پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

ماموریت رابرت مالی در خاورمیانه

 ایالات متحده تحرکاتی را در منطقه خلیج فارس آغاز کرده که هدف از آن، احیای توافق هسته‌ای با ایران و امکان از بین بردن موانعی که در برابر آن وجود دارد و توافق با دولت‌های شورای همکاری‌های خلیج پیش از رسیدن به هر پیشرفتی در پرونده هسته‌ای است.

نماینده ویژه آمریکا در مسائل ایران، رابرت مالی، این حرکت سیاسی را رهبری می‌کند که در روز پنجشنبه ۱۱ نوامبر جاری آغاز شده و در قالب آن، مالی به برخی دولت های واقع در خاورمیانه، از جمله امارات، عربستان، بحرین و اسرائیل، سفر می‌کند.

پرونده توافق هسته‌ای ایران و دور هفتم مذاکرات هسته‌ای وین، در رأس مذاکرات مسئول آمریکایی با دولت‌های خلیج فارس قرار دارد و دیدگاه آمریکا در مورد این توافق به اطلاع رهبران دولت‌های عضو شورای همکاری‌های خلیج فارس می‌رسد.

اعلام شروع سفر مالی به دولت‌های خلیج فارس همزمان شد با اعلام ایران در مورد از سر گیری مذاکرات وین با قدرت‌های بزرگ در مورد توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ در تاریخ ۲۹ نوامبر.

تاکید ایران از زبان مذاکره کننده ارشد تهران، علی باقری کنی مطرح شد که در توئیتی نوشت: «توافق کردیم که مذاکرات برای رفع تحریم‌های غیر قانونی و غیر انسانی در تاریخ ۲۹ نوامبر آغاز شود». این مساله در بیانیه‌هایی از سوی ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز مورد تاکید قرار گرفت.

با بازگشت به مذاکرات وین، یک تقریبا واحد در مورد این توافق در بین کشورهای خلیج فارس وجود دارد، که مبتنی بر جلوگیری از برخورداری ایران از سلاح هسته‌ای است که امنیت ملی این کشور‌ها را تهدید کند، افزون بر اینکه این دولت‌ها معتقدند توافق جدید باید با معیار‌های قویتری امضا شود که دولت‌های خلیج فارس نیز یکی از طرف‌های حاضر در آن باشند.

عاید المناع، تحلیلگر سیاسی تاکید می‌کند که هدف از سفر نماینده ویژه آمریکا در مسائل ایران به دولت‌های خلیج فارس، پرسیدن نظر این دولت‌ها در مورد بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران است.

دولت‌های خلیج فارس که با نماینده آمریکا به گفتگو می‌نشینند- بویژه عربستان-یک خواسته اصلی از ایالات متحده دارند: اینکه دولت‌های عضو شورای همکاری‌های خلیج نیز نماینده‌ای در بین گروه ۵+۱ داشته باشند. در حالی که این مساله با مخالفت ایران مواجه می‌شود، به صورت همزمان ایالات متحده به دنبال آن است تا به مواضع مشخصی در مورد این درخواست دولت‌های خلیجی دست یابد. همانطور که ایالات متحده با سفر مالی قصد دارد پیش نویس توافق هسته‌ای جدید را به دولت‌های خلیج فارس ارائه دهد، یعنی قبل از اینکه این پیش نویس با ایران و دولت‌های حاضر در توافق مورد مناقشه و بررسی قرار گیرد.

پس از خروج ایالات متحده از توافق هسته ای، ایران غنی سازی اورانیوم خود را به ۶۰ درصد رساند، همین مساله می‌تواند موجب طرح شروط جدیدی برای توافق شود.

به عقیده المناع، ایالات متحده شروطی را برای بازگشت به توافق هسته‌ای مطرح می‌کند، اما این شروط لزوما همان مواردی که ترامپ بعنوان شرط برای بازگشت به گفتگو با ایران عنوان کرد، نخواهد بود.

در مقابل، تهران هم برای احیای توافق هسته ای، سه شرط برای واشنگتن مشخص می‌کند که عبارتند از: رفع تحریها، دادن ضمانتی از سوی آمریکا در مورد خارج نشدن دوباره آن از توافق و اعتراف واشنگتن به اشتباه در خروج از توافق و ایجاد وضعیت فعلی.

در مورد بازگشت دولت بایدن به توافق هسته ای، المناع معتقد است که دولت‌های شورای همکاری خلیج فارس، هیچ اعتراضی روی توافق ندارد، البته به شرطی که یکی از مهمترین بند‌های آن، محدویت ظرفیت هسته‌ای ایران باشد.

وی می‌افزاید: دولت‌های خلیج فارس می‌خواهند که این توافق شامل توقف حمایت مالی ایران از احزاب مخالف دولت‌های شورای همکاری خلیج بویژه در یمن و عراق شود، چرا که این احزاب خطری برای دولت‌های منطقه است.

به طور کلی، این تحلیلگر سیاسی تصریح می‌کند که دولت‌های خلیج فارس از تعامل دولت جدید آمریکا با پرونده هسته‌ای ایران اطمینان ندارند، از این رو به سمت برقراری ارتباط با چین و روسیه حرکت کردند.

دولت‌های خلیج فارس از ایالات متحده می‌خواهند که حسن نیت خود را ثابت کرده، به حفظ استقرار و امنیت این دولت‌ها نیز احترام بگذارد و مشکلات با ایران را حل کند.

اپراتور 5000

اپراتور 5000

1400-08-13 22:56:33 488  0  0

امروز ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون می خواهیم به کالبد شکافی اپراتور ۵۰۰۰ بپردازیم . اپراتوری که خود به زیر شاخه های مختلف تقسیم می شود و هر کدام از خطوط ۵۰۰۰ از یک شرکت مخصوص ارائه می‌شود . اما تمامی این پنل پیامک ۵۰۰۰ دارای ویژگی‌هایی هستند که در تمامی آنها یکسان بوده.

اگر می خواهید با تمامی خطوطی که با پیش شماره ۵۰۰۰ شروع می شود آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک همراه باشید. 

 


 

اپراتور 50001 و 50009 رهیاب پیام گستران : 

این شرکت که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه ارسال پیامک با پیش شماره ۵۰0۰۱ و ۵۰0۰۹ آغاز کرده است و تاکنون توانسته خدمات قابل توجه را به نمایندگان و کاربران خود ارائه دهد . در حقیقت رهیاب پیام گستران اپراتور اصلی خطوط ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۹ است این شرکت در حوزه خدمات مبتنی بر محتوا و انواع خدمات ارزش افزوده نیز فعالیت دارد . روند فعالیت این شرکت به صورت نماینده محور بوده و برای نمایندگان خود پنل مجزا در نظر گرفته است تا سیستم محاسبه خرید خطوط و پیامک به نحوی جداگانه  قابل پیگیری باشد. 

 

اپراتور 50002 و 50005 شرکت سرزمین هوشمند :

شرکت دانش بنیان سرزمین هوشمند در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مستقر است و با اپراتور پیامک ۵۰۰۰ فعالیت می‌کند . این شرکت سرشاخه ۵۰0۰۲ را و ۵۰0۰۵ را اختیار دارد و به ارائه خدمات پیامکی به صورت کاربری و نمایندگی می پردازد .

 

اپراتور 50004 شرکت ارمغان راه طلایی :

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز کرده و پس از چندین سال فعالیت در این زمینه به عنوان اپراتور ارسال و دریافت پیام کوتاه با پیش شماره ۵۰۰۰ شناخته شده است . پیش شماره ۵۰0۰۴ مربوط به شرکت ارمغان راه طلایی است . پنل های پیامکی ویژه کاربران و نمایندگان خدمات ارزش افزوده از جمله امکاناتی است که در حوزه خدمات مبتنی و پیامک توسط شرکت دانش بنیان ارمغان راه طلایی ارائه می شود. 

 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون به عنوان کارگزار شرکت‌های رهیاب پیام گستران سرزمین هوشمند و ارمغان راه طلایی ارائه دهنده تمام خطوط با پیش شماره ۵۰۰۰ به مشتریان می باشد و همچنین ضریب پیامک ۵۰۰۰ در  نمایندگی پنل پیامک برای شرکت رهیاب پیام گستران ۱/۱۲ می باشد و برای شرکت ارمغان راه طلایی ۱/۳۹ می‌باشد .

 

مزایا و معایب اپراتور ۵۰۰۰ : 

اپراتور ۵۰۰۰ مانند تمامی اپراتورهای دیگر از مزایا و معایبی برخوردار است که معایب آن بسیار کمتر از مزایا بوده و تنها عدم داشتن دلیوری در موبایل های همراه اول اپراتور ۵۰۰۰  از عیوب پنل پیامک 5000 محسوب میشود . در زیر به مزایای اپراتور ۵۰۰۰ می پردازیم. 


- ارسال پیام کوتاه بر اساس سن و جنسیت : با توجه به اینکه این اپراتور برای بانک شماره موبایل از پردیس همراه اول وب سرویس بانک شماره موبایل دریافت کرده است ، امکان ارسال بر اساس سن و جنسیت را فراهم کرده است . 

 

- ارسال پیام کوتاه به شماره های ایرانسل : این اپراتور بانک شماره های ایرانسل را از طریق وب سرویس در اختیار نمایندگان قرار داده است و شما میتوانید از این بانک شماره جهت ارسال پیامک استفاده نمایید .

- سرعت بسیار بالا و گزارش دهی دقیق

- تعرفه ارزان پنل پیامک ۵۰۰۰ : اپراتور پیامک ۵۰۰۰ نسبت به سایر اپراتور های پیامکی موجود در ایران ، تعرفه مناسب تر و نسبتا ارزان تری دارد . که همین امر باعث شده تا تعداد استفاده کنندگان از خطوط پیامک ۵۰۰۰ به میزان قابل توجهی بالا رود.  شرکت های مانند اهورا اطلس فارس به مشتریانی را که ارسال‌های پیامکی ساده‌ای دارند و نیازمند امکانات خاصی بر روی پنل اس ام اس نیستند  ، آنها را به سمت ارسال پیام کوتاه با پیش شماره ۵۰۰۰ هدایت می کند تا مشتری مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای ارسال پیامک نباشد و در عین حال از مزایای پنل پیامک ۵۰۰۰ نیز بهره مند شود. بنابراین انتخاب پنل پیامک ۵۰۰۰ به لحاظ تعرفه به نفع مشتری خواهد بود و همین امر باعث شده که پنل پیامک ۵۰۰۰ به لحاظ کیفی مورد تایید بانک ها و موسسات دولتی قرار گیرد .

 

پیام رسون :

اگر قصد تبلیغ دارید و می‌خواهید از بهترین روش تبلیغ یعنی بازاریابی پیامکی استفاده کنید می‌توانید با توجه به شرایط کسب و کارتان ، پنل پیامک 5000 را انتخاب کنید اما باید ابتدا نسبت به خرید پنل پیامک اقدام کنید سپس درخواست پیش شماره 5000 را بدهید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

خط خدماتی با پروانه کسب

خط خدماتی با پروانه کسب

29 مهر 1400 421  0  0

اگر جزو افرادی باشید که از پنل پیامک برای کسب و کارتان استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که پنل پیامک شامل خطوط و اپراتورهای مختلف می باشد که بسته به نیاز و شرایط تان باید از آنها خریداری کنید. همچنین برای خرید پنل پیام کوتاه مدنظرتان حتماً باید به نمایندگی سامانه پیام کوتاه مراجعه کنید و آن سامانه پیام کوتاه اگر جزء پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در حرفه خود باشد حتما تمامی اپراتورها و خطوط را برای ارائه به مشتریان دارد .
برای مثال سامانه پیام کوتاه پیام رسون که جز پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه ایران است تمامی خطوط و اپراتورها را برای ارائه به مشتریان دارد از جمله خط ۹۰۰۰ و خطوط سامانتل و غیره.

 در مقاله های قبل تر  به توضیح کامل این خطوط پرداخته‌ایم برای آشنایی بیشتر روی لینک خط ۹۰۰۰ و خط ۱۰۰۰ کلیک کنید و از تعرفه ها و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید .
در این مقاله می خواهیم شما را با خطی  آشنا کنیم که حتی با استفاده از پروانه کسب هم  می‌توانید برای خود پنل پیامک تهیه کنید.

 


 

 پروانه کسب : 

حتماً می‌دانید که تمامی مشاغل آزاد برای اینکه بتوانند به کار خودشان ادامه دهند باید پروانه کسب را ویژه مغازه و شغل مورد نظر در آن مغازه را کسب کنند. اما خیلی از افرادی که شغل آزاد دارند فکر می کنند که برای استفاده از پنل پیامک برای تبلیغ کسب و کارشان نیاز به این دارند که  شرکتی را ثبت کرده باشد و از طریق ثبت آن شرکت پنل پیامک را از نمایندگی پیام کوتاه خریداری کنند.
 اما این مژده را از طرف پیام رسون به تمامی صاحبان شغل آزاد می دهیم که در سامانه پیام کوتاه شیراز خطی وجود دارد به نام خط سامانتل که برای خریداری آن و ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید با استفاده از پروانه کسب تان اقدام کنید. حال برای آشنایی بیشتر خط سامانتل تا پایان این مقاله با سامانه پیامک پیام رسون همراه باشید .

 

 

خط سامانتل پیام رسون: 

خط سامانتل یکی دیگر از خطوطی است که در  نمایندگی سامانه پیامک شیراز موجود می باشد و برای تبلیغات پیامکی به مشتریان ارائه می شود .حال این خط ویژه از جمله خطوطی است که برای عبور از بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد و در واقع خود خط، خدماتی می باشد و از این نظر با خط ۹۰۰۰ شباهت دارد.
اما از نظر تعرفه ارسال پیامک با اپراتور ۹۰۰۰ متفاوت میباشد و ضریب هر پیام در خط  سامانتل ۲/۸۴  می باشد.
 سامانه پیام کوتاه پیام رسون به دلیل ضریب بالایی که ارسال پیامک در سامانه خطوط سامانتل دارد این آفر را برای همراهان خود در نظر گرفته است که اگر در هنگام خرید پنل پیام کوتاه،  پنل رایگان با تعرفه ویژه ۱۳۰ ریالی را انتخاب کنید تعرفه ارسال پیامک در خطوط سامانتل به ۳۶ تومان تبدیل می شود.

 


 شرایط ثبت خط سامانتل : 

خط سامانتل در سامانه پیام کوتاه پیام رسون علاوه بر اینکه برای اشخاص حقیقی و حقوقی قابل ثبت می باشد برای افرادی که پروانه کسب دارند هم قابل ثبت و خریداری میباشد و هزینه خط که  ۳۵۰ هزار تومان است برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی یکسان می باشد.
 اگر قصد خرید خطوط سامانتل را  دارید می توانید به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون مراجعه کنید و پس از ثبت خط و پرداخت ۵۰ درصد از هزینه ،   بعد از دو هفته شرکت اهورا اطلس فارس خط را برای شما آماده می کند و بعد از آن می توانید با پرداخت بقیه مبلغ ، شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی خود کنید‌.

 

پیام رسون: 

 شرکت اهورا اطلس فارس با در بر داشتن تمامی خطوط و تعرفه ها و ضریب های متفاوت ارسال پیامک این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که برای انتخاب اپراتور شرایط محدودی نداشته باشد و آزادانه بتوانند اپراتور مدنظرشان را با در نظر گرفتن شرایط کسب و کارشان انتخاب کند و در این مسیر به شما این اطمینان را می دهیم که تا رسیدن شما به موفقیت در کنارتان خواهیم ماند .

 جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید.

قیمت دلار در هفته ی اینده

 قیمت دلار در بازار پنجشنبه، آخرین روز معاملاتی هفته اول آبان با یک دهم درصد کاهش، ۲۷۶۵۷ تومان اعلام شده است.



قیمت دلار در معاملات روز چهارشنبه پنجم آبان تا ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان هم رفت و پیش‌بینی می‌شد اگر خبر جدیدی از مذاکرات هسته‌ای نرسد، دلار وارد کانال قیمتی جدید شود. اما توئیت معاون وزیر امور خارجه، روند بازار را تغییر داد و قیمت دلار امروز ششم آبان به حدود ۲۷ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.
 
توئیتی که دلار را ارزان کرد
علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران در حساب توئیتر خود خبر جدیدی از آغاز مذاکرات هسته‌ای اعلام کرد. او بعد از ملاقات با انریکه مورا در بروکسل نوشت: «توافق کردیم‌ پیش‌ از پایان ماه نوامبر، مذاکرات را شروع کنیم و تاریخ دقیق هفته بعد اعلام خواهد شد.»

این به آن معناست که مذاکرات هسته‌ای ایران در ماه جاری آغاز می‌شود. این خبر می‌تواند روند افزایشی قیمت دلار را تغییر دهد و روند بازار را معکوس کند.

این توئیت باقری در حالی است که سیگنال روز گذشته وزیر امور خارجه، قیمت دلار در بازار را افزایش داد. امیر عبدالهیان مجددا بر مواضع پیشین خود تاکید کرده بود. موضعی که در آن، آغاز مذاکرات مشروط به آزادسازی ۱۰ میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران بود. این پیش‌شرط ماه گذشته هم اعلام شده و مقامات امریکایی هم واکنش مثبتی به آن نشان نداده بودند.


بازار زیر فشار تنش‌های سیاسی
رییس سابق کانون صرافان ضمن اشاره به روند افزایشی بازار ارز در هفته اول آبان تحت تاثیر اخبار و تنش‌های سیاسی و اقتصادی، در مورد کاهش قیمت دلار طی روز‌های آینده ابراز امیدواری کرد.

کامران سلطانی‌زاده، با اشاره به تاثیر‌پذیری سریع بازار ارز از اتفاقات سیاسی و اقتصادی، درباره علت افزایش قیمت دلار توضیح داد: طی چند روز گذشته تنش بین ایران و آذربایجان و تاثیر آن در روند بازگشت ارز صادراتی، نامشخص بودن وضعیت برجام و تعلل در برگزاری دور بعدی مذاکرات و همچنین جو روانی تهدید حمله به ایران از سوی رژیم صهیو‌نیستی و پاسخ متقابل ایران، از جمله عوامل سیاسی تاثیر‌گذار بر افزایش قیمت دلار بود.

این تحلیلگر بازار ارز ادامه داد: علاوه بر این موارد، زمزمه حذف ارز ۴۲۰۰تومانی و گمانه‌زنی‌ها درمورد تاثیر این موضوع، بر افزایش قیمت کالا‌های اساسی، حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت و شایعه افزایش قیمت و کمبود بنزین، از دیگر اتفاقات منفی بود که در روند صعودی بازار ارز نقش داشت.

سلطانی‌زاده به تغییرات قیمت دلار هم اشاره کرد و گفت: بر این اساس درحالی‌که دلار در مهر به کانال ۲۶هزار تومان کاهش یافته بود و هفته پیش هم در محدوده ۲۷۲۰۰تومان نوسان داشت، از اول آبان تحت تاثیر اتفاقات و اخبار منفی در مسیر صعودی قرار گرفت.