پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

غافل گیری زنان ایرانی

تیم ملی فوتبال زنان ایران از امروز قرار است کارشان را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شروع کنند. برای اولین‌بار در تاریخ است که دختران ایرانی به این رقابت‌ها صعود کرده‌اند و همین مورد به تنهایی برای مهم‌بودن کار آنها کفایت می‌کند. تیم ملی فوتبال زنان ایران البته در شرایطی پا به این رقابت‌ها در هند گذاشته‌ که اصلا قرار نیست کوچک‌ترین شباهتی با دیگر تیم‌های آسیایی در این جام داشته باشد. در واقع آنها نه اردویی بلندمدت و بازی‌های تدارکاتی مناسب پیش از این تورنمنت داشته‌اند و نه حتی حمایتی که باید را از ایران و مسئولان ایرانی گرفته‌اند. درست است که شرایط برایشان با ورود اهالی جدید در فدراسیون فوتبال تغییر کرده، ولی این تغییر بیشتر در زمینه تهیه لباس و زمین و بلیت هواپیما بوده؛ وگرنه در بین مسئولان رده‌‌بالای ایرانی، همین‌ که آنها توانسته‌اند به این تورنمنت برسند، یک تقدیر و تشکر ساده کفایت می‌کند. ماحصلش هم همان پیام کلامی است که انسیه خزعلی، معاون امور زنان رئیس‌جمهور، به نقل از ابراهیم رئیسی به اعضای تیم رسانده و برای تیم ملی زنان ایران آرزوی موفقیت کرده است.
کار برای شاگردان مریم ایراندوست در این بازی‌ها اصلا ساده نیست. آنها به غیر از هند که باید امروز از ساعت 17:30 به وقت ایران، برابرش به میدان بروند، با دو تیم دیگر یعنی چین و چین‌تایپه نیز هم‌گروه شده‌اند. چین یکی از قدرت‌های فوتبال زنان در آسیا و البته جهان است. برای درک بهتر شرایط این تیم کافی است به این نکته اشاره کرد که آنها 14 بار در جام ملت‌ها حضور داشته‌اند و هشت بار جام قهرمانی را بالای سر برده‌اند. چین‌تایپه هم رقیب سرسختی است که دهمین حضورش در این جام را تجربه می‌کند و در این مدت سه بار هم جام قهرمانی را بالای سر برده است. هند شاید دم‌دستی‌ترین رقیب برای دختران ایران باشد؛ اما آنها به‌عنوان میزبان پا به این تورنمنت گذاشته‌اند و آن‌قدری در اردو بوده و بازی‌های دوستانه برگزار کرده‌اند که همین حالا یکی از بخت‌های صعود از گروه محسوب می‌شوند. درست است که هندی‌ها در سال‌های اخیر از روزهای اوج‌شان در فوتبال زنان آسیا فاصله گرفته‌اند، ولی آنها پیش از این بازی‌ها 16 بازی تدارکاتی داشته‌اند و با برزیل، روسیه، بحرین و چین‌تایپه سرشاخ شده‌اند. جالب آنکه هندی‌ها پیش از این جام، همین تیم چین‌تایپه را که بخت دوم صعود از گروه نخست است، با یک گل از پیش‌رو برداشته‌اند.
این چند خط نوشته شد تا به سختی کار دختران ایران در بازی‌های پیش‌رو اشاره شود؛ اما مشکل به همین‌جا ختم نمی‌شود. درست است که کار زنان ایرانی برای این بازی‌ها سخت است، ولی آنها به سختی عادت کرده‌اند؛ سختی ندیده‌شدن یا سخت دیده‌شدن در ایران! جالب است که تیم ملی زنان ایران تا دو، سه سال پیش از رنکینگ فیفا خارج شده بود و بعدها با تشکیل مجدد و اردوی آماده‌سازی رفته‌رفته به وضعیت خودش سروسامان داد. مریم ایراندوست شاگردانش را به صف کرد تا آنها را برای مرحله انتخابی همین جام ملت‌ها آماده کند، ولی به جای این زحمت و سخت‌کوشی، چیزی که به چشم یکی، دو نماینده مجلس آمد، نه تلاش و همت آنها برای بالابردن پرچم ایران، بلکه لباس رسمی آنها پیش از اعزام به این تورنمنت بود. چندین نماینده از‌جمله احمد راستینه، فارغ از درک درست سختی‌های این دختران، قبل از اعزام تیم به تاشکند، به لباس آنها گیر داد که کوتاه است، در شأن دختران ایرانی نیست و از این گفت که باید مقصرش را پیدا و تنبیه کرد: «متأسفانه آنچه اتفاق افتاده، نه قابل توجیه است و نه قابل چشم‌پوشی. وزارت ورزش مسئولیت دارد این موضوع را پیگیری کند و فدراسیون هم به خاطر چنین قصوری باید پاسخ‌گو باشد... فرهنگ عفاف و حجاب، اصالت ایرانی و اسلامی ماست. فرزندان این سرزمین افتخار می‌کنند که در فرهنگ ملی و دینی‌شان بحث حجاب و عفاف برایشان اهمیت زیادی دارد؛ اما آنچه دیده می‌شود، برخی مدیران و مسئولان با تسامح و برنامه‌ریزی به دنبال تغییر نگاه و باور جوانان هستند. به‌عنوان مسئول کمیته تربیت بدنی حتما این موضوع را پیگیری می‌کنم و به مسئولان ذی‌ربط تذکر شدید می‌دهم و خواستار اصلاح این رویه هستم و می‌خواهم گزارش این اصلاح را به ما بدهند. کسانی که کوتاهی کرده‌اند، حتما باید طبق قانون با آنها برخورد شود».
با وجود چنین نگاه‌هایی در بین عده‌ای از نمایندگان مجلس، دختران ایرانی افتخارآفرینی کرده و برای اولین‌بار در تاریخ جواز حضور در جام ملت‌ها را به دست آوردند؛ موضوعی که شاید می‌توانست و می‌تواند موجب تغییر نگاه به ورزش زنان در ایران شود؛ اما زیاد در بین مجلسیان بازتاب نداشته و کلا در بین مسئولان رده‌بالای ورزش هم آن‌طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است. چرایی‌اش می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، ولی در این مورد خاص به نظر می‌رسد نوعی عامل بازدارنده ایفای نقش می‌کند تا دختران فوتبال ایران آن‌طور که باید و شاید دیده نشوند.
با‌ وجود‌ این، این دیده‌نشدن را می‌شد و البته می‌توان با یک غافلگیری بزرگ از بین برد و یک بار برای همیشه نشان داد که نگاه به مسئله و مقوله زنان در امر ورزش، در بین مسئولان ایرانی تغییر کرده است. اکنون بهترین فرصت برای ایجاد یک غافلگیری است تا تلویزیون هم به میدان آمده و نشان دهد اسیر یک تفکر و طیف خاص نیست و هنوز هم می‌تواند نیمی از جامعه ایران را ببیند و تعدادی از افتخارآفرینی‌های آنها را پوشش دهد. شاید خوشبینانه به نظر بیاید، ولی در روزهایی که همه کشورهای همسایه موضوعات و دغدغه‌های زنان را حل کرده و نسبت به پیشرفت آنها در امور اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، هزینه زیاد و برنامه‌ریزی مدونی کرده‌اند، فرصتی درخور است تا صداوسیما بازی‌های تیم ملی زنان ایران در این رقابت‌ها را پخش کند. پرواضح است که تا اسم چنین موردی می‌آید عده‌ای آشفته شوند؛ اما تلویزیون و عوامل جدیدش که حداقل با شعار تغییر آمده‌اند، می‌توانند از این فرصت برای بازگرداندن بخش عمده‌ای از مخاطبان که به دلیل نگاه خاص به یک‌سری از امور رانده شده‌اند، استفاده کند. حداقل آنکه این مورد می‌تواند یک غافلگیری بزرگ برای زنان علاقه‌مند به ورزش و از طرفی جامعه ورزش ایران باشد.
البته عملی‌شدن چنین موضوعی همان‌طور که در بالا عنوان شد، خوش‌بینی محض و شاید آغشته با سرخوشی بیش از حد باشد؛ چون بعید است در این بازه زمانی که جریانی خاص، معیشت و مشکلات اقتصادی مردم را رها کرده، سفره‌های کوچک و کوچک‌ترشده را نمی‌بیند و دغدغه‌اش سوارکاری، دوچرخه‌سواری و صخره‌نوردی زنان است، اجازه دهد صداوسیما که سال‌ها تحت نفوذ جریان و طیف مشابه است، لحظه‌ای به چنین غافلگیری‌هایی بیندیشد. هنوز زمان زیادی از اظهارات بحث‌برانگیز امام‌جمعه اصفهان درباره دوچرخه‌سواری زنان نگذشته که به‌تازگی امام‌جمعه گچساران هم به این جمع اضافه شده و اظهارات عجیب‌تری درباره اسب‌سواری زنان آن‌هم از تریبونی رسمی کرده است. حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی می‌گوید: «اسب‌دوانی زن در منظر نامحرم که تهییج می‌کند و چشم‌چرانی می‌شود، حرام است و این دولت و آن دولت هم ندارد. متأسفانه بنای بدی گذاشته شد و عزیزان حتما از چنین اقداماتی جلوگیری کنند و امیدواریم کسانی که بنای این موارد را گذاشته‌اند توبه کنند». حال با چنین نگاهی، آیا توضیح اینکه لباس دختران فوتبال ایران کاملا پوشیده و محجبه است و می‌توان آن را در قاب تلویزیون به تصویر کشید، برای راضی‌کردن چنین جریانی کافی است؟ مشخصا اگر از مقوله نگاه به دوچرخه‌سواری و اسب‌سواری زنان توسط طیف اخیر، به موضوع فوتبال نگاه شود، پاسخ ناامیدکننده‌تر از آن خواهد بود که بشود امیدوار ماند.

همه چیز در خصوص راه انداری باشگاه مشتری

همه چیز در خصوص راه اندازی باشگاه مشتریان

1400-10-21 23:37:34 679  0  0

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه تعداد از مشتریان یک بار به شما مراجعه می‌کنند و دیگر به فروشگاه شما نمی آیند؟ آیا آن مشتریان دیگر نیاز به خرید همان کالا یا خدمات ندارند؟ یا اینکه از خدمات و کالای شما راضی نبوده اند و به سراغ رقیب هایتان رفته‌اند؟ چند درصد از مشتری‌های شما جدید هستند و چند درصد تکراری هستند؟
این سوالات تعدادی از سوالات و دغدغه های مهمی هستند که هر کسب و کاری باید به آن فکر کند. و اگر بتواند راه حلی برای این دغدغه ها پیدا کند می تواند نسبت به رقبایش متفاوت عمل کند.

راه حل ساده است چراکه اگر با دنیای تکنولوژی آشنا باشید میدانید که فقط "وفاداری مشتری" است که می‌تواند موفقیت شما را تضمین کند . در واقع دوران مشتری محوری فرا رسیده است و تنوع زیاد اجناس، حضور برندهای مختلف و خدمات مشابه باعث شده تا مشتری امروزه شانس و انتخاب بالایی داشته باشد، پس شما در یک بازار رقابتی قرار گرفته اید و برای اینکه بتوانید مشتری خود را حفظ کنید باید قیمت مناسب، کیفیت بالا و برخورد خوب را چاشنی فعالیتتان کنید و برای تضمین این فعالیت باید مشتری خود را وفادار کنید در این صورت رسیدن به موفقیت برایتان آسان می‌شود.

حال به چه صورت می‌توان با ترکیب تکنولوژی و مشتری محوری به یک فرمول رسید که نتیجه ی آن مشتری وفادار باشد . نمایندگی پیامک به شما پاسخ می دهد که با استفاده از باشگاه مشتریان می توانید به این فرمول جذاب و قدرتمند دست پیدا کنید . در واقع راه اندازی باشگاه مشتریان بهترین و به روز ترین روش برای هوشمندسازی کسب و کار و موفقیت در وفادارسازی مشتریان است . اما هر کسب و کاری را باید این موضوع را بداند که با توجه به نوع کسب و کارش ، هدف متفاوتی را دارد و باید اساس آن هدف اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کند . در واقع نرم‌افزار باشگاه مشتریان باید بر اساس کسب و کار شما طراحی و پیاده سازی شود بر همین اساس شما باید از نمایندگی سامانه پیام کوتاهی اقدام به خرید باشگاه مشتریان کنید که به صورت کامل با ماژول ها و ابزارهای باشگاه مشتریان آشنا باشند  تا بتوانند با توجه به استراتژی فروش شما برنامه را طراحی کنند . نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز به عنوان بهترین پنل پیامک شیراز و پیشرفته ترین سامانه پیامک این دانش را دارد که باشگاه مشتریان ویژه کسب و کار شما را طراحی و و راه اندازی کند .

 

 در زیر به تعدادی از امکاناتی که باشگاه مشتریان پیام رسون می توانند در اختیارتان قرار دهد اشاره کرده ایم تا شما با این نرم افزار فوق العاده بیشتر آشنا شوید  پس تا پایان با سامانه پیامک پیام رسون  همراه باشید . 

 

 

امکانات باشگاه مشتریان پیام رسون : 

 

1- ایجاد انگیزه در مشتریان به خرید مجدد:
بعد از هر بار خرید مشتری مبلغی از خرید مشتری به عنوان اعتبار به حسابش باز گردانده می شود که معمولا این اعتبار درصدی از مبلغ خرید مشتری است. مشتری می داند که در دفعه بعدی که می خواهد از شما خرید کند می تواند بخشی از مبلغ فاکتورش را از اعتبارش پرداخت کند. بنابراین مشتری هر بار با حس برنده بودن از فروشگاه شما خارج می شود. و در فکر خریدی دیگر از شما ست.
 

2- اختصاص امتیاز و اعتبار بر اساس میزان خرید و تعداد دفعات خرید مشتری:
بهتر است در یک سیستم باشگاه مشتریان طرح های امتیاز و اعتبار دهی به مشتریان متنوع باشد. مثلا بر اساس تعداد دفعات مراجعه مشتری و یا بر اساس خرید مبلغ مشخصی از خرید مشتری به او امتیاز و اعتبار بدهیم. مبالغ خرید مشتریان متفاوت است. یک مشتری ممکن است کم به شما مراجعه کند ولی مبلغ خرید بالایی داشته باشد. اما ممکن است دسته ای از مشتریان بارها به شما مراجعه کنند ولی مبلغ خرید آن ها کم باشد. بنابراین یک سیستم باشگاه مشتریان جامع سیستمی است که بتواند برای همه حالت های رفتار مشتری راه کاری داشته باشد.
 

3- ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید بیشتر با استفاده از امکان گروه بندی مشتریان:
با گروه بندی مشتریان می توانید دسته های اعتباری مختلفی ایجاد کنید. و مشتری با قرار گرفتن در هر گروه به امتیاز و اعتبار مشخصی برسد. به عنوان مثال سه گروه برنزی، نقره ای و طلایی ایجاد کنید و اعتبار دهی های متفاوت برای هر گروه در نظر بگیرید. به مشتری خود بگویید اگر سقف خریدش به مبلغ مشخصی رسید می تواند به گروه بالاتر برود و از تسهیلات ویژه تری برخوردار شود.
 
4- ایجاد انگیزه در مشتریان فعلی برای معرفی مشتریان جدید:
هدف نهایی از راه اندازی باشگاه مشتریان، ترغیب مشتریان فعلی به تبلیغ کسب و کار است. یک سیستم باشگاه مشتریان جامع باید راهکاری برای انجام این مهم داشته باشد. به عنوان مثال وقتی یکی از مشتریان فعلی، مشتری جدیدی را به سیستم معرفی می کند؛ میزانی اعتبار به او اختصاص داده شود. و یا هر بار که شخص معرفی شده خریدی را انجام می دهد درصدی از مبلغ خریدش به عنوان اعتبار به شخص معرفی کننده اعطا شود.
 
5- ایجاد انگیزه برای خرید دیگران با استفاده از کارت هدیه:
کارت هدیه یکی دیگر از ابزارهایی است که به جذب مشتری جدید کمک می کند. کارت هدیه را می توانید به مشتریان فعلی خود اعطا کنید تا آن ها افرادی دیگر را به مجموعه شما معرفی کنند. همچنین می توانید در برگزاری جشنواره ها و همایش ها کارت های هدیه خود را توزیع کنید. بهتر است کارت های هدیه دارای شناسه باشند و مشخص شود مشتریان جدید با چه روشی به سیستم شما جذب شده اند.

6-برگزاری جشنواره در مناسبت های مختلف و اعطای اعتبار هدیه:
یک سیستم باشگاه مشتریان جامع باید امکان اعطای اعتبار هدیه در تاریخ های مشخص را داشته باشد. معمولا در مناسبت ها میزان خرید بالا می رود و شما باید به این فکر باشید که سهم از بازار بیشتری را به خود جذب کنید.
 
7- ارزش گذاری متفاوت برای کالاها و خدمات:
در یک کسب و کار ممکن است بخواهید مشتری را ترغیب به خرید کالا یا خدمات خاصی کنید. در این صورت می توانید به آن کالا یا خدمات امتیاز یا اعتبار ویژه ای بدهید و مشتری راحت تر آن کالا را انتخاب کند.
 
8- مناسبت های مهم شخصی را به مشتریان خود تبریک بگویید:
تبریک گفتن روز تولد و سالگرد ازدواج به مشتری حس صمیمت و نزدیکی بیشتری می دهد.
 
9- ثبت نظرات مشتریان و تحلیل نظرات آن ها:
یکی از بزرگترین تفاوت ها بین کسب و کارهای عادی با کسب و کارهای موفق سیستم نظرسنجی از مشتریان است. نظرسنجی به شما کمک می کند از میزان کیفیت خدمات خود مطلع شوید. و اگر نقصی در سیستم کسب و کار شما وجود داشته باشد بتوانید آن را به موقع رفع کنید. همچنین نظرسنجی به مشتری شما حس مهم بودن می دهد. شما می توانید به پاس وقتی که مشتری برای ثبت نظر خود گذاشته است به او میزانی اعتبار هدیه بدهید.
 
10- آگاه کردن مشتری از میزان اعتبار و امتیاز آن ها:
یکی از معیارهای موفقیت سیستم باشگاه مشتریان، اطلاع رسانی درست به مشتریان در خصوص میزان اعتبار و امتیاز آن ها است. باید همه این اطلاعات را شفاف و دقیق و به موقع در اختیار مشتری قرار دهید.
 
11- گزارش گیری از مشتریان غیر فعال:
باشگاه مشتریانی برای کسب و کار خود انتخاب کنید که علاوه بر توجه به مشریان فعال و وفادار به مشتریان غیرفعال نیز توجه داشته باشد. پیدا کردن علت خرید نکردن مشتریان قبلی می تواند باعث رشد و بهبود ارائه خدمات شما شود.
 
12-  توزیع خرید مشتری در همه روزهای هفته:
بعضی از کسب و کارها فقط در روزهای مشخصی از هفته مشتری دارند. و در سایر روزهای هفته فروش آن ها بسیار کم می شود. شما با سیستم باشگاه مشتریان خود باید بتوانید روزهای هفته را ارزش گذاری کنید و به مشتری اعلام کنید اگر روز مشخصی به شما مراجعه کند میزانی امتیاز و یا اعتبار بیشتر خواهد گرفت.
 
13- سیستم گزارش گیری های متنوع و امکان تحلیل رفتار مشتریان:
عصای جادویی باشگاه مشتریان سیستم گزارش گیری آن است. گزارش گیری از همه اتفاقاتی که در یک کسب و کار رخ می دهد و همچنین امکان مقایسه این گزارش ها با هم به شما قدرت پیشی گرفتن از سایرین را می دهد. شما می توانید با استفاده از نتایج گزارش ها متوجه نقاط ضعف و قدرت خود شوید. و با یک استراتژی درست بهتر از قبل به پیش روید.
 
14- مدیریت درست بر اساس داده های واقعی و ثبت شده:
سیستم باشگاه مشتریان در واقع دستیاری هوشمند برای مدیران کسب و کارها محسوب می شود. یک مدیر شاید نتواند در همه ساعت ها در همه بخش های سیستم حضور داشته باشد. اما با استفاده از باشگاه مشتریان می تواند روند اتفاقات جاری در سیستم را مشاهده کند. و بهتر تصمیم بگیرد.

 

در بالا به امکاناتی که باشگاه مشتریان پیام رسون دارد اشاره کرده ایم . اگر شما هم قصد دارید برای کسب و کارتان از باشگاه مشتریان نمایندگی پنل پیامک پیام رسون استفاده کنید میتوانید با مراجعه به سایت سامانه پیام کوتاه اقدام به خرید باشگاه مشتریان کنید . 

 

مخالفین واکسن کرونا

 رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت با بیان اینکه مخالفت با واکسن قدمتی به طولانی بودن تولید واکسن دارد، گفت: حتی در کشورهای توسعه یافته غربی یا در کشورهای در حال توسعه فقیر آفریقایی هم این بحث وجود دارد.

سید محسن زهرایی رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: 100 درصد نمی توان گفت که واکسن معجزه می‌کند، سویه جدید بوده و ممکن است تغییراتی داشته باشد به همین خاطر وزارت بهداشت هیچ موقع اعلام نکرده هر که واکسن دریافت کرده در مقابل کووید روئین‌تن شده است. موضوع مهمی که همواره باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است. اکنون واکسن یکی از ابزارهای قوی است که داریم. مرگ و میر یکی از مهمترین مسائل در مقابله با کووید است که ما باید بتوانیم شدتش را پایین بیاریم‌. با وجودی که در یک ماه اخیر میزان بروز بیماری به اندازه زیادی در  انگلستان و آلمان بالا رفته اما مرگ‌ومیر در این کشورها به اندازه پیک های قبلی به هیچ وجه نبوده است. این امر می تواند تا حد بسیار زیادی نشان دهند اثربخشی واکسیناسیون باشد.

رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت تصریح کرد: به همین خاطر ما همچنان تاکید داریم که واکسیناسیون انجام و دریافت دز سوم واکسن در اولویت قرار گیرد. از سوی دیگر باید به این نکته هم توجه شود که نباید  اگر واکسن دریافت کردیم خیالمان راحت بوده و در تجمعات شرکت کنیم. درصورتی که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه باشیم، ممکن است با پیک دیگری مواجه شویم. اکنون براساس احتمالات صحبت می کنیم؛ این ویروس به گونه ای است که نمی توان دقیق گفت. فعلا بر مبنای دانش روز و اطلاعاتی که داریم همین نمودارها و مسائل با ما صحبت می کنند. باید از همه ابزارهایی که می توانند به ما کمک کنند استفاده کنیم. یکی از بهترین آنها واکسن است؛ واکسن جایگزین اقدام دیگری نمی شود؛ واکسن جایگاه خود و دیگر پروتکل‌ها هم جایگاه خود را دارند.

وی در پایان با بیان اینکه مخالفت با واکسن قدمتی به طولانی بودن تولید واکسن دارد، عنوان کرد:حتی در کشورهای توسعه یافته غربی یا در کشورهای در حال توسعه فقیر آفریقایی هم این بحث وجود دارد. افرادی که واقعا مخالف واکسن هستند دو تا سه درصد بیشتر نیستند اما پیام آنها به گونه ای است که گویا ۲۰ تا ۳۰ درصد جامعه را تحت تاثیر قرار داده اند. با وجود این مخالت ها برآورد ما این است که برنامه واکسیناسیون در ایران جلو خواهد رفت.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان آغاز یک کسب و کار هوشمند

1400-10-06 23:47:07 793  0  0

در دنیای تجارت امروزه کسانی می توانند بیشترین فروش را داشته باشند که تجارت و تکنولوژی  را در راستای یکدیگر به کار بگیرند .

حال سوال اینجاست که با استفاده از چه ابزاری می توانیم تکنولوژی را در راستای کسب و کارمان و تجارت مان استفاده کنیم که نتیجه فوق‌العاده‌ای را در فروش مان داشته باشیم ؟ پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید تا شما را با یک کسب و کار هوشمند به اسم باشگاه مشتری آشنا کنیم .

 

باشگاه مشتریان چیست ؟ 

باشگاه مشتریان یک کسب و کار هوشمند است که در اثر گرد آوردن مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود می آید . این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و می توان برای آنها برنامه‌ریزی کرد . در واقع با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتری با استفاده از هوش تجاری علاوه بر جذب مشتری جدید می توان مشتریان فعلی خود را به مشتری وفادار تبدیل کنیم .  با راه اندازی باشگاه مشتریان ، خریداران  ترغیب میشوند که به وب سایت هایی که قبلا از آنها خرید کرده اند مراجعه کنند و  مجددا خرید انجام دهند .

گاهی اوقات این خرید مجدد می تواند با یک پیشنهاد خاص به مشتری عضو باشگاه صورت گیرد . برای مثال در نظر گرفتن یک تخفیف شگفت انگیز یا حتی ارائه یک کالا به صورت هدیه که در قرعه کشی اعضای باشگاه انجام گرفته است .

حال برای کسانی که قصد تهیه باشگاه مشتری برای کسب و کارشان دارند مهم است که چه خدماتی را می‌توانند از باشگاه مشتری دریافت کنند و چقدر در تبلیغات خود سهولت کار دارند . در ادامه با ما باشید تا با ویژگی‌های منحصر به فرد باشگاه مشتری رایگان پیام رسون بیشتر آشنا شوید .

 


 

باشگاه مشتریان رایگان پیام رسون :

اگر بخواهید برای کسب و کارتان باشگاه مشتری تهیه کنید باید به سامانه پیام کوتاه مراجعه کنید که پس از درخواست تهیه باشگاه مشتری باید هزینه نسبتاً زیادی را بابت تهیه اپلیکیشن یا دستگاه ذخیره شماره موبایل پرداخت کنید که معمولاً هزینه دستگاه ذخیره شماره موبایل بیشتر از اپلیکیشن می باشد .

اما نمایندگی پنل پیامک پیام رسون به عنوان یک استثنا در میان تمامی نمایندگی های پیامک ، اپلیکیشن و سیستم پیامکی باشگاه مشتری را  به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهد و بدیهی است که سامانه پیام کوتاه شیراز را به عنوان ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران معرفی کرده اند .

حال برای دریافت باشگاه مشتریان رایگان پیام رسون می توانید به وب سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و پس از درخواست باشگاه مشتری رایگان و ارائه مدارک مورد نیاز باشگاه مشتری رایگان خود را دریافت کنید .

 

چگونه می توان مشتریان خود را  عضو باشگاه کنیم ؟:

پس از تهیه باشگاه مشتری رایگان شما به سه روش می توانید اطلاعات مشتری خود را در باشگاه ثبت کنید:

 

1- پس از دریافت باشگاه مشتری رایگان یک کد سه رقمی که مختص کسب و کار شماست از سامانه پیامک دریافت می کنید که میتوانید از مشتری خود درخواست کنید که کد مورد نظر را به سرشماره 50004800 ارسال کند و به طور خودکار عضو باشگاه شما شود .

 

2- می توانید پس از دریافت باشگاه مشتری رایگان از سامانه پیامک درخواست کنید که اپلیکیشن را در اختیار شما قرار دهد که برای‌ دریافت اپلیکیشن هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد. 

 

3- پس ازدریافت باشگاه مشتری رایگان میتوانید درخواست دستگاه ذخیره شماره موبایل را داشته باشید که برای خرید دستگاه باید مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه کنید  .در اینجا شما فقط هزینه دستگاه را می پردازد که می توانید به جای تهیه دستگاه از اپلیکیشن یا سیستم پیامکی که به صورت رایگان است استفاده کنید که هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و در نتیجه کار یکسان هستند . 

 


 

پیام رسون :

سامانه پیام کوتاه شیراز علاوه بر ارائه باشگاه مشتری رایگان به مشتریان خود با ارائه راهکارهای مناسب تلاش می‌کند که باشگاه مشتری کارآمدتری داشته باشید اگر باشگاه مشتری رایگان از سامانه پیام کوتاه شیراز تهیه کرده اید حتما به چند نکته ای که در زیر به آن اشاره شده است توجه کنید تا بتوانید باشگاه مشتری خودتان را کارآمدتر کنید

 

1- باشگاه مشتری کارآمد بدون ترمز است:

ورود و استفاده از باشگاه مشتری باید ساده باشد. مردم نمی‌خواهند همه اطلاعات شخصی خود را هنگام ثبت‌نام به اشتراک بگذارند، به خصوص اگر هنگام ورود به وب‌سایت قبلاً ثبت‌نام کرده باشند.


2- پاداش‌های ویژه و جذابی برای مشتری وفادار خود در نظر بگیرید:
از به کار بردن کلمه انحصاری نترسید. اگر چیزی در دسترس همه باشد، دیگر منحصر به فرد نیست. یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که افراد به باشگاه مشتری می‌پیوندند، گرفتن چیزی خاص یا بی‌نظیر است. حتی اگر عضویت در باشگاه مشتری برای همه مشتریانتان فراهم بود، کاری کنید که مشتری‌ها درک کنند عضو یک باشگاه منحصر به فرد است نه یک لیست ساده از اسامی مشتریان.
پیشنهادهایی که اعضا وفادار باشگاه دریافت می‌کنند باید متفاوت از پیشنهاد‌هایی باشند که قرار است به مشتری‌های جدید داده شود .

 


3- کمپین‌های وفاداری خود را تکرارپذیر کنید: 
اگر مشتریان شما احساس کنند که فقط برای خرید دومشان فلان مبلغ تخفیف دریافت می‌کنند، برای خرید سوم یا چهارم به  شما مراجعه نمی‌کنند.
البته مدنظر داشته باشید که اگر این تخفیف را برای خریدهای دهم یا یازدهم بگذارید، این امر برای مشتری دور از دسترس است و احتمال مشارکت مشتری کاهش خواهد یافت. پس هوشمندانه تخفیف گذاری کنید .

 


4- یک باشگاه مشتریان کارآمد، مشتری را وادار به اقدام می‌کند:
باشگاه مشتریان باید اعضا را ترغیب به اقدام کند. یک پیشنهاد قانع کننده ارائه دهید که مشتری به انجام آن تمایل داشته باشد.
در عین حال نباید تعداد درخواست‌ها برای اقدام آن‌قدر زیاد باشد که مشتری خسته شده و کلاً از عضویت در باشگاه انصراف دهد.
 


 کلام آخر:

جذب مشتری جدید بسیار هزینه بر دار تر از حفظ مشتری موجود است ، برای حفظ مشتری خود باشگاه مشتری رایگان پیام رسون را تهیه کنید .

چرا باید از مارک زاکربرگ بترسیم ؟

 یادگیری درک توهم بودن کنترل کار دشواری است به خصوص زمانی که ما آماده‌ایم تقریبا همه چیز را قربانی کنیم و هر بهایی را بپردازیم و دیگران را کنترل کنیم. با این وجود، اگر بخواهیم دیگران برای مثال «مارک زاکربرگ» را از کنترل کردن خود باز داریم این درسی است که باید بیاموزیم.

روزی روزگاری، در پادشاهی باستانی لیدیا، چوپانی به نام گیگس حلقه‌ای جادویی پیدا کرد که وقتی روی انگشت‌اش می‌چرخید او را نامرئی می‌کرد. با استفاده از آن حلقه، گیگس به صورت نامرئی وارد کاخ سلطنتی شد، ملکه را اغوا کرد و پادشاه را به قتل رساند و خود جای او را گرفت. سقراط پرسید اگر بخواهید چنین حلقه یا وسیله دیگری را کشف کنید که به شما قدرت بیش از حدی می‌بخشد آیا عاقلانه است که از آن برای انجام دادن هر کاری که می‌خواهید یا به دست آوردن هر آن چه می‌خواهید استفاده کنید؟

اظهارات اخیر «مارک زاکربرگ» درباره «متاورس» دیجیتالی افسانه‌ای او که در انتظار بشریت است به پاسخ سقراط اهمیت تازه‌ای می‌بخشد: مردم باید از قدرت بیش از حد و به‌ویژه از هر وسیله‌ای که قادر به برآوردن بیش از حد خواسته‌ها باشند صرفنظر کنند.

شاگردان سقراط با این استدلال او قانع نشدند. افلاطون نوشته بود که آنان انتظار داشتند تقریباً همه مانند گیگس تسلیم این وسوسه شوند. با این وجود، آیا این نتیجه گیری ممکن است بدین خاطر باشد که حلقه گیگس به اندازه کافی قدرتمند نبود و در نتیجه، ترسناک به نظر نمی‌رسد؟ آیا اگر وسیله‌ای بسیار قوی‌تر از حلقه‌ای که ما را نامرئی می‌کند وجود داشته باشد ممکن است سبب شود تا ما به نتیجه‌ای مشابه استدلال سقراط برسیم و از فکر استفاده از آن به لرزه افتیم؟ اگر چنین است چنین دستگاهی که حلقه زمان حال ما محسوب می‌شود چه کاری انجام می‌دهد؟

حلقه به گیگس اجازه داد تا از نظر فیزیکی بر رقبا غلبه کند. بنابراین، محدودیت‌های متعددی را که مانع تحقق خواسته‌های او می‌شد از بین برد. با این وجود، علیرغم آن که نامرئی شدن به گیگس اجازه می‌داد تا نگهبانان پادشاه را به قتل برساند همه محدودیت‌های گیگس را از بین نبرد. اگر ابزاری وجود داشت (فرض کنیم نام آن را «دستگاه آزادی» بنامیم) که هر محدودیتی را که ما را از انجام هر کاری که می‌خواهیم باز می‌داشت حذف می‌کرد چطور؟ پس از فعال شدن این «دستگاه آزادی» وضعیت بدون محدودیت چگونه خواهد بود؟

در آن صورت می‌توانیم مانند پرندگان پرواز کنیم، در یک لحظه به کهکشان‌های دیگر سفر کنیم و کار‌های خارق العاده‌ای را انجام دهیم که در دنیا‌های خلق شده توسط سازندگان با استعداد بازی‌های ویدئویی تجربه شده‌اند. با این وجود، این کافی نخواهد بود. یکی از دشوار‌ترین محدودیت‌ها «زمان» است: محدودیت زمانی ما را مجبور می‌کند از خواندن کتاب در هنگام شنا در دریا یا تماشای یک نمایش نامه صرفنظر کنیم. بنابراین، برای حذف همه محدودیت‌ها، دستگاه آزادی فرضی‌مان باید تجربه‌ای بی‌نهایت و همزمان را نیز فراهم کند. با این وجود، آخرین محدودیت موجود شاید به عنوان گیج کننده‌ترین محدودیت باقی بماند: افراد دیگر.

فرض کنیم دو نفر با نام‌های «جیل» و «جک» وجود دارند. جیل دوست دارد با جک به کوهنوردی برود، اما جک هوس قدم زدن عاشقانه کنار ساحل را کرده است جک محدودیت جیل است و بالعکس. برای رهایی آن دو از محدودیت ها، دستگاه آزادی باید به جیل اجازه دهد تا با جک مشتاق کوهنوردی کند در حالی که او با نسخه از خود راضی خود در امتداد ساحل قدم می‌زند. این دستگاه به همه ما اجازه می‌دهد در یک دنیای مجازی زندگی کنیم در حالی که تعاملات متقابل خود را متفاوت تجربه می‌کنیم.

این وضعیت نه تنها خلق جهانی سرشار از سعادت است بلکه در واقع، یک جهان چندگانه مملو از لذت‌های بی‌نهایت، همزمان و همراه با همپوشانی است. با از بین رفتن همه محدودیت ها، حل شدن همه معضلات، ریشه کن شدن همه مبادلات، رضایت بی‌حد و حصر در دستان و در دسترس ما خواهد بود.

تصور اینکه «زاکربرگ» با فکر چنین وسیله‌ای وسوسه شده باشد دشوار نیست. این تحقق نسخه نهایی «متاورس» است که او گفته می‌خواهد بیش از دو میلیارد کاربر فیس‌بوک را در آن غرق کند. می‌توانم تصور کنم که او به ما اجازه می‌دهد از هر نانو ثانیه لذت ببریم و در عوض خیلی زود ارزش سرمایه «متا» شرکتی که اکنون مالک فیس بوک است از همه شرکت‌های دیگر بیش‌تر خواهد شد.

پرسش سقراط که بر این دو وسیله علمی- تخیلی یکی باستانی و دیگری مدرن دلالت دارد کماکان محوری است: آیا عاقلانه است که برای تعقیب امیال خود قدرت بیش از حدی را بر دیگران و بر طبیعت اعمال کنیم؟

شرکت‌های بزرگ فناوری و بازاریاب‌های آزاد به هیچ وجه به این پرسش سقراط فکر نمی‌کنند. آنان می‌گویند شادی چه اشکالی دارد؟ چرا کسی باید در برابر تجربیاتی که قوی‌ترین خواسته‌های فرد را برآورده می‌کند مقاومت کند؟ چرا زاکربرگ نباید بتواند برای رها ساختن انسان‌ها از همه محدودیت‌ها پول کسب کند؟

پاسخ سقراط، امروز به اندازه ۲۵۰۰ سال پیش مناسب و کارآمد است: بهایی که شما برای به کارگیری قدرت بیش از حد می‌پردازید یک روح آشفته است یعنی ناراحتی شدید. چه مشتری‌ای باشید که به دنبال کنترل مطلق حواس خود در دنیای چندگانه هستید که توسط برخی دستگاه‌ها ایجاد شده است و یا زاکربرگ در تلاش برای مالکیت قلمرو دیجیتالی باشید که میلیارد‌ها دلار به زودی در آن غوطه‌ور خواهد شد بدبختی شما تضمین شده است. یک زندگی موفق مستلزم توانایی غلبه بر گرسنگی و عطش ما برای کسب قدرت است. این امر مستلزم درک این موضوع است که قدرت در دستان موجودات متناقضی، چون ما یک شمشیر دو لبه خطرناک است.

قدرت بیش از حد نتیجه معکوس دارد حتی خود را نابود می‌کند، زیرا ما خواهان تعامل با ذهن‌های دیگری هستیم که نمی‌توانیم آن‌ها را کنترل کنیم حتی علیرغم آن که ولع و اشتیاق کنترل آن‌ها را داریم. زمانی که دیگران کاری را انجام می‌دهند که ما نمی‌خواهیم انجام دهند احساس ناامیدی، عصبانیت یا غمگین بودن می‌کنیم. با این وجود، لحظه‌ای که ما آنان را به طور کامل کنترل می‌کنیم رضایت آنان هیچ لذتی برای ما ایجاد نمی‌کند و تایید آنان باعث تقویت عزت نفس ما نمی‌شود.

درک توهم بودن کنترل کار دشواری است به خصوص زمانی که ما آماده‌ایم تقریبا همه چیز را قربانی کنیم و هر بهایی را بپردازیم و دیگران را کنترل کنیم. با این وجود، اگر بخواهیم دیگران برای مثال «مارک زاکربرگ» را از کنترل کردن خود باز داریم این درسی است که باید بیاموزیم.

سقراط مایل بود هشدار دهد و ما را از تسلیم شدن در برابر وسوسه حلقه جادویی باز دارد و به ناراحتی گیگس اشاره کند. امروز هشدار او بیش از هر زمان دیگری مرتبط با وضعیت ماست. مانند آتن باستان، وظیفه دشوار ما این است که «دموس» (شهروندان) را بدون تسلیم شدن در برابر فریب و وسوسه قدرت، قدرتمند کنیم.