پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

دزدان دریایی در کمین ماهیگیران ایرانی

کمی آن‌طرف‌تر از خلیج‌فارس و در آب‌های آزاد اقیانوس هند، دزدان دریایی سومالی یک جوان 20 ساله چابهاری را کشتند‌ و جنازه‌اش را هم به دریا انداختند.

ماهیگیران چابهاری، تنها صیادانی هستند که خانه را به مقصد آب‌های آزاد ترک می‌کنند تا بتوانند بعد از چند ماه زندگی روی دریا، با یخچال‌هایی پُر از ماهی به ایران بازگردند، ولی همواره شکار و منبع درآمدی قابل دسترس برای دزدان دریایی سومالی، که حالا مدیریت این کشور را برعهده دارند، محسوب می‌شوند.

در تازه‌ترین حمله دزدان دریایی به ماهیگیران ایرانی، «جمشید بردی»، صیاد 20 ساله چابهاری در وضعیت غافلگیرانه و از پشت‌ سر، با شلیک مستقیم کشته شده است.

دزدان دریایی در ادامه لنج صیادی «ناخدا رضوان» را هم به سرقت می‎برند. طبق اطلاعات به دست آمده، با دخالت به‌موقع گشت دریایی ارتش هندوستان، حدود 25 ملوان و همین‌طور شناور ایرانی از چنگال دزدان سومالیایی آزاد می‌شوند تا از رخداد تلخ دیگری جلوگیری کنند. لنج ناخدا رضوان هنوز به سواحل ایران نرسیده است و در راه بازگشت به چابهار قرار دارد.

رییس هیات‌مدیره «تعاونی صیادی چابهار» در گفت‌وگویی که با «اعتماد» داشت ضمن اعلام کشته شدن این ماهیگیرِ جوان، خبر داد که حدود
20 ملوانی که بیش از 9 ماه در زندان دولت سومالی حضور داشتند، با پرداخت مبلغ چند میلیاردی آزاد شده و در راه خانه هستند.

در ادامه این گزارش به آخرین خبرهای جدالِ پایان‌ناپذیر دزدان دریایی سومالی تا دندان مسلح و صیادان ایرانی خواهیم پرداخت.

دزدان دریایی عرصه را بر ما تنگ کرده‌اند
ناخدا «علیم افشار»، رییس هیات‌مدیره تعاونی صیادی چابهار با تشریح چگونگی کشته شدن یک ماهیگیر ایرانی در آب‌های آزاد توسط دزدان دریایی سومالی، به ‌خبرنگار «اعتماد» می‌گوید: «طبق اطلاعات به دست آمده، اوایل هفته گذشته بازهم دزدان دریایی سومالی به شناور ماهیگیران ایرانی حمله کردند. درحالی که آنها با هدف ربایش به لنج ماهیگیری نزدیک شده بودند، یکی از ماهیگیران جوان را با تیر مستقیم هدف قرار دادند و متاسفانه جنازه‌اش را به آب انداختند. آنها از این طریق می‌خواهند در بین ایرانی‌ها وحشت ایجاد کنند. درحالی که کشمکش بین لنج ماهیگیری و دزدان دریایی سومالی ادامه داشت، گشت نیروی دریایی هندوستان که با تماس رادیویی ناخدا رضوان از موضوع اطلاع پیدا کرده بود، بعد از گذشت چند ساعت، به صحنه آمدند. خوشبختانه در ادامه توانستند لنج و ملوانان ایرانی را از چنگال دزدان دریایی آزاد کنند.»

او با ابراز نگرانی از وضعیت به وجود آمده و خطراتی که ماهیگیران ایرانی را تهدید می‌کند، ادامه می‌دهد: «این روند حمله به شناورهای ایرانی نگران‌کننده است. باتوجه به اینکه تعدادی ماهیگیر ایرانی به‌تازگی از زندان سومالی آزاد شدند، اقدام به ربایش و حمله به لنج‌های ایرانی شرایط را برای صید دشوارتر می‌کند. گویا دولت سومالی می‌خواهد همواره در زندان خود چند ایرانی داشته باشد. تنها منبع درآمد اقشار زیادی از اهالی چابهار، شهرها و روستاهای اطراف، ماهیگیری در آب‌های آزاد است که حالا آن هم زیر چتر تهدید دزدان دریایی قرار دارد. اگر حمایت و رایزنی از سوی نهادهای بین‌المللی و داخلی انجام نشود، تنها منبع درآمدی ما از دست می‌رود.»

این فعال صنفی در پاسخ به این سوال که ماهیگیر ایرانی چگونه توسط دزدان دریایی کشته شده است، اضافه می‌کند: ««جمشید بردی»، جوان 20 ساله‌ای از روستای «پارگ» در اطراف شهر «کنارک» بود که برای کسب درآمد اندک به دریا زده بود. با این رخداد باید بگوییم که واقعا سرنوشت دردناکی داشت. او درحالی که پشت سکان هدایت لنج نشسته بود با تیراندازی غافلگیرکننده دزدانِ دریایی درجا کشته شد. در مصاحبه‌های پیشین هم گفته‌ام که شناورهای ما وارد آب‌های سومالی نمی‌شوند. در واقع این دزدان دریایی هستند که به ‌دنبال شناورهای ساده‌ و بدون تجهیزات ایرانی می‌آیند تا بتوانند به ‌راحتی آنها را تحت فشار قرار دهند.

طبق گزارشاتی که به دست ما رسیده است، لنج رضوان 300 تا 400 مایل از مرز آبی سومالی فاصله داشت ولی آنها با تجهیزات جنگی و قایق‌های تندرو ماهیگیران ما را محاصره کردند.»

از لنج‌ها برای حمله به توریست‌ها استفاده می‌کنند
افشار در همین مورد و با اشاره به اینکه دزدان دریایی از لنج‌های ساده ایرانی برای حمله به کشتی‌های تجاری و ثروتمند استفاده می‌کنند، اضافه می‌کند: «یکی از اهداف آنها برای ربایش لنج‌های ماهیگیران ایرانی، حمله به شناورهای تجاری دیگر کشورها است. دزدان دریایی با مخفی شدن داخل شناورهای ساده در دریا به ‌دنبال شناورهای ثروتمند تجاری و توریستی می‌روند و در پوشش ماهیگیری به آنها نزدیک و در ادامه حمله می‌کنند. این روند را تا جایی ادامه می‌دهند که سوخت شناور ما تمام شود. پس از آن لنج را در دریا رها می‌کنند. این موضوع به تازگی در دستور کارشان قرار گرفته است و در سال‌های گذشته وجود نداشت، چون شناورهای ما هیچ اسلحه یا وسیله دفاعی ندارند برای دزدان دریایی هدف راحتی محسوب می‌شود.

وضعیت به گونه‌ای است که نهادهای بالادستی مانند وزارت امور خارجه و مسوولان سپاه پاسداران باید برای تامین جان ماهیگیران ایرانی‌ وارد میدان شوند و با رایزنی‌هایی که انجام می‌شود باعث افزایش امنیت‌مان شوند.»

این فعال صنفی در همین مورد و با اشاره به وضعیت اقتصادی چابهار ادامه می‌دهد: «تنها سرمایه مردم این ناحیه، همین لنج‌های سنتی و قدیمی است که در واقع هزاران خانواده از همین راه، نان سفره خود را تامین می‌کنند، ولی با این وضعیت استرس ما افزایش پیدا کرده است زیرا آینده نامعلومی در انتظار داریم. به ‌دلیل صیدهای غیرمجاز و حتی مجاز، ذخایر آبی منطقه سال‌ها است که محدود شده است به همین دلیل راهی نداریم تا برای رسیدن به گله ماهی‌ها به سمت آب‌های آزاد و فرامنطقه‌ای حرکت کنیم.

شناور رضوان، در راه بازگشت است و اهالی محل هم خود را برای عزاداری آماده می‌کنند. آنها باید روی قبری فاتحه بخوانند که جنازه‌ای در آن نیست. فضای این روزهای ما همراه با ماتم و استرس است. ممکن است در سفر بعدی باز هم رفیقی را از دست بدهیم.»

48 میلیارد تومان برای آزادی لنج‌ها و ماهیگیران ایرانی
افشار در مورد آخرین وضعیت صیادانی که از ابتدای سال جاری در بند دزدان سومالی بودند، می‌گوید:
«2 لنج و حدود 36 ماهیگیر برای مدت 9 ماه در زندان دولت سومالی بودند. دزدان دریایی برای آزادی هر شناور به‌اضافه صیادانش، مبلغ 24 میلیارد تومان درخواست کرده‌ بودند. حدود 48 میلیارد تومان جمع کردیم و پول را به دزدان دریایی که حالا دولت این کشور را هم کنترل و مدیریت می‌کنند، پرداخت کردیم.

طبق آخرین خبری که به ما رسیده است دوستان ما یکی، دو روز قبل آزاد شدند و بعد از مشکلاتی که برای ورودشان از راه بندرعباس به وجود آمد، حالا در خاک ایران هستند و طی روزهای آینده به خانه خواهند رسید.»

ناخدا در همین مورد و با اشاره به چالش‌های ورود این صیادان ادامه می‌دهد: «چون صیادان ما تنها ماهیگیران ایرانی هستند که به آب‌های آزاد می‌زنند به ‌همین دلیل تا مشخصات و هویت‌شان احراز شود در بندرعباس حضور داشتند. آنها به دلیل اینکه لنج‌های‌شان در سومالی تخریب و از بین رفت، مجبور بودند از راه بندرعباس وارد ایران شوند. هنوز اطلاعات تکمیلی به دست ما نرسیده است.»

برخورد تاثیر گذار روی مشتری

آشنایی با برخورد تاثیر گذار روی مشتری با پیام رسون

1402-11-24 15:02:50 29  0  0

امروزه توقع مشتری‌ها از کسب‌وکارها افزایش چشم‌گیری داشته و اگر یک شرکت نتواند به نیاز یا خواسته مشتری جواب بدهد، از دایره رقابت بیرون می‌افتد.این حرف اگرچه کمی خشن به نظر می‌رسد اما یک واقعیت است و میتواند تعیین کننده میزان موفقیت شما در کسب و کارتان باشد .

 

جلب نظر مشتریان برای تعامل با برند، هدف هر کسب‌وکاری است. برخی شرکت‌ها با کمک سامانه پیامکی سعی می‌کنند روی نظر مشتری‌ها تاثیر بگذارند. اما با وجود بازار رقابتی، نحوه‌ی برخورد با مشتری عامل اصلی تعیین کننده خرید محصول یا خدمات شماست . برای جلب نظر مشتریان، باید به طور مداوم «چیزی» برای ارائه داشته باشید و در هر زمان بتوانید تولید محتوا کنید .

در این مقاله که توسط تیم تحریره پیام رسون به ثبت رسیده است میخواهیم چند تکنیک تاثیر گذار برای جلب مشتری را به شما یاد دهیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 


 

تعامل با مشتری چیست؟
تعامل با مشتری عموما به لحظاتی گفته می‌شود که افراد با کسب‌وکار ارتباط برقرار کرده و درگیر آن می‌شوند. این لحظات میتواند لحظات طلایی و حساسی برای بازاریاب باشد چراکه مشتری آماده شنیدن نحوه و ارائه خدمات شماست و در لحظه تصمیم میگیرد که این مدل بازاریابی را دوست دارد و یا اینکه باید به دنبال جای دیگری باشد . معمولا مشتری‌ها به دلایل مختلفی با یک کسب‌وکار ارتباط برقرار می‌کنند و در همان لحضات اول هست که متوجه میشود که این برند یا کسب و کار میتواند نیازش را برطرف کند یا نه . پس همه چیز به شما بستگی دارد . 

 

 

4 روش تاثیر گذار روی مشتری : 

 

روش اول : نقشه شناخت مشتری : 

برای این که به دنیای نیازها ، ترس ها و آرزوهای مشتری قدم بگذاریم باید بتوانیم خودمان را جای مخاطبانمان بگذاریم و سعی کنیم از دریچه دید آنها به دنیا نگاه کنیم.

نقشه شناخت یا همدلی در این زمینه به ما کمک می‌کند تا با مخاطبان خود بیشتر آشنا شویم. این ابزار ما را راهنمایی می‌کند تا بتوانیم بیشتر با آنچه در زندگی مخاطبانمان می‌گذرد و رفتار و گفتارشان آشنا شویم و از همه مهم‌تر با موانع و اهدافشان را بشناسیم.

اگر کسب و کار فعال داریم می‌توانیم از بازخوردهای مشتریان نیز در این کار بهره ببریم و یا اگر امکان مصاحبه با مشتریان بالقوه را داریم می‌توانیم  با استفاده از راهنمایی نقشه شناخت سوالاتی بپرسید که به شناخت دقیق‌تر از مشتری دست یابید.

نقشه شناخت به ما کمک می‌کند تا بهتر بتوانیم درک کنیم که مشتری چطور می‎اندیشد، احساسات او چگونه است ، جه تگرانی ها و موانعی دارند ، اولویت هایشان چیست و چه مواردی باعث می‌شود واکنش احساسی نشان دهند.

 

 

روش دوم : دیاگرام وابستگی : 

حاصل نقشه شناخت مشتری اطلاعات خام از مشتریان می‌باشد. اکنون زمان دسته‌بندی کردن آنها است. بدون توجه به این که هر کدام از این اطلاعات از کدام بخش نقشه شناخت مشتری به دست آمده است در دسته بندی ها باید فقط ارتباط منطقی و پیوستگی موضوع را در نظر بگیرید ،

تا بتوانیم به درک بهتری از مشتری برسیم و یک مدل مشتری محور را برای کسب و کار خودمان ترسیم کنیم.

کار کردن به روش دیاگرام وابستگی بسیار لذت بخش و یک کار گروهی است.

با دسته بندی و سامان دادن به اطلاعات آسان‌تر می‌توانیم ارتباط بین ایده‌ها و خدمت‌رسانی به مشتریان را نظم دهیم. علاوه بر آن سلسله مراتب اهمیت خواسته‌های مشتریان را شفاف‌تر خواهد شد.

 

 

روش سوم : بوم ارزش پیشنهادی : 

حالا که با استفاده از دو روش قبلی به درک مناسبی از خواسته های مشتریانمان رسیدیم وقت آن است که راه حل مناسبی برای آنها بیابیم. بوم ارزش پیشنهادی یکی از بهترین ابزارها برای تبدیل فعالیت ها ، نیازها و موانع مشتریان به ارزشهای پیشنهادی مناسب برای آنهاست.

این بوم از دو بخش تشکیل می‌شود یک بخش مربوط به رفتار مشتری می‌شود و بخش بعدی به راه حل های ما برای مشتری اختصاص دارد.

در این قسمت باید بتوانیم به تمامی سوال هایی که در زیر مطرح میشود ، پاسخ مناسب دهیم :

- آیا بین راهکارهای ما برای مشتری و خواسته‌ها و موانع آنها در بوم ارزش پیشنهادی تعادل برقرار است یا خیر ؟

- محصول یا خدمات ما چقدر با نیازهای واقعی مشتری فاصله دارد؟
- چقدر از این نیازها را می‌توانیم برآورده کنیم؟
- آیا رضایت مشتری در این بخش را برآورده کرده‌ایم؟

- محصول یا خدمات ما چقدر از ترس ها و موانع واقعی مشتری را حل می‌کند؟
- محصول یا خدمات ما چقدر با موانع واقعی مشتری فاصله دارد؟
- راه حل‌های جدید برای این چالش‌ها چه هستند؟
- آیا راه حل های ما می‌تواند ریسک‌های مشتریان را کاهش دهد؟
- آیا می‌توانیم باعث شویم مشتری هزینه کمتری متقبل شود؟

 

 

روش چهارم : بوم مدل کسب و کار : 

برای ساختار دادن به آنچه تا کنون درباره شناخت بیشتر مشتریان و ارزش‌های پیشنهادی مطابق با آنها صحبت کردیم. می‌توانیم از بوم مدل کسب و کار به عنوان بهترین ابزار تحلیل کسب و کار استفاده کنیم.

بوم مدل کسب و کار توسط الکساندر استرالدر و ایو پیگنیور خلق شده و ابزاری کارآمد بر مبنای مکتب سن گالن سوییس است.

تمرکز ما در اینجا روی دو بلوک بخش بندی مشتریان و ارزش پیشنهادی است.

ما بخش بندی مشتریان را به وسیله نقشه شناخت مشتری و دیاگرام وابستگی بخش بندی های مشتریان را معین کرده‌ایم فقط کافی است که این تقسیم بندی را در این بلوک لحاظ کنیم.

 


 

انواع کانال‌های ارتباطی با مشتریان :
به نظر می‌رسد با پیشرفت تکنولوژی، هر روز کانال‌های جدیدی ایجاد می‌شود که مشتریان و کسب‌وکارها را به هم نزدیک می‌کند و باعث می‌شود تعامل آنها با هم راحت‌تر و نزدیک‌تر شود. این‌ها برخی از محبوب‌ترین کانال‌ها هستند:

ایمیل

ارسال اس ام اس
تلفن
چت زنده
شبکه‌های اجتماعی
صفحه وب
ویدئو زنده
ملاقات حضوری

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله سعی کردیم که 4 روش از تاثیر گذار ترین و موثرترین تکنیک ها برای جلب رضایت مشتری به شما آموزش دهیم .لذا تیم سامانه پیام کوتاه شیراز همواره آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما همراهان عزیز است  پس از شما درخواست داریم اگر راهکار خلاقانه ای برای جذب مشتری دارید حتما با تیم پشتیبانی سامانه پیامکی پیام رسون به اشتراک بگذارید تیم ما مشتاقانه آماده شنیدن راهکارهای شما عزیزان است . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .  
 

ضعف سیاست مهاجرتی

امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا در گفت‌وگو با «صبح نو» با اشاره به چرایی ساز جدایی ایالت تگزاس از دولت آمریکا، اظهارکرد: «اختلاف از این جا شروع شد که دولت جو بایدن سیاست ضد مهاجرتی دارد. سیاستی که دولت‌های ایالتی به‌خصوص ایالت‌های جمهوری‌خواه نیز آن را دنبال می‌کنند. البته برای مقابله با ورود مهاجران غیرقانونی، تاکتیک‌های طرفین متفاوت است.»
 
چرایی برچیدن دیوارهای مرزی
وی با اشاره به برچیده شدن سیم‌های خاردار از بستر رودخانه ریوگراند ادامه داد: «برای جلوگیری از مهاجرت بی رویه مهاجران از سمت مکزیک، اقدام به احداث و ایجاد موانع مرزی به‌خصوص در رودخانه ریوگراند شده است. 
آنها یک‌سری سیم خاردار و دیوارهایی در رودخانه قرار دادند تا به این وسیله جلوی ورود مهاجران غیرقانونی را بگیرند. موضوعی که منجر به این شد که عده‌ای شکایت کردند و گفتند این موجب مشکل زیست محیطی در این منطقه و رودخانه می‌شود. با پیگیری‌ها و از طریق شکایتی که به دادگاه عالی فدرال شد، تصمیم بر این گرفته شد این سیم‌های خاردار و دیوار مرزی برچیده شود.»

حکمی که قابل فرجام‌خواهی نیست
این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به رأی دادگاه عالی فدرال آمریکا در جمع کردن سیم‌های خاردار از مرز با مکزیک، گفت: «اکنون که رأی دادگاه عالی مبنی بر جمع کردن سیم‌های خاردار و دیوار مرزی صادر شده است، دولت فدرال خودش را مجری این رأی دادگاه می‌داند؛ اما ایالت تگزاس می‌گوید این جزو اختیارات ماست و ما از فرامین دادگاه عالی فدرال تبعیت نمی‌کنیم. 
به هر حال ایالت تگزاس باید از رأی دادگاه فدرال تبعیت کند؛ چراکه حکم هم قطعی است و قابل فرجام‌خواهی نیست.»

نشان دادن ضعف سیاست مهاجرتی بایدن
وی با اشاره به اینکه این‌گونه تنش‌ها بیشتر در فصل انتخابات داغ می‌شود، ادامه داد: «از دیگر سو، چون نزدیک انتخابات ریاست‌جمهوری است و کمپین انتخابات درون‌حزبی گرم است، این موضوع بیشتر دیده و انعکاس می‌یابد تا به‌نوعی بگویند دولت فدرال یعنی جو بایدن در این زمینه ضعیف عمل می‌کند.»

دعواهای انتخاباتی بایدن و ترامپ
وی یادآور شد: «مهاجرت از موضوعاتی است که در مرزهای مکزیک و آمریکا حساس و تقریبا فضای دوقطبی ایجاد کرده است. دونالد ترامپ هم که بدش نمی‌آید ضعف دولت بایدن را همیشه گوشزد کند، بر این آتش دامن می‌زند و رودرروی دولت فدرال ایستادند. 
البته هر دو خط و نشان می‌کشند و ممکن است برخوردی هم میان طرفین صورت گیرد؛ اما جنگ نمی‌شود. ازاین‌رو ۲۵ فرماندار جمهوری‌خواه طوماری را برای حمایت از تگزاس علیه دولت فدرال امضا کردند. آنها دولت بایدن را به عدم تمایل به حفاظت از مرزهای آمریکا و مبارزه با مهاجرت غیرقانونی متهم کردند.»
ابوالفتح افزود: «از این دست اختلافات بین دولت‌های ایالتی و فدرال همیشه بوده است. زمانی که از حزب مقابل یا مخالف ( دموکرات‌ها، جمهوری‌خواهان) در کاخ سفید باشد یا بالعکس، این‌گونه تنش‌ها وجود دارد. اینکه گفته می‌شود که شدت گرفتن تنش میان رئیس‌جمهور آمریکا و فرماندار تگزاس به نگرانی‌هایی درباره احتمال بروز جنگ داخلی در این کشور منجر شده است، این‌گونه نیست و در نهایت این ایالت تگزاس است که از رأی دادگاه عالی آمریکا تبعیت می‌کند.»

فرماندار تگزاس چاره‌ای جز تمکین ندارد

این تحلیلگر ارشد مسائل آمریکا با اشاره به اینکه فرماندار تگزاس چاره‌ای جز تمکین به رأی دادگاه عالی فدرال آمریکا ندارد، تصریح کرد: «الان فصل انتخابات است و طرفین زورآزمایی می‌کنند تا حرفشان را روی کرسی بنشانند و بگویند جو بایدن ضعیف است و سیاست کنترل مرزها را ندارد. تگزاس از ایالت‌هایی است که دست جمهوری‌خواهان است و خودشان امور این ایالت را پیش می‌برند، اکنون که دادگاه رأی داده، مجبور به تبعیت است. شاید درگیری و تنش‌هایی پیش بیاید، ولی ایالت تگزاس چاره‌ای جز تمکین ندارد. پیش از این نیز این‌گونه اختلافات میان طرفین موجود بوده و پس از بروز تنش‌هایی، حل‌وفصل شده است.»

سامانه پیامکی پیام رسون

سامانه پیامکی پیام رسون

1402-10-30 22:29:45 45  0  0

با تایپ سامانه پیامکی در جستجوی گوگل، متوجه خواهید شد که چقدر سامانه پیامکی و نمایندگی پنل پیامکی مختلفی وجود دارد که هر کدام خود را به نوعی معرفی کرده اند. و شما مخاطب عزیز حق دارید که در انتخاب سامانه پنل پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه سر در گم شوید.

حال برای انتخاب نمایندگی سامانه پیام کوتاه که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بهترین را که متناسب با کار شما باشد را انتخاب کنید.

اگر به دنبال سامانه پیامک هستید و میخواهید برای کسب و کارتان از تبلیغات اس ام اسی استفاده کنید ، تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا شما را بیشتر با شرکت اهورا اطلس فارس آشنا کنیم . 

 


 

پیام رسون : 

شرکت اهورا اطس فارس یکی از سامانه های پیامکی است که فعالیت خود را از سال 90 آغاز کرده و توانسته راه هزار ساله را یک شبه طی کند چراکه در حال حاضر 80 درصد از افرادی که به دنبال تهیه پنل پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه هستند به شرکت اهورا اطلس فارس مراجعه میکنند .

سامانه پیامک شیراز با ارائه متفاوت ترین و کاملترین پکیج ها توانسته نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کنند و به همین دلیل است که پیام رسون را یکی از بهترین پنل پیامک شیراز معرفی کرده اند.

در این صفحه براع اطلاع رسانی به کاربران تمامی امکانات و قابلیت های منحصر به فرد سامانه پیامک شیراز را بررسی خواهیم کرد.

 

 

امکانات سامانه پیامکی پیام رسون :  

 

1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :

با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضایتی میتوانید درخواست عودت وجه کنید.

 

2_ فعالسازی آنی به محض خرید :

به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.

 

3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :

تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه می‌کند.

 

4_ ثبت نام دوره آموزشی :

برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، می‌توانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.

 

5_ قابلیت ارتقاء :

با ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.

 


 

6_ مشاوره رایگان :

تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.

 

7_ تعرفه مناسب :

یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.

 

8_ سرور قابل اطمینان :

ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.

 

9_ ارسال لینک :

با وجود انواع خطوط در نمایندگی پنل پیامکی شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.

 

10_ ویدئو آموزشی :

ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.

 

11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :

جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود.

 


 

کلام آخر پیام رسون  : 

ما در سامانه پیامکی پیام رسون به دنبال رابطه ای دو طرفه هستیم و از جانب خودمان بهترین را ارئه می‌دهیم و به خود میبالم که تا به امروز تمامی کاربرانی که به نمایندگی پیام کوتاه شیراز مراجعه کرده اند، راضی بوده و این موضوع باعث شده تا هر روز بهتر از دیروز مان باشیم.

اگر میخواهید با بازاریابی به بهترین فروش در کسب و کارتان برسید میتوانید با خرید پنل پیامکی از سامانه پیام کوتاه شیراز به نتیجه دلخواهتان در فروش برسید و کسب و کارتان را به صورت برند در بین مردم معرفی کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.