پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

عوارض پوستی ناشی از مصرف ماسک

متخصص پوست و موی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به عوارض پوستی ناشی از مصرف ماسک های تنفسی، بر عدم استفاده از کرم ها و محصولات آرایشی در هنگام استفاده از ماسک تاکید کرد.

 

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ،دکتر فهیمه عبداللهی مجد، گفت: در پاندمی کووید ۱۹  استفاده از ماسک های تنفسی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی دقیق و مکرر دستها سه اصل مهم برای پیشگیری و کنترل شیوع بیماری است که اکیدا به افراد جامعه توصیه می شود.

 

 

وی با اشاره به شکایات افراد از عوارض ناشی از ماسک ها افزود: در این دوران استفاده از وسایل حفاظتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا و کاهش شیوع و بروز بیماری الزامی است اما در برخی افراد به ویژه کادر درمان استفاده از وسایل حفاظتی نظیر ماسک، شیلد و دستکش ممکن است منجر به بروز مشکلات پوستی نظیر حساسیت، اگزمای تماسی و یا آکنه شود.

 

 

دکتر عبداللهی ماسکنه (Maskne) یا آکنه (جوش) ناشی از ماسک های تنفسی را یکی از عوارض پوستی نسبتا شایع در دوران شیوع کرونا ذکر کرد که معمولا در نواحی از صورت که در تماس با ماسک قرار دارند بروز می کند.

 

 

به گفته این متخصص پوست بیمارستان شهدای تجریش، سایش و تماس مکانیکی مداوم و طولانی مدت پوست با ماسک های تنفسی به ویژه اگر همراه گرما و تعریق باشد دلیل بروزاین  آکنه ها یا جوش ها هستند . البته گاهی انسداد فولیکول های مو و رشد باکتری ها در آن قسمت نیز منجر به ایجاد التهاب یا فولیکولیت و بروز جوش می شود.

 

 

همچنین افزود :پوست های چرب بیشتر مستعد آکنه دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از کرم های آرایشی، تماس طولانی مدت پوست صورت با ماسک تنفسی به ویژه ماسک هایی نظیر N۹۵که محکم به صورت می چسبند باعث افزایش احتمال بروز آکنه های صورت می شوند.

 

 دکتر عبداللهی مجد از دیگر عوارض پوستی ناشی از استفاده ماسک های تنفسی به پوسته ریزی، تحریک پذیری و قرمزی پوست اشاره کرد.

 

 

 این متخصص پوست در ادامه سخنان خود با اشاره به توصیه های اکادمی متخصصان پوست آمریکا به ارایه راهکارهایی برای کاهش عوارض پوستی ناشی از ماسک های تنفسی پرداخت و شست و شوی روزانه صورت با یک شوینده ملایم و فاقد عطر و استفاده از مرطوب کننده مناسب  قبل و بعد استفاده از ماسک را از راهکارهای موثر در این خصوص برشمرد.

 

 وی همچنین به افراد دارای پوست چرب و مبتلا به آکنه توصیه کرد از مرطوب کننده استفاده نکنند و در صورت خشک شدن پوستشان از مرطوب کننده های فاقد چربی بهره بگیرند.

 

 

این استادیار گروه پوست دانشگاه با اشاره به خشکی و ترک لبها به عنوان یکی دیگر از عوارض ناشی از ماسک های تنفسی به افراد توصیه کرد: برای جلوگیری از بروز این عارضه قبل از زدن ماسک، بعد از شست و شوی صورت و قبل از خواب حتما لب ها را با وازلین چرب کنید.

 

 

دکتر عبداللهی مجد با تاکید بر عدم استفاده از کرم ها و محصولات آرایشی در هنگام استفاده از ماسک اظهار کرد: با توجه به این که کرم های آرایشی منجر به انسداد منافذ پوست و افزایش احتمال آکنه می شوند، سعی کنید از این محصولات استفاده نکنید و  در صورت ضرورت از محصولات “غیرکومدوژن زا” که احتمال بروز آکنه به دنبال استفاده از آنها کمتر است، استفاده  کنید.

 

 این متخصص پوست همچنین تاکید کرد که از محصولات جدیدی که ممکن است منجر به تحریک بیشتر پوست شوند نظیر مواد لایه بردار اجتناب شود

 

وی ضمن توصیه به افراد برای استفاده از ماسک های تنفسی مناسب افزود: ماسک های پارچه ای پس از هر بار استفاده حتما باید به خوبی شسته شوند و ماسک های یک بار مصرف نیز فقط یک بار استفاده شوند . البته باید توجه داشته باشید که  ماسک نباید خیلی آزاد و یا خیلی محکم روی صورت قرار گیرد.

 

 به گفته این استادیار دانشگاه بخش داخلی ماسک های پارچه ای که روی پوست قرار می گیرد نباید از جنس  نایلون، پلی استر و ریون باشد زیرا باعث تحریک بیشتر پوست می شوند.

 

 دکتر عبداللهی مجد در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استراحت ۱۵ دقیقه ای و برداشتن ماسک پس از هر چهار ساعت استفاده مداوم از ماسک تاکید کرد و آن را منوط به شرایطی دانست که خطر انتقال بیماری وجود نداشته باشد به طور مثال در محیط باز و با فاصله حداقل دو متری از سایر افراد و یا زمانی که در خودرو تنها هستید.

 

 

عضو هیئت علمی دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی در خاتمه سخنان خود به افراد توصیه کرد درصورت ایجاد عارضه پوستی ناشی از استفاده ماسک های تنفسی و عدم بهبودی با رعایت نکاتی که ذکر شد فرد می تواند به متخصص پوست مراجعه کند.

سامانه خلافی خودرو با اس ام اس

سامانه خلافی خودرو با اس ام اس

19 بهمن 1399 15  0  0

در این روزها که همه دنیا دارند با ویروس کرونا مبارزه می کند، ما نیز مجبوریم برای حفظ جان خود و عزیزانمان در خانه بمانیم.

اما در خانه ماندن باعث می‌شود خیلی از کارها به عقب بیفتد و نتوانیم آن را انجام دهیم. برای مثال از زمانی که برای پیشگیری از ویروس کرونا، منع عبور و مرور اعلام شد خیلی از مردم به دلیل انجام کارهای ضروری مجبور به ترک از خانه شده اند و نمی دانند که آیا از طریق دوربین‌های سطح شهر  جریمه شده اند یا خیر؟

در حالت عادی اگر بخواهیم خلافی خودرو خود را بگیرید باید به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنید و با پرداخت مبلغی خلافی خودرو را دریافت کنید و تازه باید برای پرداخت مبلغ به یکی از شعب بانک ملی بروید و یا از دستگاه خودپرداز استفاده کنید و مبلغ خلافی را پرداخت کنید.

اما در شرایط کنونی  این روند برای سلامت خودمان خطرناک است حتی اگر شرایط عادی هم  بود باز هم طی کردن این سیر برای پرداخت خلافی زمانبر بود.

در این بین یک شیوه آسان وجود دارد و آن هم استفاده از پیامک است که می توانید آن را دریافت کنید و پس از آن مبلغ جریمه را پرداخت نمایید.

بدین صورت که با استفاده از کد ۱۷ رقمی که پشت کارت ماشین دارید این شماره را به  1101202020 ارسال کنید و پس از چند لحظه جریمه ماشین و تعداد دفعات آن را برای شما ارسال می شود. در واقع با یک روش  فوق العاده آسان هم برای شما کار بسیار راحت تر می شود و هم برای ارگان هایی مانند پلیس + 10 و کارکنان بانک.

 

 شرکت اهورا اطلس فارس برای پلیس + 10 یک تخفیف ۸۰ درصدی در نظر گرفته بدین صورت که این ارگان با خرید سامانه پیامک و با ارسال پیامک، به مردم این اطلاع‌رسانی را انجام دهد و به آنها از این طریق آموزش دهد تا با فرستادن کد ۱۷ رقمی از خلافی خودرو خود مطلع شوند.

همچنین می توانید این آموزش را از طریق اپراتور پیام صوتی انجام دهند.

پلیس + 10 با خرید پنل اس ام اس ارزان در این شرایط کنونی کشور هم  در حفظ جان مردم کمک کرده هم اینکه باعث تسریع در فرایند کاری خود می شود.

 

جهت فعالسازی پرسرعت ترین سامانه پیام کوتاه از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

09172172039

02128423301

تبریک روز مادر با پیام رسون

تبریک روز مادر با پیام رسون

15 بهمن 1399 9  0  0

شاید اغراق نباشد اگر مادر را بزرگترین نعمت خدا به انسان را بدانیم. مادر زیباترین اتفاق عالم هستی است. خورشید عالم تاب زندگی در هر خانواده ای بدون شک مادر است. تلآلو حضور مادر غم ها را می زداید و گرمای حضورش شادی می گستراند.

 

فقط مادر است که می تواند زبان حال همه را بفهمد، فداکاری کند و خود را نادیده بگیرد تا جمع خانواده از هم نپاشد و فاصله نگیرند. مادر آرام آرام همه خود را فدای فرزندان و خانواده می کند. قدر و منزلت مادر نزد عموم مردم بسیار بالاست و همه مقام مادر را ارج می نهند.

 

ارادت و احترام افراد به مادر چنان است که حتی افرادی که در گردش روزگار مادر خود را از دست داده اند به رسم ادب و ادای حق روز مادر را گرامی می دارند. چراکه فقدان مادر مصیبتی بسیار بزرگ و جبران ناپذیر است.

 

 

تبریک روز مادر با پیام رسون:

 

شما همراهان همیشگی سامانه پیام کوتاه شیراز با استفاده از سامانه پیام کوتاه میتوانید به صورت ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی انبوه به مناسبت روز مادر،  تبلیغات داشته باشید.

البته پیامک شما الزاما نیازی ندارد که حاوی ارسال پیامک تبلیغاتی باشد، بلکه میتوانید از طرف شرکت، فروشگاه یا بنگاه تجاری خود به افراد مورد نظر پیامک تبریک ارسال کنید و در انتها نام تجاری خود را به عنوان ارسال کننده قید نمایید که این کار یکی از بهترین روش تبلیغ محسوب می‌شود.

 

آوا مپ به عنوان یکی از پر سرعت ترین سامانه پیام کوتاه پیشنهاد می‌کند که حتما فروشگاه ها، روسری فروشی ها، لباس فروشی ها، فروشندگان عطر و ادکلن این فرصت ویژه را از دست ندهند و با ارسال پیامک تبریک روز مادر، هم به مشتریان نشان دهید  که به یادشان هستید و هم کالای خود را تبلیغ کنید و هم از تخفیفات فوق العاده آوا مپ بهره مند شوید.

 

همچنین پیشنهاد ویژه آوا مپ را به  آرایشگاه های زنانه اختصاص داده ایم که می‌توانند با خرید پنل پیام کوتاه شیراز، با استفاده از نام و نام خانوادگی مشتریان خود، روز مادر را تبریک بگویند و با استفاده از ماژول ارسال هوشمند، نام و نام خانوادگی مشتریان را قید کنند.

 

جهت خرید پنل اس ام اس ارزان از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

09172172039

02128423301

علت آتش سوزی در تهران

مسئول سازمان آتش نشانی استان  تهران توضیحاتی درباره وقوع انفجار در خیابان شهید آیت ارائه داد.

 

جلال ملکی درباره ماجرای انفجار در خیابان شهید آیت تهران گفت :ساعت ۲۰:۴۸ امشب نیروهای آتش نشانی از وقوع انفجار در خیابان آیت تهران با خبر شدند.

پس از  دقایقی بعد  تماس با سامانه ۱۲۵ نیروهای آتش‌نشانی همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل اعزام شدند و مشخص شد که این حادثه در خیابان شهید آیت، خیابان حاج صادقی در یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی رخ داده  است.

 

 سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ابتدا گمانه‌زنی‌ها حکایت از انفجار در موتورخانه این ساختمان مسکونی داشت ولی بعد  از بررسی‌ها مشخص شد که یک اتاق انباری در قسمت زیرین رمپ پارکینگ که خودروها از طریق آن به طبقات منفی منتقل می شدند به دلیل نگهداری کپسول سفری منفجر شده ولی این انفجار منجر به شعله ور شدن آتش نشده بود.

در حال حاضر  یک فرد ۶۰ ساله در اثر این حادثه از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شد که توسط نیروهای آتش نشانی به نیروهای اورژانس تحویل داده  شده است.

در زمستان ماشین خود را بیشتر بشویید

امروزه خرید خودرو به نوعی یک سرمایه گذاری محسوب می‌شود و نگهداری و مراقبت  از آن ضروری است  یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد شستشوی خودرو به صورت منظم است.

 

 

تمیز بودن خودرو نه تنها باعث می‌شود که رنگ بدنه و خود آن سالم‌تر بماند بلکه باعث زیبایی سطح شهر و ایجاد یک حس خوب در شما می‌شود. اما مساله اینجا است که چند وقت یک بار باید خودرو خود را بشوییم؟

 

از نظر موتوری خودرو نیاز به سرویس دوره‌ای و تعویض مایعات و قطعات در زمان مشخصی دارد، از نظر بدنه و داخلی هم نیاز به شستشوی منظم هم دارد، اما این شستشو باید اصولی و بر اساس فصل باشد.

 

اکثر کارشناسان توصیه می‌کنند کسانی که رفت و آمد شهری معمول دارند، به صورت میانگین دو هفته یک بار خودرو خود را شستشو بدهند.

 

اما برای کسانی که نزدیک ساحل زندگی می‌کنند، واجب است که برای سالم ماندن رنگ بدنه هفته‌ای یک باز خودرو خود را شستشو دهند. نمک حاصل از آب دریا می‌تواند یکی از مخرب‌ترین عوامل برای رنگ بدنه خودرو باشد.

 

همچنین اگر به خارج از شهر رفتید و در جاده‌های خاکی و گلی رانندگی کرده‌اید، بهتر است که هرچه سریع‌تر به کارواش مراجعه کنید و خودرو را تمیز کنید.

 

 

خودرو را در زمستان بیشتر بشویید

ممکن است فکر کنید که شستشوی خودرو در فصل زمستان کار بیهوده‌ای است اما بر خلاف تصور عمومی شستشوی خودرو در زمستان و حتی پاییز بسیار واجب‌تر از تابستان است.

 

این امر چند دلیل دارد. یکی از دلایل آن وارونگی هوا و باران‌های اسیدی است. هنگامی که فصل سرما فرا می‌رسد، وارونگی هوا رخ می‌دهد و با پدیده باران اسیدی مواجه می‌شویم. هنگامی که باران تمام شود و این قطرات آب بر روی بدنه تبخیر شوند و خشش شوند، مواد به جا مانده از این باران‌ها در طولانی مدت به خودرو شما صدمه می‌زند.

 

دلیل دیگر این که هنگامی که برف می‌آید، برای از بین بردن آن ترکیبی از شن و بر بر سطح جاده می‌ریزند. این نمک‌ها برای رنگ بدنه خودرو مضر هستند و در صورت کثیف شدن، در اسرع وقت باید خودرو را بشویید