساس تعلقی به آن مضمون درس نشان دهند. در این نظام آموزشی، درس‌هایی چون تاریخ، علوم اجتماعی و دینی و تا حدودی ادبیات هیچ تعلق خاطری نزد آموزش‌گیرنده فراهم نمی‌کند و حتی بسیاری از آموزگاران و استادان این دروس می‌دانند چیزی را آموزش می‌دهند که لزوما به آن عقیده‌ای ندارند. بنابراین کلاس‌های این دروس تبدیل به محل شکنجه روحی و احساس حقارت می‌شود. آنان درس را عمیق نمی‌خوانند بلکه طوطی‌وار می‌خوانند، در نتیجه هیچ حس خوبی نسبت به فایده‌مندی آن پیدا نمی‌کنند و احساس بطالت و اتلاف وقت می‌کنند. حتی احساس توهین می‌کنند که نظام آموزشی درصدد تزریق گزاره‌ها و افکاری دستکاری شده و غیر واقعی به ذهن آنان است. عده‌ای هم که این درس‌ها را خوب می‌خوانند و به آن نقد دارند، برای امتحان چاره‌ای ندارند جز اینکه هر چه را که در کتاب آمده بنویسند، حتی اگر مخالف آن باشند. این نیز حس نفرت و کینه و بدبینی را در دانش‌آموز یا دانشجو ایجاد می‌کند.  

نکته‌ای که می‌خواهم در این یادداشت به آن اشاره کنم وجود نوعی ساده‌انگاری و نابخردی مفرط در پس این سیاست است. در حقیقت این آموزش نتیجه منفی دارد و بعید است که هیچ دانش‌آموز یا دانشجویی را با گزاره‌های کتاب‌های آموزشی رسمی همراه و همدل کند و اگر کسانی را هم با آن همراه کند، این همراهی عمق کافی ندارد و با اولین مواجهه انتقادی، عقب‌نشینی می‌کنند. از همه بدتر اینکه این نوع آموزش تلقینی و بی‌فایده جوانان این جامعه را بی‌ارتباط با تاریخ خود می‌کند. ملتی که تاریخ نداشته باشد یا داشته باشد ولی مردم و جوانانش آن را درونی نکرده باشند، ملت و جامعه بی‌ریشه‌ای خواهد بود که هیچ آینده‌ای نیز نمی‌تواند برای خود ترسیم کند. اگر با تاریخ خود آشنا نباشیم، «اکنونِ» ما نیز در حالت ناپایدار و برزخی خواهد بود. نظام آموزشی که هدف اصلی آن جدا کردن تاریخ و ادبیات و اندیشه به مطلوب و نامطلوب است و می‌کوشد که واقعیت‌ها را در قالب‌های پیش‌ساخته خود بریزد محکوم به شکست است. اختلالات روانی ناشی از این نوع آموزش بسیار عمیق است. اینکه صبح در کلاس درس یک چیز را یاد بگیریم، بعد از ظهر در رسانه‌های آزاد با ده‌ها دلیل و منطق، خلاف آن را می‌خوانیم. این نوع دوگانگی‌ها در همه امور است. در اداره، در خیابان و در خانه با اصول و ضوابط رفتاری متفاوتی مواجه هستیم. تفاوت‌هایی که هیچ مبنای منطقی ندارد و فقط بر اثر خواست عده‌ای تحمیل می‌شود. در میان همه درس‌ها، بی‌علاقگی و حتی نفرت نسبت به تاریخ رسمی معاصر نزد جوانان بیشتر از سایر دروس است. ریشه‌یابی این امر را می‌توان در همین نگاه رسمی نسبت به تاریخ معاصر جست که به‌شدت فیلتر و خوانشی کاملا بسته از آن ارایه می‌شود. گویی که همه بد بوده‌اند، به جز اندکی که گل سرسبد عالم بشریت هستند. آنچه باعث تاسف است، افزایش این شکاف و دوگانگی است. نه فقط در سطح کتاب‌های آموزشی، بلکه در سطح ممیزی کتاب‌ها نیز این وضع مشهود است.  اکنون که ناکارآمدی این شیوه آموزشی روشن شده است، برخی از همان متولیان رسمی، گمان می‌کنند که باید نظام آموزشی را انحصاری‌تر از قبل کنند و دانش‌آموزان و دانشجویان را با متون و افراد گزینش‌شده‌تری آموزش دهند! اگر این راه نتیجه می‌داد تاکنون داده بود. بعید است که جامعه‌ای را بتوان یافت که جوانان آن تا این حد نسبت به تاریخ معاصر خود بیگانه شده باشند.

مبعث حضرت رسول

مبعث حضرت رسول با پیام رسون

20 اسفند 1399 68  0  0

مبعث حضرت محمد روزی است که پیامبر اسلام از سوی خدا برای هدایت بشر و راهنمای همیشگی انسان ها برانگیخته شده است.

ما شیعیان هر ساله مبعث پیامبر اکرم را جشن می گیریم در واقع این عید همانند عیدهای فطر و قربان و غدیر بسیار برای ما شیعیان با ارزشمند است.

 


 

حال پیام رسون با احترام به شیعیان سرزمین و این عید فرخنده علاوه بر تخفیف هایی که روی پنل اس ام اس شیراز خود گذاشته است به تمامی کسانی که در روز مبعث حضرت محمد اقدام به خرید پنل اس ام اس کنند یک کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نیز هدیه می‌دهد.

 

پس هموطنان عزیزو همراهان همیشگی سامانه پیام کوتاه شیراز اگر به دنبال تبریک عید مبعث و تبلیغ کالای خود هستید، بهترین فرصت است که اقدام به خرید پنل اس ام اس از سامانه پیام کوتاه شیراز کنید تا یک عیدی ۵۰۰ هزار تومانی هم از پیام رسون هدیه بگیرید.

 

جهت سفارش پنل اس ام اس به نمایندگی پیامک شیراز مراجعه کنید.

09172172039

02128423301

ریاست جمهوری 1400

یک منبع آگاه هدف از استعفای سعید محمد را حضور او در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرد.

این منبع آگاه با اعلام این خبر گفت: سردار محمد حدود دو ماه پیش درخواست استعفای خود را به سردار سلامی داده بود.

متن استعفای سعید محمد به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت دوری از شائبه های سیاسی- انتخاباتی از ریاست جمهوری از سمت فرماندهی قرارگاه استعفاء داد.
در متن استعفای سعید محمد آمده است: با توجه به برخی شایعات و بروز برخی شائبه های سیاسی- انتخاباتی و در راستای صیانت از قرارگاه انقلابی- جهادی خاتم الانبیاء، از سمت خود استعفاء می دهم.
امید است این قرارگاه در جهت ادامه ماموریت های خود بیش از پیش موفق بوده و برگ های زرین دیگری به دفتر خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیفزاید.
بنده نیز بعنوان سرباز رهبر معظم انقلاب همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در خط نورانی امام ره ، رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب، خدمتگزار مردم عزیز ایران سرافراز خواهم بود.

سامانه پیام کوتاه ویژه بانک ها

سامانه پیام کوتاه ویژه ی بانک ها

11 اسفند 1399 47  0  0

تا الان تمامی مطلب هایی که در سایت نمایندگی پیام کوتاه شیراز ثبت  شده، از کاربردی بودن نمایندگی پیامک گفته شده است. اما در این مقاله می خواهیم یکی از مهمترین کاربرد نمایندگی سامانه پیام کوتاه را به شما معرفی کنیم و آن هم سامانه ارسال اس ام اس ویژه بانک‌ها است.

سامانه پیامک برای بانک‌ها به عنوان یک ابزار ارتباطی بین بانک و کاربران محسوب می‌شود چرا که برخلاف روش های تبلیغاتی دیگر مانند ایمیل، پست، تلفنبانک و غیره یکی از سریع ترین ابزار جهت ارائه خدمات بانکی به مشتریان است، در واقع می‌توان گفت استفاده بانک‌ها از سامانه ارسال پیامک ضروری است چرا که با ارائه تبلیغات اس ام اسی به مشتریان از مزایای زیادی بهره مند می شود که در زیر به توضیح آنها می‌پردازیم.

 

کاربردها و مزایای سامانه پیام کوتاه برای بانک ها :

 

1_ ارسال پیام کوتاه در هنگام برداشت وجه:

 زمانی که شما از کارت بانکی خود مبلغی را برداشت و یا واریز میکنید، یک پیامک مبنی بر میزان موجودی و مبلغ تراکنش به شما ارسال می شود تا در صورتی که خودتان از کارت شخصی استفاده نکردید سریعا آن را مسدود کنید و اینکه این  پیامک جایگزین منطقی و خوبی به جای استفاده از  کاغذ است.

 

2_ ارسال پیام کوتاه در زمان ورود به اینترنت بانک :

این پیام کوتاه برای امنیت بیشتر در حوزه اینترنت بانک است، تاکسی با استفاده از مشخصات شما نتواند از اینترنت  بانک شخصی شما استفاده کند.

 

3_ اطلاع‌رسانی در مورد سررسید چک:

 یادآوری خوبی است برای آنکه  چک  شما برگشت نخورد 

 

4_ پیام های امنیتی و فوری:

 در برخی موارد  ضروری بانک می‌تواند موارد امنیتی مثل توجه به کلاهبرداری های رایج و غیره را فوراً به شما اطلاع دهند.

 

 

5_ پیام کوتاه های شرایط تسهیلات و خدمات جدید:

 بانک ها نیز می‌توانند تبلیغات پیامکی در حوزه کاری خود داشته باشند مانند تسهیلات  جدید، خدمات جدید اینترنت بانک، و....

 

6_ اعلام یادآوری به مشتریان جهت پرداخت اقساط:

 اکثر کسانی که وام گرفته اند با این مشکل روبرو هستند که تاریخ قسط خود را فراموش می‌کنند.بانک‌ها با یک  پیامک به صورت متنی یا با استفاده از اپراتور پیام صوتی به مشتریان خود این  یادآوری را می کنند.

 

7_  اعلام قرعه کشی ها و اسامی برندگان:

 در همه بانک‌ها دیدیم که ما بین مشتریان خود قرعه‌کشی‌هایی انجام می‌دهند و به قید قرعه به برندگان جوایزی ارزنده تعلق می‌گیرد. این عمل علاوه بر اینکه مشتریان بانک را راضی نگه می دارد باعث جذب مشتریان دیگر نیز می شود و بانک‌ها با داشتن یک نمایندگی پیامک می‌توانند به راحتی این اقدامات را انجام دهند.

 

 

8_ عبور از بلک لیست برای پیامک های بانکی:

 اکثر افراد در گوشی‌های خود، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند. اما شما در سامانه پیامک شیراز می توانید به راحتی با تکمیل فرم های مربوط به خطوط خدماتی، این اطمینان را داشته باشید که به راحتی برای تمامی افراد که بلک لیست خود را فعال کردن ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید.

 

 

بر اساس جمع بندی ها، ضروری است که بانک‌ها از یک سورس  سامانه پیام کوتاه بهره‌مند شود و داشتن یک سامانه پیامک باید شرایط خاص خود از جمله :  ارسال پیامک بر اساس کد پستی،  ارسال پیامک منطقه ای،  ارسال انبوه پیامک به محله،  کمترین تعرفه پیام کوتاه،  پیشرفته ترین سامانه پیامک،  پرسرعت ترین پنل اس ام اس و غیره را دارا باشد، که نمایندگی پیامک شیراز یکی از ارزان‌ترین پنل پیامک ایران و بهترین سامانه پیامک محسوب می‌شود که توانسته طی سالها تلاش رضایت مشتریان خود را جلب کند.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

بازاریابی پیامکی چیست

بازاریابی پیامکی چیست

5 اسفند 1399 114  0  0

بازاریابی پیامکی:

 

 امروز می خواهم سوال های متداولی که در مورد بازاریابی پیامکی وجود دارد را توسط سامانه پیامک شیراز  پاسخ دهیم.

منظور از بازاریابی پیامکی یک پیام نوشتاری در مورد یک محصول و یا معرفی یک شرکت یا برند تجاری که در قالب یک ارسال اس ام اس به افراد انجام می شود که می توان آن را بازاریابی پیامکی  تعریف کرد.

این جمله که بازاریابی پیامکی همان پیامک های تبلیغاتی است که در گوشی های موبایل قابل رویت است، درست می باشد اما بدین معنی نیست که تولید آن کار ساده‌ای باشد. در واقع می‌توان گفت بازاریابی پیامکی هم دارای قوانین خاص خود است که حتماً باید آن را رعایت کرد و کم کاری در آن نه تنها نتیجه نمی‌دهد بلکه باعث عملکرد نامطلوب برای شرکت  خواهد شد.

تولید یک محصول و عرضه آن به مشتری فرآیند خاص خود را دارد که در این میان واژه بازاریابی از اهمیت فوق العاده برخوردار است، در واقع ایده و خلاقیت در بازاریابی است که می تواند تولید و عرضه یک محصول را چندین برابر کند. یکی از نمونه های بازاریابی که می‌توان به آن اشاره کرد ارسال اس ام اس تبلیغاتی است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا در میان بازاریابی های مختلف از جمله تلویزیون و یا بیلبوردهایی که در سطح شهرها وجود دارند و با استفاده از رنگ ها و جملات زیبا که روی آنها نوشته می شود، بازهم بازاریابی پیامکی بیشتر تاثیر گذار است و قدرت بیشتری نسبت به دیگر روش ها دارد.

باید به شما بگویم که با رایج شدن گوشی موبایل در بین تمام افراد جامعه، باعث شده همه ما برای خود یک دوست و همراه جدانشدنی داشته باشیم و اکثر کارهایمان را توسط این دوست انجام دهیم، از جمله تنظیم آلارم، کارهای بانکی با همراه بانک و....

بدیهی است که هر پیام‌جدید که برای این دوست جدا نشدنی از ما بیاید آن را چک خواهیم کرد و به این دلیل است که از این طریق می‌توانیم یک بازاریابی موفق برای محصول و کالای خود داشته باشیم.

 

 

شاید برایتان جالب باشد که در میان بازاریابی هایی که از طریق  تلفن همراه انجام می شود از جمله دیوار، اینستاگرام، تلگرام و... باز هم بازاریابی پیامکی جایگاه ویژه ای دارد. چراکه تمام این برنامه ها مستلزم داشتن اینترنت است و فقط ارسال پیامک تبلیغاتی است که بدون داشتن نیاز به اینترنت می‌تواند بر روی گوشی شما بیاید و توسط کاربر خوانده شود.

یکی دیگر از مزیت هایی که در رابطه با بازاریابی پیامکی وجود دارد روش های ارسال متنوع پیام کوتاه است از جمله : 

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

 ارسال انبوه پیامک به محله

ارسال پیامک منطقه ای

 ارسال انبوه پیامک از روی نقشه

 اپراتور پیام صوتی

 مطلب دیگر که برای هر فردی در بازاریابی اهمیت ویژه‌ای دارد، هزینه تبلیغات است که می توان این مورد را  هم از مزیت های بسیار مهم در ارسال اس ام اس تبلیغاتی دانست و در این میان هستند سامانه هایی از جمله سامانه‌پیامک شیراز، که اکثر پیامک های خود را به صورت رایگان یا کمترین تعرفه پیامک ارائه می دهد و اصطلاحاً به آن پیامک رایگان یا پیامک مفتی می گویند.

نکته دیگر که بازاریابی پیامکی را در صدر  تمام بازاریابی ها قرار داده است سرعت بالای ارسال پیامک است که در اینجا یکی از پرسرعت ترین سامانه پیام کوتاه را می توان سامانه پیام کوتاه شیراز معرفی کرد.

 

راهکارهای  مناسب برای بازاریابی پیامکی به پیشنهاد پیام رسون:

 برای موفقیت خود در بازاریابی پیامکی باید تمام جوانب را در نظر بگیرید که در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

 

_ اولین قدم شناخت افراد و مشتریان است که برای این کار شما با معرفی شرکت و کالای خود به سامانه پیام کوتاه شیراز، می توانید آسوده خاطر باشید، چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز در کار خود حرفه ای هستند وبا استفاده از تیم  خود در پیام رسون به شما افرادی را معرفی می‌کنند که به پیشنهاد شما احتیاج داشته باشند.

 

_قدم دوم زمان ارسال پیامک است. برای مثال اگر پنل اس ام اس ویژه مدارس را دارید و برای آن  بازاریابی می کنید، نباید این تبلیغ را در تابستان و تمام شدن درس ها انجام دهید،که اینگونه پیامک های تبلیغاتی عملاً بی ارزش هستند.

 

_همیشه خود را جای مشتری قرار دهید و به این نکته فکر کنید که با عنوان کردن چه امتیاز برای محصول خود میتوانید مشتری را جذب کنید. در سامانه پیامک شیراز این کار بسیار آسان است چرا که متن‌هایی توسط تیم تحریره نمایندگی پیامک شیراز نوشته می‌شود که ارزش واقعی کالای شما را عنوان کرده و مشتری را مجذوب خود میکند.

 

_در آخر نیاز به یک سایت با محتوای مطلوب و یک بازاریاب تلفنی خوب دارید تا با قرار دادن لینک سایت و شماره تماس در آخر متن خود باعث شوید مخاطبی که قصد خرید از محصولات شما را دارد در زمان خود وقفه نیندازد.

 

در این مطلب که توسط سامانه پیامک شیراز تهیه شده سعی کردیم تمامی موارد ضروری جهت یک بازاریابی موفق را ذکر کنیم و  به خود می بالیم که تیم حرفه‌ای پیام رسون شیراز توانسته در رونق کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

جهت سفارش پنل پیامک شیراز از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.