پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

افزایش قیمت نان

شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه ای هرگونه افزایش قیمت نان قبل از تصویب در ستاد اقتصادی دولت را ممنوع اعلام کرد.
به گزارش شاتا، شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه‌ای در خصوص قیمت نان، با استناد به مصوبه کارگروه ملی ساماندهی گندم آرد و نان اعلام کرد آنالیز تعیین و ابلاغ قیمت نان به صورت منطقه‌ای در اختیار استانداران قرار گرفته بود.
در بخش دیگر از این اطلاعیه با بیان اینکه مسئله تعیین قیمت نان در دستور کار ستاد اقتصادی دولت قرار دارد، افزایش قیمت نان قبل از تصویب در ستاد اقتصادی دولت را ممنوع اعلام کرده است.
پیش از این رئیس اتاق اصناف از افزایش قیمت نان خبر داده و قیمت انواع نان را نیز اعلام کرده بود.

راه جذب مشتری

راه های جذب مشتری با پیام رسون

27 تیر 1400 392  0  0

هر کسب و کاری نیاز به مشتری دارد. بسیاری از کسب و کارها خصوصاً در شروع کار مشکلات زیادی برای جذب مشتری یا افزایش تعداد مشتریان خود دارد. اما اگر بلد باشند از چه طریقی تبلیغات انجام دهند هیچ وقت با مشکل روبرو نمیشوند ،  تنها کافی است تا ابزار مناسب و استراتژی درستی برای جذب مشتریان بیشتر داشته باشید.

ما در پیام رسون این مقاله را برای شما تنظیم کرده ایم و در سایت سامانه پیامک شیراز قرار داده ایم تا با مطالعه آن  بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری به همراه روش‌های تبلیغات و بازاریابی مؤثر را به شما آموزش دهیم . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پیامک همراه باشید .

 


 

بهترین روش تبلیغ : 

روش‌های بازاریابی و تبلیغات زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن برای جذب مشتری کمک بگیرید. اما اگر تازه شروع کرده اید و  بودجه زیادی ندارید،  باید بر اساس بودجه خود برنامه ریزی کنید . مسلما در شروع کار، تبلیغات پر هزینه مانند تبلیغات تلویزیونی ، گزینه مناسبی نیست . در کنار در نظر گرفتن بودجه شما باید مخاطب  بازار هدف خود را هم شناسایی کنید و بر اساس آن شروع به تبلیغات کنید  . 

همچنین  باید  بین تبلیغات سنتی و دیجیتال نیز تعادل برقرار کنید. هرچند تبلیغات چاپی، تلویزیونی و رادیویی به عنوان تبلیغات سنتی همیشه اولین چیزی است که به ذهن همه خطور میکند  اما برای یک کسب و کار کوچک شاید استفاده از تبلیغات دیجیتال و مدرن مانند ارسال پیامک، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در شبکه‌های مجازی گزینه‌های مؤثرتری باشند . 

 

تبیلغات از طریق ارسال پیامک : 

تبلیغات پیامکی یکی از بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری است. شما از طریق پنل  پیامک می‌توانید به بانک شماره موبایل مشتریان بالقوه و واقعی خود دسترسی داشته باشید و پیام‌های تبلیغاتی خود را مستقیماً به تلفن همراه آن‌ها ارسال کنید. از طرفی در تبلیغات پیامکی می‌توانید مشتریان خود را  براساس سن، جنسیت، شغل، محل زندگی و … دسته بندی کنید و پیامک‌های اختصاصی برای آن‌ها ارسال کنید . اگر از یک پنل پیامک معتبر مانند سامانه پیام کوتاه شیراز  استفاده کنید  به هیچ عنوان نگران ارسال نشدن پیامک های خود نباشید زیرا نمایندگی سامانه پیامک با پیشنهاد دو راه حل  به شما این تضمین را میکند که حتما متن پیامک تبلیغاتی شما به خطوط همراه اول و ایرانسل حتما ارسال خواهد شد . یکی از این پیشنهاد ها اینست که پنل پیامک خریداری شده را خدماتی کنید و پیشنهاد دیگر اینست که از اپراتور 9000 استفاده کنید . زیرا اپراتور 9000 این قابلیت را دارد که بدون خدماتی شدن ارسال پیامک به بلک لیست را داشته باشد . 

 


 

جذب مشتری از طریق وب سایت : 

طراحی یک سایت اختصاصی که اطلاعات دقیق و تصاویر جذابی از محصولات و کسب و کار شما در اختیار کاربرانتان قرار دهد،  می‌تواند یک منبع عالی برای جذب مشتریان جدید و تبدیل آن‌ها به خریداران واقعی شود . اگر بودجه کافی برای طراحی سایت اختصاصی ندارید می‌توانید از ابزارها و قالب‌های آماده‌ای که توسط وردپرس سامانه پیامک ارائه شده است استفاده کنید تا امکانات پایه‌ای را در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید شبکه‌های اجتماعی و پنل پیامکی خود را از طریق افزونه‌ها به وبسایت متصل کنید و یک پلتفرم یکپارچه تبلیغاتی ایجاد نمایید و با قرار دادن آدرس وب سایت خود در پایان متن پیامک خود ، مشتریان را مشتاق کنید که وارد لینک وب سایت شوند و از وب سایت شخصی شما دیدن کنند .

 به طور کلی، این روش یکی از بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری است.

 

به طور کلی تیم پیام رسون  پیشنهاد میکند که اگر اول راه هستید یا حتی سال هاست که کسب و کاری دارید ، حتما از روش بازاریابی از طریق پنل پیامک و ارسال پیامک استفاده کنید و در عین حال که در هزینه تبلیغات صرفه جویی میکنید  از مشتریان بیشتر و فروش بیشتر خود لذت ببرید . 

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید. 

09172172039

ریسلر نمایندگی پیامک

ریسلر نمایندگی پیامک شیراز

16 تیر 1400 2356  0  0

در مقاله ریسلر سامانه پیام کوتاه شیراز به توضیح کامل ریسلر پرداخته ایم .

در این مقاله می خواهیم در مورد امکاناتی که یک ریسلر می‌تواند در اختیار یک سرویس قرار دهد بپردازیم . پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با ریسلری پیامک مقاله ریسلر سامانه پیام کوتاه شیراز را مطالعه کنید و تا پایان این مقاله با  نمایندگی سامانه پیامک شیراز همراه باشید تا با امکانات ریسلر  بیشتر آشنا شوید .

 


 

امکانات ریسلری  پیامک :

امکاناتی که یک ریسلر می تواند در اختیار کاربران قرار دهد به شرح زیر است :

1- دسترسی به سامانه پیام کوتاه با دامین اختصاصی :

هر نمایندگی پیامک میتواند با دامنه یا زیر دامنه دلخواه خود وارد سامانه پیامک شود و دسترسی کاربران به سامانه از طریق دامنه اختصاصی  به ریسلر امکان پذیر خواهد بود . 

 

2- درج لوگو :

شما به عنوان یک نمایندگی پیامک می توانید نام مناسبی برای سامانه پیامک خود انتخاب کنید و بر  اساس آن  یک لوگو طراحی کنید و در نهایت لوگو اختصاصی خود را در صفحه اصلی سامانه‌پیامک قرار دهید. 

 

3- واگذاری نامحدود پنل: 

هر ریسلر  می تواند به صورت نامحدود، پنل  کاربری واگذار کند . علاوه بر آن می‌تواند پنل پیامک را به صورت بسته های مختلف از ابزارهای سامانه تعریف کند و با تعرفه های مختلف در اختیار کاربران قرار دهد.

 

4- واگذاری نامحدود ریسلر :

هر ریسلر می‌تواند به صورت شاخه ای به تعداد نامحدود ریسلر مستقل تقسیم شود و پنل‌های ریسلری را به صورت مستقل در اختیار کاربران بگذارد .  این پنل های ریسلری  میتواند امکانات و محدودیت های متفاوت داشته باشد. 

 

5- عدم نیاز به هاست : 

این  نمایندگی پیامک نیازی  به نصب روی هاست خاصی ندارد. 

 

6- درگاه پرداخت آنلاین :

ریسلر ها می توانند درگاه الکترونیک اختصاصی در سامانه پیامک را راه‌اندازی کنند تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین وارد حساب شده و شارژ خود را انجام دهند. 

 

7- شماره مجازی دائمی :

این واگذاری شماره از پیش شماره ۳۰۰۰ بوده و می تواند به صورت سالیانه به کاربران عرضه شود. 

 

8- تعیین تعرفه : 

ریسلرها این اختیار را دارند که ارسال و دریافت پیامک را بر اساس سیاست‌های خود قیمت گذاری کند. 


علاوه بر موارد فوق که ذکر شد ما در پیام رسون به کاربران خود پشتیبانی فنی نیز می دهیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل با خیال راحت با ما تماس بگیرند . 

 



پس برای رسیدن به موفقیت لازم است سه گام بردارید: 

      1- ابتدا برای اخذ ریسلر (  نمایندگی پیامک )  ثبت نام کنید

      2- حساب خود را شارژ کنید 

      3- با پیام‌رسو ن تماس بگیرید و ریسلری ( نمایندگی پیامک ) خود را فعال کنید. 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید. 

ترور رئیس جمهور هائیتی

 یک تبعه دوگانه هائیتی-آمریکا که به اتهام شرکت در ترور رئیس جمهور هائیتی تفهیم اتهام شده، پیشتر با ماموران اجرای قانون در آمریکا ارتباط داشته است.

شش روز پس از ترور «جوونیل موئیز» رئیس جمهور هائیتی تحقیقات درباره قتل وی به رغم شناسایی برخی از اعضای عامل این ترور همچنان ادامه دارد؛ این در حالی است که هر روز سر نخ های جدیدی در مورد ارتباط آمریکا با این قتل آشکار می شود.
در تازه ترین مورد، خبرگزاری رویترز امروز سه شنبه گزارش داد: یک منبع در دولت آمریکا اعلام کرد یک تبعه دوگانه هائیتی-آمریکا که به اتهام شرکت در ترور موئیز رئیس جمهور هائیتی تفهیم اتهام شده است، پیشتر با ماموران اجرای قانون در آمریکا ارتباط داشته است.
مقامات هائیتی هفته گذشته دو مرد دارای تابعیت دوگانه هائیتی-آمریکا را به نام‌ های «جوزف وینسنت» 55 ساله و «جیمز سولاگس» 35 ساله بازداشت، و آنها را به اتهام ملحق شدن به 26 کلمبیایی در حمله مرگبار به جوونیل موئیز رئیس جمهور این کشور تفهیم اتهام کردند.
رویترز افزود: این منبع در دولت آمریکا مشخص نکرد کدام یک از این دو مرد با یک نهاد اجرای قانون در آمریکا ارتباط داشته یا ماهیت این ارتباط چه بوده است.
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا هم به سی ان ان گفته است: در مقاطعی، یکی از افراد مظنون به مشارکت در ترور موئیز، جزو منابع مورد اعتماد اداره مبارزه با مواد مخدر بود.
این مظنون بعد از ترور رئیس‌ جمهور هائیتی با مرتبطانش در اداره مبارزه با مواد مخدر تماس گرفت.  یک مقام اداره مبارزه با مواد مخدر که در هائیتی مأمور بود از این مظنون خواست تسلیم مسئولان محلی شود.
بر اساس این گزارش این مقام، به همراه یک مقام وزارت خارجه آمریکا، اطلاعاتی را به دولت هائیتی ارائه کردند که در تسلیم و دستگیری این مظنون و یک فرد دیگر کمک کرده است.
اداره مبارزه با مواد مخدر به سی ان ان گفته است برخی از عاملان ترور هنگام انجام حمله عنوان مخفف این اداره (DEA) را فریاد می‌ زده‌ اند اما هیچ یک از عوامل ترور، این حمله را به نیابت از این اداره انجام نداده‌ اند.
سی ان ان می گوید چندین نفر که به نقشه ترور رئیس جمهور هائیتی مرتبط بودند، قبلاً مخبران اجرای قانون آمریکا بوده اند. منابع آگاه گفته ‌اند برخی از این عوامل، مخبر اف‌ بی آی بوده‌اند اما اف بی آی  درباره مخبرانش اظهار نظر نمی‌ کند.
به گزارش سی ان ان،  بسیاری از عاملان ترور رئیس جمهوری هائیتی با واسطه یک شرکت امنیتی مستقر در فلوریدا از سوی کلمبیا اجیر شده بودند.
در همین حال «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت آمریکا از بازداشت سومین تبعه آمریکایی در هائیتی باخبر است.
در همین رابطه مقامات هائیتی گزارش دادند «کریستین امانوئل سانون» پزشک برجسته هائیتی با روابط دیرینه با ایالت فلوریدا آمریکا به عنوان یکی از بازیگران اصلی ترور رئیس جمهور هائیتی دستگیر شده است.
گفته شده این پزشک روابط نزدیکی به مدت 20 ساله با آمریکا داشته است.
«لئون چارلز» رئیس پلیس ملی هائیتی گفت: یکی از مظنونین پس از دستگیری در اعترافات خود به نام سانون اشاره کرده است.
پس از دستگیری این پزشک، در بازرسی‌ های به عمل آمده از منزل او به دست پلیس هائیتی، تعداد زیادی اسلحه و مهمات، چهار پلاک با شماره جمهوری دومنیکن و یک کلاه که روی آن آرم اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا (DEA) نقش بسته، پیدا شد.
رئیس پلیس هائیتی فرد یاد شده را به همکاری با افرادی که در دسیسه قتل جوونیل موئیز نقش داشتند، متهم کرد و هیچگونه اطلاعات تازه‌ ای در خصوص طراحان اصلی این عملیات در اختیار خبرنگاران قرار نداد.
کاخ سفید نیز روز دوشنبه اعلام کرد هیاتی از مقامات آمریکایی که دولت جو بایدن در پی ترور رئیس جمهور هائیتی به این کشور اعزام کرده است با سه سیاستمدار که همگی مدعی هدایت دولت هائیتی هستند دیدار کرد.
نمایندگان شورای امنیت کاخ سفید و وزارت خانه‌ های امنیت داخلی، دادگستری و خارجه آمریکا در پاسخ به درخواست هائیتی برای کمک امنیتی و تحقیقاتی بعد از قتل جوونیل موئیز رئیس جمهور هائیتی به این کشور سفر کردند.
«امیلی هورن» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت این هیات با «کلود ژوزف» سرپرست نخست وزیری هائیتی و «آریل آنری» نخست وزیر معرفی شده این کشور در نشستی مشترک دیدار کرد و سپس با «ژوزف لمبرت» رئیس سنای هائیتی دیدار کرد.
«آنری» جراح مغز و اعصاب که دو روز پیش از کشته شدن موئیز توسط وی به عنوان نخست وزیر معرفی شد، روز شنبه گفت اکنون وی و نه ژوزف بالاترین مقام این کشور است. این در حالی است که سنای هائیتی روز جمعه لمبرت را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور معرفی کرد.
شش روز از ترور رئیس جمهور هائیتی می‌ گذرد. این عملیات «خیلی راحت» اجرا شد و موئیز، رئیس جمهور 53 ساله هائیتی بامداد چهارشنبه در منزل شخصی خود به ضرب 12 گلوله افراد ناشناس کشته شد. همسر او هم در این درگیری به شدت زخمی شده است.
کشور هائیتی در جزیره هیسپانیولا در دریای کارائیب قرار دارد که پایتخت آن پورتو پرنس است. جمعیت این کشور 11.3 میلیون نفر و زبان‌ های رسمی آن فرانسوی و کریؤل هائیتی است. هائیتی از شرق با جمهوری دومینیکن هم‌ مرز است.
95 درصد از مردم هائیتی سیاه‌ پوست و 2.5 درصد مولاتو (دورگه سفیدپوست و سیاه) و سفیدپوست هستند. حدود 80 درصد از مردم هائیتی مسیحی کاتولیک و حدود 16 درصد نیز پروتستان هستند. هائیتی نخستین کشوری بود در آمریکای لاتین و حوزه کارائیب به استقلال رسید و نخستین جمهوری در جهان است که رهبران آن سیاه‌ پوست بودند. هائیتی تنها کشور مستقل در قاره آمریکا است که اکثریت جمعیت آن فرانسوی‌ زبان هستند.
ترور موئیز، هائیتی را وارد یک بحران سیاسی عمیق کرد که ممکن است گرسنگی روزافزون، خشونت های گانگستری و شیوع کووید 19 را بدتر کند.

خرید اقساطی کالا تا سقف 20 ملیون

بانک آینده با همکاری لندو، از طرح جدید خرید اقساطی خود رونمایی کرد. بر اساس اعلام بانک آینده و لندو، در این طرح افراد می‌توانند تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات خرید کالا را با شرایط ویژه‌ای دریافت کنند.

لندو بزرگ‌ترین سامانه آنلاین خرید اقساطی کالا است که در حال حاضر نحوه خرید اقساطی را آسان کرده تا دیگر نیازی به طی کردن مراحل سخت و طولانی بانکی نباشد و افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. در این روش بدون نیاز به چک و ضامن می‌توان تا سقف 20 میلیون تومان خرید قسطی انجام داد.

این روش در شرایط اقتصادی موجود کشور اهمیت بیشتری پیدا کرده است چون خرید کالاهای مختلف مثل گوشی موبایل، لپتاپ، وسایل منزل و ... به صورت نقدی برای بسیاری از افراد جامعه ممکن نیست و خرید اقساطی یا اعتباری می‌تواند یک جایگزین مناسب برای خرید کالا باشد.

 

مزایای طرح خرید اقساطی

همانطور که گفته شد طرح جدید بانک آینده و لندو، شرایط و مزایای ویژه‌ای دارد که باعث شده تا خرید اعتباری ساده‌تر از همیشه باشد. مزایای طرح خرید اقساطی:

  • با استفاده از لندو برای خرید اقساطی کالا، نیازی به معرفی ضامن نیست.
  • در این روش می‌توان به جای چک، سفته ارائه کرد.
  • در حال حاضر سودی که لندو دریافت می‌کند، کمترین میزان ممکن است. برای مثال شما با دریافت ۱۰ میلیون وام جهت خرید کالا از فروشگاه اینترنتی تیمچه، طی ۱ سال ۱۱.۹۸۰.۰۰۰ تومان پرداخت خواهید کرد.
  • در این روش اگر در پرداخت اقساط خود تأخیر داشته باشید، جریمه دیرکرد به شما تعلق نمی‌گیرد.
  • تمام مراحل اعتبارسنجی و خرید اقساطی به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود.
  • برای استفاده از طرح خرید اقساطی لندو، می‌توانید از فروشگاه‌های زیاد و متنوعی استفاده کنید.

 

از کدام فروشگاه‌ها می‌توان خرید اقساطی انجام داد؟

لندو با شبکه گسترده‌ای از فروشگاه‌های معتبر مثل تیمچه، تکنولایف، گوشی شاپ، و ... همکاری می‌کند. در میان این فروشگاه‌ها کالاهای مختلف در دسته‌بندی‌های گوناگون مثل کالاهای دیجیتال، لوازم منزل، موتورسبکلت، طلا و ... عرضه می‌شوند. یعنی شما می‌توانید هر کالا یا خدماتی را که نیاز داشته باشید، در بین فروشگاه‌های طرف قرارداد لندو پیدا کنید.

لندو تلاش می‌کند تا علاوه بر آسان‌تر کردن خرید اقساطی، تنوع فروشگاه و شرکت‌های طرف قرارداد خود را افزایش دهد تا همه افراد بتوانند تجربه خوبی از خرید قسطی داشته باشند.

مشاهده لیست فروشگاه‌ها برای خرید قسطی 20 میلیونی

 

شرایط دریافت اعتبار

همانطور که گفته شد تمام فرآیند دریافت اعتبار از لندو به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما می‌توانید برای ثبت درخواست دریافت اعتبار، به سایت لندو وارد شوید و پس از ثبت‌نام در سایت، تصویر مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید. پس از اعتبارسنجی، کد خرید اقسطی برایتان ارسال می‌شود و شما می‌توانید از میان صد‌ها فروشگاه که با شرکت لندو همکاری می‌کنند، خرید اقساطی خود را انجام دهید.

همچنین برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد شرایط طرح خرید اقساطی لندو و بانک آینده با کارشناسان لندو تماس بگیرید.