پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

معمای بورس

بازار سرمایه این روزها متلاطم‌تر از قبل شده؛ مدت زمان زیادی است که شاخص بین یک میلیون و 200 تا یک میلیون و 400 در نوسان است و تنها راه‌حلی که در این شرایط می‌تواند کمی از استرس‌ها را کاهش دهد، صبوری سهامداران است. در واقع افرادی که در بازار سرمایه وارد شده‌اند باید به این نکته توجه کنند که با توجه به افزایش قیمت کامودیتی‌ها در جهان، سودآوری شرکت‌ها هم بسیار خوب شده و این «بهتر شدن» در اطلاعات 9 ماهه و 12 ماهه شرکت‌ها نیز موجود است. در واقع امید است که این اطلاعات تاثیر خود بر بازار را بگذارند. البته که باید صبور بود. اگرچه که برخی سیاست‌های دولت «صبوری کردن» برای سهامداران را سخت‌تر کرده است. برخی بر این باورند که بازار سرمایه در این چند ماه با افت‌هایی که داشته، از سایر بازارها کمی عقب مانده اما نمی‌توان گفت هیچ رشدی نداشته است. به اعتقاد بنده با وجود افت‌هایی که داشته، همچنان برای سرمایه‌گذاری بازار مناسبی است، چراکه نسبت به سایر بازارها از نقدپذیری بیشتری برخوردار است. اما آنچه باعث تداوم جذابیت بازار سرمایه می‌شود، رویه‌ها، سیاست‌ها، وعده و وعید‌هایی است که دولت برای سوددرسانی به سهامداران داده یا اتخاذ می‌کند. اگرچه که این سیاست‌ها تاکنون اثربخش نبوده چراکه در هفته‌های اخیر شاهد افت‌های ناگهانی و چند ده هزار واحدی بوده‌ایم. این امر نشان می‌دهد که علی‌رغم وعده برای سیاست‌های اتخاذشده، هنوز اراده‌ای برای حل ریشه‌ای مسائل و مشکلات بورس وجود ندارد و آنچه مطرح می‌شود، تنها راه‌حل‌های موقتی است.  روند موجود در حالی تداوم یافته که دولت باید تعهد خودش را به بازدهی بلندمدت بورس نشان دهد. 

اما در واقع شاهد آن هستیم که هر سال به مواردی در بودجه که روی قیمت‌ها و سوددهی شرکت‌های بورسی اثرگذار هستند، دست گذاشته می‌شود که درنهایت باعث بی‌اعتمادی به بازار سرمایه شده و تلاطم‌های جدی در بورس را ایجاد می‌کند. اگر دولت به دنبال راه‌حلی برای این بازار است باید سیاست‌های بلندمدتی برای آن درنظر گیرد؛ سیاست‌هایی که هدفش برگرداندن اعتماد به بازار سرمایه باشد. عامل تاثیرگذار دیگر بر بازار سرمایه، قیمت ارز و شوک‌های نشأت گرفته از آن است. در صورتی که مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد و روند بازار ارز تغییر کند، قطعا بازار سرمایه نیز دچار تغییراتی خواهد شد. در واقع به نتیجه رسیدن مذاکرات از این حیث مهم است که منجر به تسهیل در تجارت خارجی و سرمایه‌گذاری‌ها می‌شود. این موارد باعث رونق بورس خواهد شد. اگرچه که مذاکرات مهم است اما مهم‌تر از همه، بازگشت اعتماد مردم برای خرید سهم‌ها است که یک روزه و یک شبه این اعتماد جلب نمی‌شود و سیاست‌گذاری بلندمدت را می‌طلبد که باز هم به تعهدات دولت بر می‌گردد. دولت باید ثابت کند که به سرمایه‌گذاری‌های مردم احترام می‌گذارد و هر سال با قوانین و قواعد جدیدی که وضع می‌کند، امنیت سرمایه‌گذاری مردم را به‌هم نمی‌زند. دولت اگر بتواند در درازمدت تعهد خود به بازار سرمایه را نشان دهد، خود به خود اعتماد مردم به بورس نیز جلب می‌شود و می‌توانند وارد این بازار شوند. در اینجا لازم است به این نکته اشاره شود که حمایت‌های دولتی باید به گونه‌ای باشد که فضای نقدپذیری (سهم‌ها) برای مردم وجود داشته و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و نهادهای حقوقی و نهادهای حقیقی هر زمان بتوانند سرمایه‌های خود را نقد و از بورس خارج کنند. اگر مدت زیادی حقوقی‌ها نتوانند سهم خود را بفروشند و نقدپذیری‌ها از بین برود این موضوع باعث می‌شود اعتماد به بازار از بین برود و مردم رغبت کمتری برای سرمایه‌گذاری در بورس از خود نشان دهند.

کارت ویزیت الکترونیک

کارت ویزیت الکترونیکی

1400-11-16 23:50:36 7903  0  0

کارت ویزیت یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در معرفی حرفه و کسب و کار شماست . اما کارت ویزیت زمانی بسیار تاثیرگذار بود که فروشندگان برای فروششان جایی جز  مغازه و کارخانه‌های خود نداشتند و فقط از این روش اقدام به فروش محصولاتشان می‌کردند .

اما در حال حاضر اکثر فروش ها به صورت اینترنتی و از پلتفرم های مانند انستاگرام ، توییتر و ... انجام می‌شود  پس باید راهکاری برای معرفی این دیجیتال‌مارکتینگ ها پیدا کنیم .کارت ویزیت الکترونیکی دقیقاً همان راهکار موثر برای معرفی دیجیتال‌ مارکتینگ ها می باشد .

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا با کارت ویزیت الکترونیکی بیشتر آشنا شوید .

 


 

کارت ویزیت الکترونیکی چیست ؟: 

هر نوع کارت ویزیتی که با استفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند  تلفن همراه ، رایانه ، ایمیل و ... استفاده گردد به عنوان کارت ویزیت الکترونیکی معرفی می شود و در مقایسه با کارت ویزیت کاغذی بسیار قوی تر بوده چرا که با هزینه کمتر امکانات بیشتری را در اختیارمشتریان قرار می دهد .

اساس طراحی  کارت ویزیت الکترونیکی بر پایه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و بر همین اصول توانسته علاوه بر ارتباط موثر با مشتری به عنوان یک ابزار قدرتمند در معرفی فرد و کسب و کار باشد . 

حال اطلاعاتی که یک کارت ویزیت الکترونیکی میتواند به مشتریان خود دهد میتواند به صورت ایتم های زیر باشد : 

- اطلاعات شرکت / کارفرما و عنوان اصلی موقعیت یا حرفه شما
- اطلاعات تماس و آدرس
- لینک سایت و شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت دارید
- لوگوی شرکت یا تیم شما
- مخاطبین رسانه های اجتماعی
- لینک های پیگیری و کدهای تصویری، مانند کدهای QR (که به اطلاعات دیگر پیوند دارند)

کارت‌های ویزیت الکترونیکی پیشرفته ‌تر ممکن است شامل اطلاعات تماس شما به همراه تصویر، لوگوی شما، حتی مواردی مانند پست‌های اخیر رسانه‌های اجتماعی، لینک های وبلاگ، ویدئوهای نمایشی محصول و ...  نیز باشد.

 

انواع کارت ویزیت الکترونیک : 

کارت ویزیت الکترونیکی به دونوع  CRM و USSD تقسیم می شوند که نوع اول در بستر سیستم پیامکی مخابرات و بخش دوم در بسترUSSD 

درکارت ویزیت پیامکی یا CRM ، چنانچه فردی کد اختصاصی کسب وکار یا فرد را به سامانه مرتبط ، پیامک کند، تمام اطلاعات کاری  شامل خدمات، آدرس مغازه یا شرکت، تلفن همراه، ثابت و... را در تلفن همراه خود دریافت خواهد کرد که این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه صاحب کارت ویزیت قابل ویرایش بوده که این تغییر در کارتهای چاپی مستلزم چاپ مجدد است همچنین شماره تماس ارسال کننده کد در باشگاه مشتریان کسب وکار ذخیره می شود. 

درکارت ویزیت USSD ، پنل اختصاصی به کسب و کارها در بستر سرشماره  *  عدد  #   فعال سازی می شود و کافی است مشتریان کد مخصوص کسب و کار را از این طریق وارد نمایند تا کلیه اطلاعات کاری کسب وکاریا همان صاحب کارت ویزیت الکترونیک، تلفن تماس ، راه های دسترسی ، نظرسنجی و... برایشان به نمایش درآید و تلفن مشتری نیز در باشگاه مشتریان  اضافه گردد. 
از این پس دارنده کارت ویزیت می تواند با مشتریان خود در هر لحظه و به مناسبت های مختلف در ارتباط بوده و آنها را از خود با خبر کند . 

 


 

کارت ویزیت الکترونیکی رایگان پیام رسون :

اگر قصد دارید از کارت ویزیت الکترونیکی نمایندگی سامانه پیام کوتاه استفاده کنید می توانید با ثبت نام در سایت نمایندگی سامانه پیامک شیراز به مدت یک سال به صورت رایگان از خدمات کارت ویزیت الکترونیکی بهره مند شوید .

شما با خرید کارت ویزیت الکترونیکی رایگان می توانید با تست کارت ویزیت و آشنایی با نحوه عملکرد آن از مزایا و ویژگی های این ابزار قدرتمند به صورت رایگان بهره مند شوید .

جهت ثبت نام کارت ویزیت الکترونیک رایگان می‌توانید به سایت سامانه پیامک پیام رسون مراجعه کرده و پس از ثبت نام ، تیم پشتیبانی نمایندگی پیامک یک ویدئو آموزشی که مربوط به نحوه کارکرد با کارت ویزیت الکترونیکی می‌باشد برای شما ارسال خواهد کرد .


جهت اطلاع بیشتر به سایت نمایندگی پنل پیامک پیام رسون مراجعه کنید .

حمیه روسیه به اوکراین

ماتیاس کولب و پل آنتون کروگر-زود دویچه سایتونگ/ سرویس های مخفی غربی متقاعدند که روسیه طی چند هفته گذشته به تقویت بیشتر نیروهای خود در مرزهای اوکراین و ایجاد گزینه های نظامی پرداخته است. یک کارشناس ارشد نظامی در تماس با روزنامه زوددویچه سایتونگ، تعداد سربازان را 106 هزار نفر اعلام کرد. این تعداد شامل اعضای نیروی دریایی یا نیروی هوایی و همچنین نیروهای مسلح جدایی طلب تحت کنترل مسکو در دونباس نمی شود. سرویس های مخفی غربی تعداد نیروهای مسلح جدایی طلب تحت کنترل مسکو را بین 35 هزار تا 40 هزار نفر اعلام کرده اند.

اگر نیروهای روسی به اوکراین حمله کنند، می توان انتظار بزرگترین نبرد در اروپا از زمان جنگ جهانی دوم به بعد را داشت.

در حال حاضر بین 55 تا 60 گردان تاکتیکی در کمتر از 300 کیلومتری مرز اوکراین مستقر هستند. بسته به تخصص شان، این گردان ها از 400 تا 800 سرباز به اضافه واحدهای پشتیبانی و تدارکات تشکیل شده اند. در فوریه 2021، حداکثر 25 گردان در همان منطقه حضور داشتند. به گفته کارشناسان نظامی غربی، این تعداد برای دفاع از کریمه، قلمرو روسیه در امتداد مرز و همچنین جمهوری های جدایی طلب در شرق اوکراین کافی بود.

در حالی که توپخانه، راکت و واحدهای رزمی و نیروهای پشتیبانی روسی عمدتاً در پاییز مستقر شدند، روسیه از پایان ماه دسامبر مهمات و لوازم مورد نیاز بیمارستان‌های صحرایی و همچنین مرزبانان، واحدهای گارد ملی و نیروهای ذخیره با تجربه پلیس را به اوکراین ارسال کرده است. اگر کسی بخواهد مناطقی را اشغال کند، چنین نیروهایی ضروری هستند.

ارتش اوکراین در مجموع حدود 190 هزار سرباز دارد. نیمی از نیروهای زمینی در مرز با جمهوری های تجزیه طلب در شرق مستقر هستند. به گفته کارشناسان نظامی غربی، اوکراین علاوه بر کمبود نیروها، فاقد سیستم دفاع هوایی موثر نیز هست.

استقرار نیروها به رئیس جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین، گزینه های نظامی متعددی را ارائه می دهد. جامع‌ترین آنها تهاجم از چندین جبهه است، گزینه های دیگر شامل الحاق جمهوری‌های جدایی‌طلب یا تلاش برای ایجاد یک پل زمینی به کریمه هستند.

سرویس های اطلاعاتی نگران هستند که روسیه از سه جبهه حمله کند: در آغاز سال 2021، استقرار نیروها عمدتاً در شرق اوکراین مشاهده می شد؛ اکنون سربازان بیشتری به نزدیک مرز بلاروس منتقل شده اند، کشوری که حاکم آن کاملاً به پوتین وابسته است؛ وضعیت در جنوب نیز به همین اندازه پیچیده است: سربازان روسی می توانند از کریمه به سمت شهر اودسا پیشروی کنند و عملیات آبی را برای قطع کامل دسترسی اوکراین به دریای سیاه آغاز کنند.

روسیه اصرار دارد که در حال برنامه ریزی برای حمله نیست. نه تنها جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا در این مورد تردید دارد، بلکه در میان سایر کشورهای ناتو نیز این اتفاق نظر وجود دارد که اگر ولادیمر پوتین، رئیس جمهوری روسیه فقط می خواست ابزار فشار تهدیدآمیز ایجاد کند، این تحرکات نیروها و هزینه های بالای مرتبط با آن ضروری نمی بود.

پنل پیامک ویژه صرافی ها

پنل پیامک ویژه صرافی ها

1400-10-27 23:54:02 1130  0  0

امروز با وجود تورم ها و تحریم ها ، یکی از شغل ها و کسب و کارهایی که  مداوم باید قیمت ها را اطلاع‌رسانی کند ، صرافی ها می باشد . در واقع می‌توان گفت در حال حاضر بیشترین مشتریان را صرافی‌ها دارند پس اگر افراد شاغل در صرافی ها بخواهند به صورت موثر و مداوم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند ، می‌توانند با به کارگیری یک استراتژی بازاریابی این نوسان قیمت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند و در کنار آن  جذب مشتری نیز داشته باشند که یکی از بهترین و مناسب ترین شیوه ها برای اطلاع رسانی صرافی‌ها پنل پیامک می باشد . 

تا پایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا با مزایای استفاده از پنل پیامک ویژه صرافی ها بیشتر آشنا شوید . 

 


 

پنل پیام کوتاه ویژه صرافی ها : 

صرافی ها نیز مانند دیگر مشاغل رقیب هایی در حرفه ی دارند و فقط در صورتی می‌تواند از فروش بیشتری بهره مند شوند که برای خود مشتری وفادار داشته باشند ، چرا که مشتری وفادار همانند بازوهای یک سازمان است که به ماندگاری برند و جذب مشتری جدید کمک می‌کند .

حال صرافی‌ها با توجه به خدماتشان که در ارتباط با ارز و پول می باشد می‌توانند از هر قشری مراجعه‌کننده داشته باشند . پس اگر بتوانند با مشتری خود یک تعامل و ارتباط موثر برقرار کنند بدون هیچ شکی می توانند آن فرد را به مشتری وفادار و دائم خود تبدیل کنند .

با توجه به گفته بالا اگر یک صرافی بخواهد هم تبلیغ برای خود انجام دهد و هم با مردم ارتباط موثر برقرار کند می‌تواند با خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک شروع به ارسال پیامک به شماره موبایل های ایرانسل و همراه اول که به صورت تفکیک شده بر اساس استان ،شهر ، منطقه میباشد ارسال پیامک داشته باشد.  صرافی ها با اطلاع رسانی قیمت ها در شروع هر روز این پیغام را به مشتری خود می‌دهند که برای حفظ سرمایه و ارزش پول شما ارزش قائل هستند و می‌توانند با نحوه محاسبه دولتی و رسمی ارز و پول ، مردم را با چگونگی تبدیل ریال به ارز های دیگر بیشتر آشنا کنند .

 


 

کدام سامانه پیامک مناسب صرافی ها میباشد؟ :

اگر بخواهید برای صرافی خود پنل پیامک تهیه کنید باید این را بدانید که سامانه پیامک زیادی وجود دارد که می‌توانند پنل پیامک یا نمایندگی پیامک را به شما ارائه بدهند . اما باید بررسی کنید که کدام سامانه پیامک است که توانسته نظر اکثریت را به خود جلب کند و جز بهترین سامانه‌ پیامک شناخته شود.

سامانه پیام کوتاه پیام رسون با ده سال سابقه ی در ارائه پنل پیامک و نمایندگی پیامک به مشتریان توانسته لقب پیشرفته ترین سامانه پیامک را به خود اختصاص دهد و همچنین در راستای آن با اخذ کمترین تعرفه پیامک به عنوان ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران شناخته شده است . 

اگر با خواندن این مقاله تصمیم دارید که برای صرافی خود از پنل پیام کوتاه پیام رسون استفاده کنید این مژده را به شما می دهیم که می توانید پنل پیامک خود را با ۳۰ روز گارانتی برگشت وجه خریداری کنید چرا که ما به کار خود اطمینان داریم و سعی می‌کنیم که مشتری با اعتماد کامل از نمایندگی پنل پیامک پیام رسون اقدام به خرید پنل پیامک کند. 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .