پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

علت محبوبیت سامانه پیامکی پیام رسون چیست ؟

علت محبوبیت سامانه پیامکی پیام رسون چیست؟

1401-06-18 00:00:37 31  0  0

با تایپ سامانه پیامکی در جستجوی گوگل، متوجه خواهید شد که چقدر سامانه پیامکی مختلفی وجود دارد که هر کدام خود را به نوعی معرفی کرده اند. و شما مخاطب عزیز حق دارید که سر در گم شوید.

حال برای انتخاب یک سامانه پیامکی که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بهترین بهترین را متناسب با کار خود انتخاب کنید.

در این بین هستند شرکت هایی نظیر پنل پیامک شیراز که با ارائه متفاوت ترین و کاملترین پکیج ها می‌توانند نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کنند و به همین دلیل است که پیام رسون را یکی از بهترین پنل پیامک شیراز معرفی کرده اند.

ما  در این مقاله میخواهیم خودمان را به شما معرفی کنیم و علت اینکه در طول سال های فعالیت توانسته ایم  بین مردم محبوبیت زیادی داشته باشیم را برایتان بازگو کنیم .

تا پایان با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 


 

خدماتی که مشتریان را جذب خود کرده ایم :

 

1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :

با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضایتی میتوانید درخواست عودت وجه کنید.

 

2_ فعالسازی آنی به محض خرید :

به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.

 

3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :

تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه می‌کند.

 

4_ ثبت نام دوره آموزشی :

برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، می‌توانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.

 

5_ قابلیت ارتقاء :

با ارسال اس ام اس تبلیغاتی آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.

 

6_ مشاوره رایگان :

تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.

 

7_ تعرفه مناسب :

یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.

 

8_ سرور قابل اطمینان :

ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.

 

9_ ارسال لینک :

با وجود انواع خطوط در نمایندگی اس ام اس شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.

 

10_ ویدئو آموزشی :

ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.

 

11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :

جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود.

 


 

پیام رسون : 

ما به دنبال رابطه ای دو طرفه هستیم و از جانب خودمان بهترین را ارئه می‌دهیم و به خود میبالیم که تا به امروز تمامی کاربرانی که به نمایندگی پیام کوتاه شیراز مراجعه کرده اند، راضی بوده و این موضوع باعث شده تا هر روز بهتر از دیروز مان باشیم.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

لطفا ایران را تهدید نکنید

آمریکا و متحدانش در حال کار برای تقویت امنیت خود از گذر زنجیره ای از تدابیر دفاعی هستند، اما ایران، همین تدابیر دفاعی را تهدیدی برای امنیتش می بیند و وادار می شود با تدابیر خودش به آن واکنش نشان دهد. نتیجه این که، در گذر زمان، دو طرف احساس امنیت کمتری خواهند کرد.
 
دانیل آر. دپتریس DANIEL R. DEPETRIS-نیوزویک| ستیز زیرپوستی بزرگتر از مسئله هسته ای میان تهران و واشنگتن بر سر امنیت منطقه، اگر به درستی مدیریت نشود، می تواند به افزایش تنش ها و احتمالا یک جنگ در خاورمیانه بینجامد. آمریکا و متحدانش در حال کار برای تقویت امنیت خود از گذر زنجیره ای از تدابیر دفاعی هستند، اما ایران، همین تدابیر دفاعی را تهدیدی برای امنیتش می بیند و وادار می شود با تدابیر خودش به آن واکنش نشان دهد. نتیجه این که، در گذر زمان، دو طرف احساس امنیت کمتری خواهند کرد.

برای سعودی ها و اماراتی ها، پیوندهای امنیتی دوجانبه با اسرائیل یعنی نیرومندترین قدرت نظامی منطقه، یک تدبیر معقول دفاعی است. چنین تدابیری برای اسرائیل هم یک امتیاز است و برای آمریکا هم، همگرایی منافع شرکایش، این فرصت را فراهم می آورد که بار خودش را در خاورمیانه سبک تر کند.

اما ایران شراکت نظامی کشورهای عربی و اسرائیل را یک خطر چشمگیر برای امنیت خود می بیند، بویژه اگر امضای واشنگتن پای آن باشد. به غیر از بشار اسدِ بسیار ضعیف در سوریه که خودش محتاج حمایت نظامی ایران است، تهران هیچ دولت متحد توانمندی در منطقه ندارد. حزب الله، حماس و حوثی ها هم، همگی دستشان پیش ایران دراز است اما اینکه آیا در صورت بروز یک جنگ، به دفاع از ایران برخیزند، یک پرسش باز است. در این میان، بودجه 24.6 میلیارد دلاری نظامی ایران هم به پای بودجه 55 میلیارد دلاری عربستان سعودی نمی رسد.

تهران می فهمد که در همسایگی منطقه بسیار دشواری زندگی می کند و در شرایطی که دشمنانش سرگرم همگرایی هستند، قصد ندارد ساکت بنشیند. تهران در ماه جولای، پوتین را با آغوش باز پذیرفت و اکنون هم در حال فروش پهپادهای جنگی به مسکو است تا در جنگ اوکراین به کار گرفته شوند؛ این یک تراکنش تجاری است که می تواند به آرامی به یک رابطه نظامی سامان یافته تر تبدیل شود.

ایرانی ها که در محاصره دشمنان و در رویارویی با یک بلوک اسرائیلی – عربی مورد حمایت واشنگتن قرار دارند، تلاش می کنند تا یک ائتلاف موازنه ای متقابل را با روسیه و چین شکل دهند؛ دو قدرتی که همچون ایران تجربه دست اولی با تحریم های آمریکا دارند و هدف مشترکشان تضعیف نظمی است که آمریکا بر آن مسلط است.

ایرانی ها احتمالا به روش های دیگری هم واکنش نشان خواهند داد. هرچند یک شراکت گسترده امنیتی میان اسرائیل، عربستان سعودی و امارات متحده عربی بر کاهش تهدید موشک های بالستیک ایران متمرکز است اما چنین پیمانی تهران را وادار خواهد کرد که توسعه موشک هایش را سرعت دهد تا این سامانه های دفاعی را ناکام گذارد.

تهران هم اکنون هم با سه هزار موشک بالستیک، بزرگترین مجموعه موشکی خاورمیانه را در اختیار دارد. ایران که دستش از فن آوری نظامی غربی کوتاه است و نیروی نظامی متعارفش در بهترین حالت یک نیروی کهنه است، منابع چشمگیری را صرف توسعه یک برنامه متنوع موشکی کرده و از برنامه فضایی اش برای بهینه سازی این برنامه استفاده می کند. پس واشنگتن و تهران باید انتظار داشته باشند که تهران در سال های آینده به همین مسیر ادامه دهد، بویژه اگر دولت بایدن در نظر داشته باشد که یک سامانه دفاع هوایی منطقه ای ایجاد کند که هدف از آن مقابله با برتری های نامتقارن ایران باشد.

آیا منظور این است که اسرائیل، عربستان سعودی و بقیه کشورهای عربی خلیج (فارس) نباید بر یک چالش امنیتی مشترک همکاری کنند؟ ضرورتا نه، اما نباید دچار این توهم شویم که یک شراکت فرضی ضدایرانی، تهران را وادار خواهد کرد که یک سیاست خارجی سازنده تر در پیش گیرد. آنچه را آمریکا، اسرائیل و دولت های عربی یک اقدام صرفا دفاعی می بینند، از نگاه ایران اقدام تجاوزکارانه ای است که آزادی تحرکش را محدود می کند و قدرتش را کاهش می دهد. این است که این معضل امنیتی، سرجایش خودش خواهد بود و ضروری است که سیاستمداران به آن اذعان کنند.

کیش پوتین به بایدن

تحریم‌‌ها زندگی الکساندر ۲۳ساله را که در موزه هنر مسکو کار می‌‌کند، به‌طور قابل توجهی پیچیده کرده است. افزایش قیمت‌‌ها او را مجبور کرده است که هزینه‌های خود را کاهش دهد و به دنبال یافتن شغل جانبی برای کمک به پرداخت صورت‌حساب‌‌ها باشد. در عین حال، یافتن برخی از کالاهایی که او زمانی آنها را بدیهی می‌‌دانست، مانند مبلمان و سایر اقلام خانگی، به فرآیندی بسیار دشوارتر تبدیل شده است. به گزارش الجزیره، با این وجود، الکساندر که از ذکر نام خانوادگی خود خودداری کرد، خوش‌بین است که تحریم‌‌ها در درازمدت مزایای غیرمنتظره‌‌ای برای روسیه به همراه بیاورد. وی گفت: «انگار ما اکنون فرصت‌‌های بیشتری داریم و کشورمان به یاد آورده است که می‌‌تواند کالاهای خود را نیز تولید کند. این به‌طور بالقوه می‌‌تواند در را به روی چیزهای جدید و مثبت باز کند.»


طی ۶ماه گذشته، تحریم‌‌ها روابط اقتصادی روسیه با جهان خارج را به‌‌طرز چشمگیری تغییر داده است. در سه دهه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، روسیه به آسانی اصول سرمایه‌‌داری جهانی‌شده را پذیرفت. اگرچه روابط سیاسی بین مسکو و غرب اغلب پرتنش بود، روابط اقتصادی بین این دو همچنان قوی باقی ماند. روس‌‌های طبقه متوسط می‌‌توانستند به راحتی پروازهای اروپا را رزرو کنند یا جدیدترین محصولات مصرفی غربی، از گوشی‌‌های هوشمند گرفته تا شلوار جین را خریداری کنند. عملیات مالی اولیه مانند ارسال یا دریافت پول به خارج از کشور را می‌توانستند در عرض چند دقیقه انجام داد.

حالا ممکن است آن دوران برای همیشه تمام‌شده باشد. پس از تصمیم کرملین برای اعزام نیرو به اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در اروپا و آسیا به سرعت تحریم‌‌های بی‌‌سابقه‌‌ای را علیه اقتصاد روسیه اعمال کردند. برخی از اقداماتی که آنها (غربی‌‌ها) اتخاذ کردند، شامل مسدود کردن تقریبا نیمی از ذخایر مالی روسیه، اخراج چندین بانک بزرگ این کشور از سیستم پرداخت سوئیفت، ممنوعیت ورود کشتی‌‌ها و هواپیماهای روسی به بنادر و حریم هوایی آنها، اعمال محدودیت‌‌های صادراتی برای برخی از فناوری‌‌های پیشرفته و قرار دادن نفت و زغال سنگ روسیه در ردیف تحریم‌‌ها بوده است.
   
بر اساس پایگاه داده موسسه رهبری ارشد اجرایی دانشگاه ییل، همزمان، بیش از ۱۲۰۰ شرکت خارجی از زمان آغاز درگیری در اوکراین فعالیت خود را در روسیه به حالت تعلیق درآورده یا کاهش داده‌‌اند. در میان نام‌‌های بزرگ در آن فهرست، برندهایی مانند اپل، مک‌‌دونالد، آی‌‌کیا، ویزا و مسترکارت وجود دارند. تاکنون، رژیم تحریم‌‌های جدید نتایج متفاوتی به همراه داشته است. از یکسو، تولید ناخالص داخلی روسیه در سه ماه دوم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴درصد کاهش یافت، کاهشی که انتظار می‌‌رود در سه ماه سوم به ۷درصد افزایش یابد. محدودیت‌‌های عرضه جدید نه تنها باعث افزایش تورم به عدد دو رقمی شده است، بلکه تولیدکنندگان روسی را با محروم کردن آنها از قطعات وارداتی که برای مونتاژ محصولات نهایی‌‌شان حیاتی هستند، کاهش داده است.

به‌عنوان مثال، تولید خودرو روسیه در ۶ماه اول سال جاری به میزان خیره‌‌کننده ۸/ ۶۱درصد کاهش یافت. بسیاری از مقامات روسی اعتراف کرده‌‌اند که یافتن جایگزینی برای برخی از قطعات الکترونیکی پیشرفته مانند ریزتراشه‌ها که هنوز هم با استفاده از فناوری‌‌های غربی به‌طور گسترده توسعه می‌‌یابند، چالش برانگیز خواهد بود. با این حال، اقتصاد روسیه تا کنون انعطاف‌‌پذیری بیشتری از آنچه در ابتدا انتظار می‌‌رفت، نشان داده است. با وجود از دست دادن بیش از ۳۰درصد از ارزش خود در اواخر فوریه و اوایل مارس، روبل روسیه از آن زمان به بعد بازگشت کرد و تبدیل به بهترین ارز سال شد. تورم در ماه‌های اخیر به‌‌تدریج شروع به کاهش کرده و از اوج نرخ ۸/ ۱۷درصدی در آوریل به ۹/ ۱۴درصد در ماه اوت کاهش یافته است. در همین حال، مازاد حساب جاری روسیه در فاصله ژانویه تا ژوئیه به رکورد ۱۶۷میلیارد دلار افزایش یافته که بیش از سه برابر نسبت به سال گذشته است.

یک روبل پایدار، تدارکات بهبودیافته
تاکنون، تحریم‌‌ها دست‌‌کم به کاهش زندگی در مسکو کمک زیادی نکرده است. کارگران ساختمانی که در برنامه سالانه نوسازی خیابان‌‌های پایتخت روسیه شرکت می‌‌کنند ظاهرا همه‌جا هستند. رستوران‌‌ها، بارها و کافه‌های مرکز شهر مملو از مشتریان پرهیاهو است. مراکز خرید نیز مملو از مردم هستند؛ اگرچه بسیاری از فروشگاه‌های غربی ماه‌هاست که بسته شده‌‌اند. در طول واکاوی فروشگاه مواد غذایی، مصرف‌‌کننده معمولی با طیف گسترده‌‌ای از محصولات، از جمله خوراکی‌‌های خارجی برخورد می‌‌کند. الکساندر، کارمند موزه هنر مسکو می‌‌گوید: «مردم از اینکه دائما احساس اضطراب می‌‌کنند خسته شده‌‌اند. بنابراین تمام تلاش خود را می‌‌کنند تا به زندگی عادی‌‌تر برگردند. من افراد بسیار کمی را می‌‌بینم که درباره وعده‌های غذایی در رستوران‌‌ها و چیزهایی از این قبیل، خود را محدود کنند.

آنها ممکن است پول کمتری نسبت به قبل داشته باشند، اما هنوز مقداری دارند.» ماه گذشته، صندوق بین‌‌المللی پول چشم‌‌انداز اقتصادی خود را برای روسیه در سال ۲۰۲۲ بهبود بخشید و پیش‌‌بینی کرد که تولید ناخالص داخلی این کشور به جای ۵/ ۸درصد پیش‌بینی اولیه، ۶ درصد کاهش یابد. این هنوز یک کاهش قابل توجه است؛ اما بسیار کمتر از برخی از پیش‌بینی‌‌های اولیه که وحشتناک به‌‌نظر می‌‌رسید. آنتون تاباخ، اقتصاددان ارشد در ارزیاب اعتباری «اکسپرت را» مستقر در مسکو به الجزیره گفت که دو عامل، اقتصاد روسیه را در ۶ماه اول رژیم تحریم‌‌های جدید تقویت کرده است: اولین مورد افزایش شدید صادرات کالا، به‌ویژه انرژی بود. بر اساس یک سند دولتی که توسط خبرگزاری رویترز مشاهده شده است، انتظار می‌رود روسیه در سال جاری بیش از ۳۳۷میلیارد دلار از فروش انرژی خود به‌دست آورد که افزایش ۳۸درصدی نسبت به سال۲۰۲۱ است.

عامل دوم افزایش هزینه‌های دولت است. تاباخ گفت که رونق صادرات روسیه احتمالا به‌دلیل کاهش تقاضای جهانی و اعمال محدودیت‌‌های جدید تحریم به اوج خود رسیده است. وی در عین حال خاطرنشان کرد که واردات روسیه پس از کاهش شدید در اوایل سال جاری به تدریج شروع به بهبود کرده است. نیروهای محرکه اصلی این بازگشت، تثبیت روبل و بهبود لجستیک بوده است. تاباخ گفت: «سوال کلیدی اکنون این است که اقتصاد روسیه چگونه تحت آن چیزی قرار خواهد گرفت که بانک مرکزی روسیه آن را فرآیند تحول ساختاری می‌‌نامد. ما درباره روی آوردن مصرف‌‌کنندگان به محصولات جدید، ظهور زنجیره‌های تامین جدید و واسطه‌های مالی و شرکت‌هایی که با محدودیت‌‌های جدید سازگار شده‌‌اند، صحبت می‌‌کنیم. بر اساس برآوردهای من و بانک مرکزی، ما در حال حاضر در سخت‌‌ترین مرحله این فرآیند هستیم که می‌تواند بین ۹ ماه تا یک سال به‌‌طول انجامد.»

برای برخی از کارآفرینان روسی، تحریم‌‌ها به یک منبع غیرمنتظره فرصت تبدیل شده است. نیکلای دونایف، معاون رئیس اوپورای روسیه، یک انجمن ملی صاحبان مشاغل کوچک و متوسط گفت که مهاجرت گسترده غول‌‌های چند ملیتی از روسیه فرصتی را برای شرکت‌های داخلی ایجاد کرده است تا سهم بازار خود را گسترش دهند؛ به‌ویژه در زمینه‌هایی مانند محصولات غذایی، لوازم آرایشی، پوشاک، گردشگری و ساخت‌وساز. او گفت: «کاهش کلی تقاضا در میان مصرف‌‌کنندگان وجود دارد؛ اما این امر در روسیه به‌شدت احساس نمی‌‌شود؛ زیرا بیشتر تقاضای باقی‌‌مانده به سمت تولیدکنندگان داخلی تغییر کرده است.» اقتصادهای غیر غربی نیز نقش مهمی را در استراتژی واکنش روسیه به تحریم‌ها ایفا می‌‌کنند. تاباخ خاطرنشان کرد: «به‌عنوان مثال، رشد تولید در آسیا و خاورمیانه در دهه‌های اخیر، یافتن جایگزینی برای اکثر کالاهای غربی را برای روسیه آسان‌‌تر کرده است.»

همزمان، مسکو از طریق طرح‌های واردات موازی اقدام به پر کردن شکاف‌‌های اقتصادی خود کرده است که بر اساس آن شرکت‌های روسی کالاهای مارک غربی شامل گوشی‌‌های هوشمند، خودروها و لباس‌‌ها را از کشورهای شخص ثالث وارد می‌‌کنند و سپس آنها را در بازار روسیه مجددا بدون مجوز از صاحبان تجاری‌‌شان می‌‌فروشند. تاباخ گفت: «این نوع گزینه‌ها همیشه گران‌‌تر هستند؛ اما در نهایت به کاهش ضربه تحریم‌‌ها کمک می‌‌کنند. این واقعیت که ما حتی چنین گزینه‌هایی را داریم، نشان می‌‌دهد که جهان چقدر نسبت به ۳۰سال پیش، زمانی که غرب کاملا تسلط داشت، تغییر کرده است.» با این حال، سوال بزرگ‌تر این است که اقتصاد روسیه تا چه حد می‌‌تواند در درازمدت تحت تحول ساختاری خود قرار گیرد. آیا روسیه می‌‌تواند با موفقیت اقتصاد خود را بر پایه‌‌ای جدید بازسازی کند یا محکوم به سال‌ها انحطاط اقتصادی و فناوری است؟

به گفته کریس دوونشایر-الیس، بنیان‌گذار «دِزن‌‌شیرا» یک شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری پان‌‌آسیایی، دو عامل مهم به‌طور بالقوه می‌‌تواند به نفع روسیه عمل کند. اولین مورد این است که مسکو دارای بسیاری از منابع طبیعی است که برای کل اقتصاد جهانی حیاتی هستند. او گفت: «وقتی به روسیه نگاه می‌‌کنید، این کشور تقریبا از همه چیز دارای ذخایر اول، دوم و سوم در سطح جهان است. از انرژی گرفته تا الماس، آب شیرین، خاک‌‌های کمیاب و سایر مواد معدنی، این کشور بسیار غنی است.» دوونشایر-الیس تصریح کرد: «با وجود بیگانگی کنونی آن با غرب، کرملین از انزوای ژئوپلیتیک فاصله زیادی دارد.» او گفت: «روسیه دوستان قدرتمندی مانند چین، هند و ایران و برخی آشنایان قدرتمند مانند عربستان سعودی، ترکیه، برزیل و بسیاری از آفریقا دارد، بنابراین در حالت تعادل، من شک دارم که روسیه آسیب چندانی ببیند.»

آشنایی با تبلیغات محیطی با پیام رسون

آشنایی با تبلیغات محیطی با پیام رسون

1401-06-07 23:39:03 11  0  0

اگر از شما بپرسند که کدام یک از تبلیغات محیطی باعث شده بیشتر مجذوب آن شوید شاید نتوانید پاسخ دهید زیرا حتی نمی دانی که تبلیغات محیطی چیست اما در طول روز بارها و بارها با آن مواجه شده اید بدون آن که خودتان متوجه شده باشید .

در این مقاله قصد داریم شما را با تبلیغات محیطی آشنا کنید و به نقش مهم آن در پیشبرد اهداف کاری  بپردازیم s پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله همراه نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

تبلیغات محیطی چیست؟:

به هر نوع تبلیغ خارج از خانه یا نقطه نهایی خرید مشتری تبلیغات محیطی می گویند که نام دیگر آن تبلیغات خارج از خانه نامیده می شود . در واقع هر رسانه ای که خارج از خانه با مشتری در ارتباط باشد را تبلیغات محیطی می گویند .

 

 

چرا تبلیغات محیطی؟: 

مهمترین مساله برای هر شرکت  قطعا معرفی محصولات و یا خدماتش  می باشد که بوسیله آن بتوانند فروش محصولاتشان را بالا ببرند.چون هر چه افراد بیشتری درمورد محصولات و یا خدماتتان بدانند  احتمال فروش محصولاتتان بالاتر میرود. 

خب اکنون که به این نتیجه رسیدیم هیچ چیزی مهمتر از معرفی هرچه بیشتر محصولات و یا خدمات نیست..یک سوال ایجاد میشود که چگونه شرکت ها می توانند به این هدف مهم برسند؟

همانطور که میدانید از زمان تبلیغات روزنامه ای تا امروز که دوران تبلیغات دیجیتال میباشد.. اصل تبلیغات بخش مهمی از زندگی مردم را فرا گرفته است.تبلیغات محیطی یکی از راههای موثر تبلیغات برای معرفی برند و یا انتقال یک پیام و یا حتی یک  کمپین تبلیغاتی همه جانبه مناسب می باشد.

 

 

انواع تبلیغات محیطی:

 


تبلیغات محیطی به دو دسته تقسیم می شود :

1- بخش درونی : در بخش درونی به نوعی از تبلیغات اشاره دارد که در فضاهای بسته مانند مراکز خرید رستوران ها و کافه ها و غیره انجام میشود .

 

2- بخش بیرونی : در بخش بیرونی به تبلیغاتی اشاره دارد که در فضاهای عمومی و باز مانند بزرگراه ها و جاده ها انجام می شود که در زیر به چند نمونه از بخش بیرونی اشاره می کنیم .

 

- بیلبورد تبلیغاتی : سازه های غول پیکر هستند که نمایانگر پوسترهای بزرگ از محصولات یا خدمات کمپانی ها و شرکت ها می باشد

 

- تبلیغات محیطی متحرک : لزوما در یک نقطه نیست مانند تبلیغات روی اتوبوس ها و وسایل حمل و نقل عمومی

 

- تبلیغات محیطی ترانزیتی : با توجه به مخاطب هدف در محلی مانند ایستگاه مترو و پایانه‌های مسافربری قرار می گیرد

 

- تبلیغات محیطی بر روی پل ها : مانند بیلبورد ها بر روی پل های عابر پیاده قرار می گیرد

 

- تبلیغات محیطی دیجیتال : بیلبورد های دیجیتالی هستند که می‌توانند تبلیغات متحرک و انیمه ای را به نمایش بگذارند که قطعاً اگر محتوای جذابی داشته باشد ، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت .

 

 

مزایا و معایب :

تبلیغات محیطی همانند تمام کانال‌­ها و ابزارهای تبلیغاتی مزایا و معایب خاص خود را دارند که هنگام برنامه‌­ریزی رسانه باید به آن‌­ها توجه کرد. برخی از مزایای  تبلیغات محیطی عبارتند از پوشش گسترده بازارهای محلی، فرکانس بالا، انعطاف پذیری جغرافیایی و… .هم­چنین برخی از معایب تبلیغات محیطی عبارتند از هزینه نسبی بالا، مشکلات اندازه گیری اثربخشی‌ و خسته کننده بودن به دلیل احتمال تکرار مشاهده.

 

 

تبلیغات محیطی خلاقانه :
تبلیغات موفق و اثربخش عمدتا به شکل خلاقانه اجرا می‌­شوند. البته اثربخشی تبلیغات باید با اهداف و ویژگی­‌های خاص برند نیز بستگی داشته باشد  اما خلاقیت همواره عضو جدا نشدنی تبلیغات بوده است.  تبلیغات خلاقانه دارای سه ویژگی مشترک هستند: 

 

1- ارتباط : بر اساس این ویژگی پیام تبلیغاتی خلاقانه باید با نیازها و خواسته­‌های مخاطبان هدف ارتباط برقرار کرده و آن‌­ها را تحت تاثیر قرار دهد.

 

2- تناسب : تبلیغ خلاقانه باید با برند و مشخصات محصول تناسب داشته باشد.

 

3- تازگی و نوظهوری : تبلیغات تازه و نوظهور که برای مخاطبان جدید هستند خلاقانه‌­تر به نظر می‌‌‌­رسند.

 


 

نکات مهم در تبلیغات محیطی:
گسترش روز افزون رسانه­‌های دیجیتال باعث شده است مخاطبان با حجم زیادی از اطلاعات و تبلیغات متنوع و متعد روبه‌­رو شوند و بنابراین سطح توجه آن­ها به تبلیغات کاهش یابد. علاوه بر این امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مخاطبان به صفحه نمایش تلفن همراهشان بیشتر از بیلبوردهای بزرگ در اتوبا‌ن­‌ها توجه می‌­کنند. بنابراین داشتن استراتژی درست در کمپین تبلیغات محیطی بیشتر از قبل اهمیت یافته است. در زیر به چند نمونه از نکات مهم در تبلیغات محیطی که در طی سال ها تجربه در سامانه پیامکی پیام رسون به دست آمده است اشاره کرده ایم : 

- انتشار تصاویر کمپین تبلیغات محیطی در فضای مجازی
- انتخاب نقاط پرترافیک و پرتردد برای نمایش تبلیغات
- تبلیغ بهتر و بیشتر از رقبا
- استفاده از المان­‌ها و محتوای تبلیغاتی اندک
- استفاده از تصاویر گرافیکی و خلاقانه جذاب

-استفاده از پنل پیامکی برای اطلاع از کمپین تبلیغات محیطی

در نهایت لازم به ذکر است که تبلیغات محیطی به عنوان یکی از مهم‌­ترین کانال­‌های تبلیغاتی باید در کنار دیگر کانال­‌ها و ابزارهای تبلیغاتی استفاده شود تا اثربخشی کسب و کار را افزایش دهد.

 

 

پیام رسون : 

شرکت­‌ های تبلیغاتی مانند سامانه پیامکی میتوانند خدمات متنوعی را در زمینه رسانه­‌های محیطی ارائه دهند. این خدمات سطوح مختلفی را شامل می‌­شوند. در پایین‌­ترین سطح،( مانند سامانه پیامکی تازه تاسیس شده ) صرفا تامین­ کننده رسانه­‌های محیطی مورد نیاز برندها هستند. البته تعداد محدودی از نمایندگی های سامانه پیامکی تبلیغات محیطی خدماتشان فراتر برده و علاوه بر برنامه­‌ریزی، تامین و مانیتورینگ رسانه‌­های محیطی در حوزه ارائه پنل پیامکی و تدوین استراتژی رسانه نیز به برندها خدمات ارائه می‌­دهند که در این مورد این نمایندگی های پیامکی به واسطه تجربه در استفاده از رسانه­‌های محیطی، دسترسی به ارتباطات گسترده با رسانه­‌داران و دسترسی به مخاطبین هدف را دارند و تنها هدف آنها افزایش اثربخشی تبلیغات محیطی میباشد .