پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

ریکاوری بانک مرکزی در آرژانتین ؟

راست افراطی در آرژانتین سکان هدایت این کشور ورشکسته را به‌دست گرفت. او خصلت‌هایی دارد که می‌توان وی را شعبه سوم ترامپ در آمریکای لاتین دانست. پیش از او ژائیر بولسونارو برای یک دوره هدایت برزیل را بر عهده داشت که او نیز در دایره ترامپیسم قرار می‌گرفت. درواقع رئیس‌جمهور بعدی آرژانتین یک اقتصاددان لیبرتارین است که سبک گستاخانه و پذیرش تئوری‌های توطئه از سوی او، وی را همراستا با دونالد جی.ترامپ قرار می‌دهد.

به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، آرژانتینی‌ها روز یکشنبه خاویر مایلی را به‌عنوان رئیس جمهور بعدی خود انتخاب کردند. این یک گردش به سمت راست برای ملتی است که با بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند و نشانه‌ای از قدرت پایدار جهانی راست‌ها است که روز به روز بیشتر قدرتمند می‌شوند. مایلیِ ۵۳ساله، یک اقتصاددان و شخصیت تلویزیونی سابق با تجربه سیاسی اندک، با سبکی گستاخانه و با در آغوش گرفتن تئوری‌های توطئه و یک سری پیشنهادهای افراطی وارد کارزار سیاست شده است. او می‌گوید که برای شکستن بن‌بست‌های اقتصادی باید یک اصلاح اساسی صورت گیرد. مایلی با ۹۵درصد شمارش آرا، ۵۶درصد آرا را به‌دست آورد و سرجیو ماسا، وزیر اقتصاد چپ میانه آرژانتین را که ۴۴درصد آرا داشت، شکست داد. ماسا ۵۱ساله حتی قبل از اعلام نتایج رسمی شکست را پذیرفت. مایلی متعهد شده است که هزینه‌ها و مالیات‌ها را کاهش دهد، بانک مرکزی آرژانتین را منحل و دلار آمریکا را جایگزین واحد پولی کشور کند. او همچنین پیشنهاد کرده است که سقط جنین ممنوع شود، مقررات مربوط به اسلحه کاهش یابد و تنها کشورهایی که می‌خواهند «با سوسیالیسم بجنگند» به‌عنوان متحدان آرژانتین در نظر گرفته شوند و اغلب از ایالات متحده و رژیم اسرائیل به‌عنوان نمونه نام می‌برد. او در سخنرانی پیروزی خود، به «کاست» سیاسی که به گفته او به قیمت از دست دادن آرژانتینی‌های معمولی ثروتمند شده‌اند، حمله کرد و گفت: «امروز پایان انحطاط آرژانتین است» اما او همچنین یک شاخه زیتون را به مردم این کشور عرضه کرد. او گفت: «می‌خواهم به همه آرژانتینی‌ها و همه رهبران سیاسی و همه کسانی که می‌خواهند به آرژانتین جدید بپیوندند بگویم: خوش آمدید.»

پیروزی بزرگ برای راست افراطی‌های جهانی
انتخاب مایلی یک پیروزی برای جنبش راست افراطی جهانی است که با انتخاب ترامپ و سیاستمداران مشابه، از جمله ژائیر بولسونارو از برزیل، قدرت گرفت؛ اگرچه این جریان در سال‌های اخیر با شکست‌های انتخاباتی نسبتا دچار تزلزل شده است. آقای بولسونارو و حزب راست افراطی «ووکسِ اسپانیا»، در راه مبارزه‌های انتخاباتی مایلی را تشویق کردند. حتی تاکر کارلسون مجری سابق فاکس‌نیوز برای مصاحبه با او به آرژانتین سفر کرد و ایلان ماسک میلیاردر ساکن سیلیکون‌ولی روز یکشنبه پس از پیروزی مایلی گفت که «برای آرژانتین رونق در پیش است.» البته ترامپ نیز از قافله عقب نیفتاد و به مایلی تبریک گفت. او در یک پست آنلاین گفت: «من به شما بسیار افتخار می‌کنم. شما کشور خود را برگردانید و واقعا آرژانتین را دوباره با عظمت خواهید کرد.» شعار تبلیغاتی خود ترامپ از سال۲۰۱۵، «آمریکا را مجددا با عظمت کنیم» است. او در این پست شعار خود را به خاویر مایلی هبه می‌کند. با این حال، برخی از تحلیلگران سیاسی می‌گویند که صعود مایلی به بالاترین رده سیاسی در آرژانتین نشان‌دهنده ناامیدی بسیاری از مردم این کشور برای تغییر است تا اینکه طرفدار واقعی ایدئولوژی او باشند. کارلوس پاگنی، استاد تاریخ و مقاله‌نویس سیاسی در «لا ناسیون» یکی از بزرگ‌ترین روزنامه‌های آرژانتین می‌گوید: «برخی از رای‌دهندگان با نظرات افراطی او هم عقیده هستند؛ اما عده‌ای هم هستند که به این دلیل به او رای داده‌اند که مایلی می‌تواند نشانه ناراضی بودن آنها از هر نوع تغییری باشد و این‌گونه دست به اعتراض زده‌اند. آنها می‌بینند که مایلی نیز عصبانی است و به آنها پیشنهاد داده که الان وقت رهایی از آن وضعیت گذشته است.» مایلی از اینکه با ترامپ و بولسونارو مقایسه شود، استقبال کرده است.

او تفاوت‌های آشکاری با دو سیاستمدار دیگر دارد، از جمله پایبندی شدید او به ایدئولوژی لیبرتارینی که باعث شده است در تئوری از سیاست‌هایی مانند مهاجرت آشکار و جرم‌زدایی از مواد مخدر حمایت کند. اما سبک سیاسی مایلی از بسیاری جهات به سبک آنها شباهت دارد. او به‌شدت به منتقدان خود و رسانه‌های خبری حمله می‌کند، اجماع علمی درباره تغییرات آب و هوا را یک توطئه سوسیالیستی می‌نامد، او استدلال می‌کند که یک «کابال در سایه» (گروه‌های توطئه‌گر و پنهانکار) کشور را کنترل می‌کند و حتی یک مدل موی سرکش دارد که همین خصلت فیزیکی‌اش او را تبدیل به یک «میم آنلاین» کرده است. برای بسیاری از ناظران، نگران‌کننده‌ترین حالت مشابه، ادعاهای پیش‌دستانه مایلی درباره تقلب در رای‌دهی بود. او آشکارا نتایج انتخابات۲۰۲۰ آمریکا و انتخابات۲۰۲۲ برزیل را زیر سوال برده و ماه‌هاست که با شواهد اندکی ادعا می‌کند که در انتخابات آرژانتین علیه او تقلب شده است. او هشدار داده بود که اگر روز یکشنبه شکست بخورد، ممکن است به‌دلیل سرقت رای باشد. پس از اینکه نشانه‌هایی در روز یکشنبه ظاهر شد که او پیروز خواهد شد، ستاد انتخاباتی مایلی به خبرنگاران گفت که انتخابات «تر و تمیز» بود. مایلی همچنین جنایات دیکتاتوری خونین نظامی آرژانتین از سال۱۹۷۶ تا ۱۹۸۳ را کم‌اهمیت جلوه داده و آنها را «اقدامی تا حدی افراطی» به‌عنوان بخشی از جنگ علیه چپ‌ها خوانده است. او در طول یک مناظره ملی گفت که تعداد افرادی که تحت دیکتاتوری کشته شدند، بسیار کمتر از تخمین‌های پذیرفته شده است.

گفته می‌شود که نزدیک ۳۰هزار نفر در این دوران کشته شده‌اند. این لفاظی، همراه با هشدارهای او درباره تقلب در انتخابات، نگرانی‌های گسترده‌ای را در آرژانتین درباره تاثیر بالقوه او بر دموکراسی این کشور برانگیخته است. قبل از رای‌گیری حتی بیش از ۲۰آرژانتینی برجسته ویدئویی را ضبط و منتشر کردند که ارزش‌های دموکراتیک را تبلیغ می‌کند. مایلی اکنون با چالش بزرگی روبه‌رو خواهد شد که در عمل هیچ رئیس‌جمهوری آرژانتینی قادر به حل آن برای دهه‌ها نبوده است: «اقتصاد آرژانتین.» سیاست‌های اقتصادی شکست‌خورده مدت‌هاست که آرژانتین را به یکی از بی‌ثبات‌ترین اقتصادهای جهان تبدیل کرده است، با این حال، حتی با توجه به استانداردهای آن، این کشور ۴۶میلیونی در یکی از بدترین بحران‌های خود قرار دارد. تورم سالانه از ۱۴۰درصد گذشته است - سومین نرخ بالا در جهان - بیش از دو نفر از هر پنج آرژانتینی در فقر زندگی می‌کنند و ارزش پول آرژانتین به‌شدت کاهش یافته است. در آوریل۲۰۲۰، در آغاز همه‌گیری کرونا، یک دلار با استفاده از نرخ غیررسمی بر اساس ارزیابی بازار ارز، ۸۰پزو خرید و فروش می‌شد. این هفته یک دلار نزدیک به هزار پزو خرید و فروش شد. مایلی استدلال کرده است که راه‌حل، گسست شدید از سیاست‌های قدیمی است. کمپین او بر تعهدات برای «منفجر کردن» بانک مرکزی و دلاری کردن اقتصاد متمرکز بود و حتی عکس‌هایی دارد که وی در آن اسکناس صد دلاری را به همه نشان می‌دهد.

ریکاوری پیامک چیست ؟

ریکاوری پیامک چیست ؟

1402-08-26 01:39:07 28  0  0

از دست دادن اطلاعات گوشی خصوصاً پیامک هایی که برای ما مفید بودن می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد. اما این مشکل راه کارهای خاص خود را دارد که میتواند جبران پذیر باشد .امروز ما در نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون می‌خواهیم نحوه ریکاوری اس ام اس را آموزش دهیم پس با سامانه پیامک شیراز همراه باشید. 

 



بازیابی اس ام اس پاک شده از گوشی :
آگاهانه یا بیشتر مواقع نا آگاهانه باعث شدیم که پیامک های مهم گوشی از جمله  پیامک های مرتبط با بانک، اطلاعات حساب و پیامهای مهم دیگری را از دست بدهیم، که در این مواقع حاضریم هر کاری را انجام دهیم تا پیامک های پاک شده دوباره بازگردانده شوند. 
روش های بسیاری برای ریکاوری پیامک وجود دارد اما در این مقاله سامانه پنل پیامک شیراز قصد دارد تا کارآمدترین راهکار را به شما پیشنهاد دهد. 
به پیشنهاد سامانه پیامک شیراز اولین و کارآمد ترین و ساده ترین روش بازگرداندن  پیامک پاک شده این است که به  بخش recycle bin گوشی خود مراجعه کنید و با فعال کردن آن به اطلاعات پاک شده خود دسترسی پیدا کنید. به این نکته توجه کنید که دسترسی به این بخش به مدل گوشی موبایل بستگی دارد. 


خبر خوب اینکه شما برای پاک شدن پیام های تان فقط باید نگران اس ام اس های شخصی باشید چرا که پیام های ارسال شده از سمت شرکت ها و ارگان ها که از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه استفاده کرده‌اند به راحتی برای دریافت اطلاعات ارسال شده میتوانید  از تعرفه پنل اس ام اس خود استفاده کنید و در دیتای پیامک خود آنها را  مشاهده کنید. 

نکته بعدی برای ریکاوری پیامک که باید به آن توجه کنید زمان  پاک شدن آنهاست، در واقع می‌توان گفت ریکاوری پیامها با زمان پاک شدن آنها رابطه عکس دارد یعنی هر چه زمانی که برای انجام  ریکاوری اقدام کرده اید طولانی تر شده باشد شانس ریکاوری کمتر است. 

استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن ها همیشه راه حل مناسبی برای کاربران بوده است. یکی از این اپلیکیشن ها disk digger بوده که نصب آن رایگان است و می‌توانید با نصب بر روی گوشی خود از امکانات آن استفاده نمایید. فقط باید به این نکته توجه کنید که این برنامه مخصوص گوشی های اندروید طراحی شده است و فقط زمانی کاربرد دارد که قبل از پاک شدن اطلاعات، این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرده باشید. 

راه دیگر ریکاوری پیامک اتصال به کامپیوتر است. در این روش تنها کافی است گوشی خود را با کمک نرم‌افزار معتبری که مناسب ریکاوری اطلاعات گوشی روت نشده است به کامپیوتر وصل کنید  تا در نهایت بتوانید به راحتی به پیامهای از دست رفته دسترسی پیدا کنید. 

اگر تمام روشهای فوق را انجام دادید و به نتیجه نرسیدید میتوانید به اپراتورهای خدماتی مراجعه کنید. شما با مراجعه به دفاتر اپراتورهای خدماتی و ارائه مدارک لازم به آنها درخواست پرینت پیامک خود را ارائه می دهید. این روش فرایند  اداری و حقوقی بسیاری دارد به همین دلیل  آنرا آخرین مرحله برای دستیابی به پیام های پاک  شده، پیشنهاد می شود. 

 


 

پیام رسون :

در این مقاله سعی  شد مواردی را که برای ریکاوری پیامک استفاده می‌شود برای شما توضیح دهیم اما در اینجا نمایندگی پیامک شیراز به شما یک پیشنهاد می‌دهد که به هیچ کدام از این مراحل نیاز نداشته باشید و آن هم این است که همیشه یک بک آپ از پیامهای خود ذخیره کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانند به راحتی و بدون هیچ دردسری به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید. 


سامانه پیامکی پیام رسون ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای شما کاربران گرامی از شما درخواست دارد تا با دنبال کردن نمایندگی پیام کوتاه شیراز در ارسال نظرات خود باعث بهتر شدن هر روز سامانه پیام کوتاه پیام رسون شوید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

مردی که صهیونیست را فریب داد

روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی مفصل درباره «یحیی ابراهیم سنوار»، رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، او را فردی قاطع، مصمم با خصوصیات یک «رهبر» توصیف کرد و نوشت: رهبر عبری زبان حماس در غزه کسی است که اسرائیل او را مسئول حملات هفت اکتبر می‌داند.

 یحیی سنوار دهه‌ها پیش از سازماندهی عملیات هفت اکتبر حماس علیه رژیم صهیونیستی توسط دادگاه نظامی این رژیم به اتهام آنچه «قتل‌های متعدد» عنوان شد به زندان افتاد. پاسخ او در زندان این بود: یادگیری زبان عبری.

میچا کوبی که برای سرویس اطلاعاتی شین بت از سنوار بازجویی می‌کرد، درباره او می‌گوید: [ولادیمیر] یابوتینسکی، [مناخیم] بگین و [اسحاق] رابین - او تمام کتاب‌هایی را که درباره شخصیت‌های برجسته اسرائیل منتشر شده بود - خواند. او ما را از پایین تا بالا یاد گرفت.

او سپس، پس از گذشت پانزده سال از دوران محکومیت خود در یک مصاحبه با تلویزیون صهیونیستی، زبان عبری کامل خود را به کار برد. او به جای جنگ از مردم اسرائیل خواست که از آشتی (هدنة) یا آتش‌بس با گروه حماس حمایت کنند.

این مرد فلسطینی در حالی که لباس زندان به تن داشت، افزود: ما می‌دانیم که اسرائیل روی ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای نشسته است و پیشرفته‌ترین نیروی هوایی را در منطقه دارد. ما می‌دانیم که توانایی برچیدن اسرائیل را نداریم.

به نوشته روزنامه فایننشال تایمز، با وجود همه اینها، سنوار ۶۱ ساله، امروز تحت تعقیب‌ترین مرد «اسرائیل» است. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از او به عنوان «مرد مرده‌ای در حال راه رفتن» یاد می‌کند. رهبر گروه حماس در غزه مسئول حمله غافلگیرانه هفت اکتبر، موسوم به عملیات «طوفان الاقصی» است.

از بین بردن او هدف اصلی تشدید حملات رژیم صهیونیستی برای نابودی حماس است. مقامات فلسطینی می‌گویند که از زمان آغاز حملات تلافی‌جویانه اسرائیل در غزه بیش از ۹۷۷۰ نفر در نوار غزه کشته شده‌اند و مناطق وسیعی از اراضی تحت کنترل حماس در حملات زمینی، هوایی و دریایی ویران شده است.

رژیم صهیونیستی پیش از تهاجم حماس در هفتم اکتبر، نزدیک به ۴۰ سال تجربه برخورد با سنوار، مردی جدی و قوی با اندامی استوار و موهای کوتاه را داشت. با این حال، این اطلاعات انباشته در سال‌های اخیر، تنها باعث ایجاد حس رضایت کاذب در سران امنیتی اسرائیل شده است.

رژیم صهیونیستی در آستانه جنگ به سنوار به عنوان یک افراطی خطرناک نگاه می‌کرد که با این وجود، سر به راه بود و بیشتر نگران تحکیم حکومت حماس در غزه و گرفتن امتیازات اقتصادی بود تا هدف ادعایی این گروه برای نابودی «دولت یهود».

فایننشال تایمز ادامه داد: این برداشت نادرست از شخصیت سنوار مقدمه‌ای برای بزرگ‌ترین شکست اطلاعاتی اسرائیل بود. از نظر برخی، سنوار، فریب نهایی را مدیریت کرده بود.

مایکل میلشتاین، افسر سابق اطلاعات نظامی اسرائیل و کارشناس امور فلسطین درباره او گفت: ما به شکلی دیوانه کننده اصلاً او را نشناختیم. در حد صفر!

تصویری که از سنوار از سوی افرادی که چندین دهه با او زمان گذرانده‌اند، ترسیم می‌شود، او را مردی کاریزماتیک و کم صحبت، با خلق و خوی تند و دارای شخصیت فرماندهی توصیف می‌کند.

«کوبی» بازجویی از سنوار را در سال ۱۹۸۹ آغاز می‌کند، زمانی که او به ادعای اسرائیل به قتل اعتراف کرد. این اوج اولین انتفاضه یا قیام فلسطینی‌ها بود و کوبی یک افسر شین‌بت بود که اعضای حماس را تعقیب می‌کرد، حماس که در آن زمان به‌عنوان یک گروه کوچک شبه‌نظامی اسلامگرا در غزه به میدان آمد.

سنوار که به طور گسترده با نام «ابو ابراهیم» شناخته می‌شود، از همان روزهای اولیه به ساخت شاخه نظامی حماس، گردان‌های قسام کمک کرده بود. اما زمانی که او در اواخر دهه ۱۹۸۰ بازداشت شد، به خاطر نقش ویژه‌اش در جنبش حماس بود: پیدا کردن فلسطینی‌هایی که مظنون به همکاری با اسرائیل بودند.


به گفته دو منبع آگاه مطلع از این پرونده، سنوار توسط یک دادگاه نظامی مخفی اسرائیل با ادعای قتل ۱۲ فلسطینی محکوم شد.

او به رهبر تمام زندانیان حماس در زندان‌های اسرائیل تبدیل شد که یک پست تأثیرگذار در سلسله مراتب این گروه بود. به ادعای مقامات صهیونیست در مقطعی در سال ۲۰۰۴، پزشکان اسرائیلی آبسه‌ای را که در کنار مغز او قرار داشت، برداشتند و جان او را نجات دادند.

ارزیابی اطلاعاتی اسراییل از سنوار در زمان زندانی شدنش شخصیت او را این گونه به تصویر کشیده بود: مقتدر، خشن، بانفوذ، مورد قبول دوستانش و با توانایی‌های غیرعادی استقامت، زیرک، به اندک راضی، راز نگهدار و با توانایی رهبری جمعیت.

سنوار که در محله‌ای فقیرنشین در خان یونس در جنوب غزه بزرگ شده بود برای اولین بار در اوایل دهه ۱۹۸۰ به عنوان یک «نجواگر» که به شیخ احمد یاسین، بنیانگذار حماس که در جنبش مورد احترام بود، مشاوره می‌داد، وارد صحنه سیاسی غزه شد.

همسایه سنوار در خان یونس، «محمد الضیف» بود که اکنون رئیس نظامی مخفی‌ حماس است. سنوار علاوه بر کمک به ایجاد شاخه نظامی گروه، مسئول دستگاه امنیت داخلی آن، نیروی مجد (گلوری) شد که مسئول از بین بردن مظنونان به همکاری با اسرائیل بود. سنوار برای فلسطینیان، به ویژه در غزه به شخصیتی تقریباً افسانه‌ای تبدیل شده است. یکی از فعالان برجسته فلسطینی در بیت‌المقدس شرقی می‌گوید: بسیاری از فلسطینی‌ها احساس غرور می‌کنند و سنوار در خیابان‌های فلسطین بسیار محبوب است.

سنوار سرانجام در سال ۲۰۱۱ پس از گذراندن ۲۲ سال در زندان‌های اسرائیل آزاد شد. او بخشی از تبادل اسرا میان دو طرف بود که در آن بیش از ۱۰۰۰ فلسطینی در مقابل یک سرباز اسرائیلی به نام گلعاد شلیط که توسط حماس در غزه نگهداری می‌شد، آزاد شدند.

در سال ۲۰۱۷، او به عنوان رهبر این گروه برای کل غزه انتخاب و جایگزین اسماعیل هنیه شد که به گفته بسیاری از افراد آشنا با روابط بین این دو مرد، «به سمت بالا تنزل رتبه» داشت تا رهبر سیاسی حماس شود و سپس به قطر برود.

سنوار که اکنون در یونیفورم یک سیاستمدار، شلوار و پیراهن دکمه‌دار پوشیده بود، میزبان دیپلمات‌های خارجی بود و گردهمایی‌های آتشین برگزار می‌کرد. حماس تحت رهبری او استفاده از زور، تظاهرات مرزی، بالن‌های آتش‌زا و به‌ویژه شلیک راکت‌ را برای سوق دادن اسرائیل به مذاکرات غیرمستقیم بیشتر از طریق میانجی‌گری‌های مصر، قطر و سازمان ملل برنامه‌ریزی کرد.

یکی از مقامات ارشد امنیتی اسرائیل در اوایل سال جاری گفت: موشک‌ها توانایی آنها برای گفت‌وگو با من است.  

به نوشته فایننشال تایمز، اسرائیل در سال‌های اخیر امتیازاتی را به غزه اعطا کرد که همین چند سال پیش غیرقابل تصور بود، از جمله حمایت مالی بیشتر قطر و هزاران مجوز کار در سرزمین‌های اشغالی.

اما انگیزه‌های سنوار برای چرخش انفجاری خود در هفت اکتبر چیزی شبیه به یک معما باقی مانده است.

فردی غیر اسرائیلی، آشنا با خصوصیات سنوار می‌گوید: او فردی متواضع نیست. او خود را به گونه‌ای می‌بیند که در این دنیا در حال انجام مأموریتی است. او یک جامعه شناس است. منظور من از این حرف توهین نیست.

سنوار در سال ۲۰۲۱ برای حفظ پست خود با یک رای‌گیری در دور دوم انتخابات داخلی حماس در برابر یک رقیب قدیمی مواجه بود. چند ماه بعد، اسرائیل و حماس در یک جنگ ۱۱ روزه با یکدیگر جنگیدند، پس از آن سنوار که روی صندلی زیر آوار خانه‌اش نشسته بود، اعلام «پیروزی» کرد.

در طول سال گذشته، یک مقام فلسطینی با روابط نزدیک با غزه چندین بار به این منطقه سفر کرد تا با حماس بر سر یک پیمان ملی گسترده‌تر مذاکره کند. او اغلب با سنوار ملاقات می‌کرد و تاکید داشت که «احترام متقابل» میان آنها وجود دارد. اما در آخرین دیدار این مقام در غزه در اوایل سال جاری، سنوار به‌طور کامل ناپدید شد. این مقام فلسطینی گفت: سیگنال‌هایی وجود داشت که باید می‌خواندیم. استتار یک مسیر دیپلماتیک برای مسیر نظامی.

با این حال، ارزیابی رسمی رژیم صهیونیستی این بود که حماس حتی به رهبری سنوار هم از جنگیدن دیگر منصرف شده و به حصول توافقی گسترده‌تر با اسرائیل علاقه‌مند است. به گفته اطلاعات اسرائیل، حمله حماس حداقل به یک سال برنامه‌ریزی نیاز داشت. مقامات و تحلیلگران اسرائیلی اکنون می‌گویند که نمای ظاهری عملگرایانه سنوار، فریبکاری محض برای خرید زمان بوده است.

میلشتاین، افسر اطلاعات نظامی اسرائیل در این باره گفت: ما باید با آن روبرو شویم، انگیزه او نفرت و نابودی اسرائیل است.

علاوه‌ بر این، میچا کوبی، بازجوی شین‌بت تصریح کرد: غزه ممکن است اکنون با یک یورش ویرانگر روبرو شود که هدف اصلی آن یحیی سنوار است. اما اسراییل تحقیر شده و سرنوشت منطقه معلق است. همین به تنهایی ممکن است برای پیروزی سنوار کافی باشد. او تسلیم نمی‌شود. او در غزه خواهد مُرد.

آشنایی با خط دلیور بیس با پیام رسون

آشنایی با خطوط دلیور بیس با پیام رسون

1402-08-03 18:00:21 59  0  0

همه ما انسان ها برای به دست آوردن پول زحمت بسیاری میکشیم و خیلی دوست داریم که اگر چیزی را خریداری کردیم اما از آن راضی نبودیم یا در بعضی از شرایط آن کارایی خاصی را که از آن شیئ یا جنس انتظار داریم برآورده نشد بتوانیم پولمان را پس بگیریم . این موضوع دقیقا حکایت خطوط دلیور بیس است که باعث شده صاحبان کسب و کار خیلی مشتاقانه و با رضایت کامل اقدام به خرید پنل پیامکی کنند .

 تا آخر این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا شما را بیشتر با خطوط دلیور بیس  آشنا کنیم .

 


 

خط دلیور بیس چیست؟ :

به خطوطی گفته می‌شود که به ازای ارسال پیامک هایی که به دست مخاطب رسیده باشد هزینه از پنل اس ام اس کم کند و اگر به هر دلیلی مخاطب پیامک را دریافت نکند هیچ هزینه‌ای از دارنده پنل اس ام اس کسر نخواهد شد.

از جمله دلایلی که می توان به آن اشاره کرد که پیامک ارسال شده از طریق پنل اس ام اس  به دست مخاطب نرسیده باشد خاموش بودن، در دسترس نبودن، بلک‌لیست بودن هستند.

 

چه اپراتورهایی از دلیور بیس استفاده می کنند:

 پیشنهاد می کنم به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و مقالات خطوط عمومی و خطوط اختصاصی و مزایا و معایب خطوط پیامکی را مطالعه کنید.

در این مقالات به صورت گسترده توضیح داده شده که سامانه پیام کوتاه شیراز از تمامی اپراتورهای ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۵۰۰۱ و غیره استفاده می‌کند.

حال این را گفتیم چرا که خطوط دلیور بیس  فقط در  اپراتور 2000 و 5001  ارائه می‌شود. و شما اگر بخواهید از شیراز  اس‌ام‌اس خطوط دلیور بیس  خریداری کنید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

همچنین اگر از همراهان نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز هستید و قبلا  خرید پنل پیام کوتاه  داشته اید، می توانید به راحتی خطوط خود را به دلیور بیس  تبدیل کنید بدون اینکه هزینه ای مازاد از شما دریافت شود.

 


 

 صرفه جویی با خطوط دلیور بیس :

 استفاده همزمان از پنل پیامکی و خطوط دلیور بیس یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط موثر با مشتری است چراکه می توانید با سرعت و دقت بالا به مخاطبین هدف خود پیامک ارسال کنید و در کنار آن اگر به هر دلیلی پیامک تبلیغاتی شما ارسال نشد هزینه‌ای از پنل اس ام اس شما کسر نخواهد شد و این یعنی یک سرمایه‌گذاری هدفمند . 

 

پیام رسون : 

 سامانه پیام کوتاه شیراز که سال هاست با جلب رضایت مشتریان توانسته جزء پیشرفته ترین پنل پیامکی ایران شناخته شود با ارائه خطوط دلیور بیس  روی اپراتورهای 2000 و 5001 به شما کمک می‌کند که هم بازاریابی پیامکی منحصر به فردی را تجربه کنید هم آنکه کمک میکند پولتان را بیخودی صرف پیامک های ارسال نشده ، نکنید. 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ام‌اس همین حالا اقدام کنید