پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

آشنایی با فعالسازی اپراتور 9000 با پیام رسون

آشنایی با فعال سازی اپراتور 9000 با پیام رسون

1401-07-21 23:10:55 19  0  0

همه کسانی که در کار تبلیغات هستند میدانند که یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتریان ثابت برای هر کسب‌وکاری، ارسال پیامک و ارتباط از طریق پنل پیامکی با آن‌ها است اما این روش تبلیغ یک مشکل بزرگ دارد آن هم  ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات و یا همان افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی سیمکارت خود را مسدود کرده‌اند و نمی‌توان برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کرد .
اما سامانه پیام کوتاه پیام رسون در این مقاله می‌خواهد به شما راه کاری را یاد دهد که دیگر برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود با این مشکل رو برو نشوید پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید .

در ابتدا شما را با پنل پیامکی آشنا میکنیم و در بین توضیحات به شما می‌گوییم که برای ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست باید چه کاری را انجام دهید . 

 


 

پنل پیامک چیست ؟
پنل پیامکی، یک نرم‌افزار آنلاین و تحت وب است که به شما امکان مدیریت پیامک‌های ارسالی و دریافتی را می‌دهد که هر سامانه پیامک بسته به نوع اختیارات خود میتواند پنل اس ام اس با امکانات مختلف را به کاربران ارائه دهد . 
سامانه‌های پیام کوتاه، برای ارائه پنل پیامکی نیاز به یک سر شماره پیامکی هم دارند که بتوانید با آن‌ها، متون مختلف پیامکی را ارسال کنید. 
به این خطوط پیامکی ، اپراتور نیز گفته میشود که هر کدام شرایط و ویژگی های خاص خودشان را دارند
این اپراتورها را  میتواند به دسته های زیر تقسیم  بندی کرد :


اپراتور 1000
اپراتور 2000
اپراتور 3000
اپراتور 5000
اپراتور 9000
 

برای آشنایی بیشتر با هر کدام از این اپراتورها می‌توانید روی آن کلیک کنید و مقاله مربوط به هر کدام را مطالعه نمایید . اما اپراتوری که  مربوط به‌ جواب سوالی که در ابتدا شد ، می‌باشد اپراتور ۹۰۰۰ است که در ادامه بیشتر به توضیح آن خواهیم پرداخت .


اپراتور ۹۰۰۰

اگر تاکنون آشنایی مختصری با پنل اس ام اس داشته باشید، حتماً می‌دانید که خطوط ارسال کننده پیامک شامل دو دسته‌بندی کلی تبلیغاتی و خدماتی هستند.

 

خطوط تبلیغاتی:

همه خطوط پیامکی در هنگام فعال‌سازی از سوی اپراتور، به‌صورت پیش‌فرض جز دسته‌بندی تبلیغاتی قرار می‌گیرند و با این نوع از سرشماره‌ها می‌توانید انواع پیامک‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، تبریک، تخفیف، آفر و... را ارسال کنید، اما این نکته را گوشه ذهنتان به‌خاطر بسپارید که خطوط تبلیغاتی قادر به ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات نیستند. همان مشکلی که کمی بالاتر راجع به آن گفتیم.

 

خطوط خدماتی:

این دسته‌بندی از خطوط، در واقع همان خطوط تبلیغاتی بوده‌اند که با ارائه مدارک خاصی به آن اپراتور و پس از گذشت زمان مشخصی از سوی اپراتور تبدیل به خط خدماتی شده‌اند که از ویژگی خاص خطوط خدماتی، ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات می‌باشد. با استفاده از خطوط خدماتی شما می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی را به مشتریان خود ارسال نمائید اما قادر به فرستادن پیامک‌هایی که تبلیغاتی، آفر یا تبریک هستند، نخواهید بود.

 

حال اپراتور 9000، تنها ارائه‌دهنده سرشماره پیام کوتاه است که خطوط آن از ابتدا خدماتی بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، آفر، تخفیف، تبریک تولد و... را به مشتریان ثابت کسب‌وکار شما حتی آن دسته از افرادی که سیمکارت‌شان را در لیست سیاه مخابرات قرار داده‌اند نیز فراهم کرده‌ است.

 


مزایای اپراتور 9000 : 

-امکان ارسال بلک لیست از زمان ثبت خط

-امکان ارسال لینک در پیامک بدون نیاز به ارائه مدارک

-عدم نیاز به تمدید سالیانه خط

-ثبت خط به صورت اختصاصی و امکان دریافت پیامک

-ارسال متن تبلیغاتی و تبریک تولد به مشتریان ثابت و قدیمی

-سرعت ارسال و دریافت بالا

-خطوط 8 رقمی کوتاه و رند

-قابلیت خدماتی نمودن برای افراد حقیقی به سادگی

-قابلیت خدماتی شدن برای افراد حقوقی و سازمان‌های دولتی

-امکان استفاده در وبسرویس و API و افزونه‌های پیامک

 

معایب اپراتور 9000 : 

این اپراتور یکی از محبوب‌ترین اپراتورهای پیامکی در سال 1401 است اما از آن‌جایی که سامانه پیامکی اپراتور 9000 را به صورت 8 رقمی ارائه می‌کند، پس جزء خطوط رند محسوب می‌شود که جهت خرید آن نیاز به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به سایر سرشماره‌ها دارد. این نکته مهم را اضافه کنیم که سایر خطوط معمولاً از 7 رقم تا 14 رقم قابل ارائه هستند، اما در مقایسه هزینه خرید خطوط 8 رقمی اپراتورهای مختلف با خط 9000، هزینه خرید خط 9000 تنها در خطوط بسیار رند این اپراتور بسیار بالاست.

 

قیمت گذاری اپراتور 9000 : 

این اپراتور هم به صورت متنی بوده هم پیام صوتی که هزینه هر صفحه پیام کوتاه فارسی آن 18.5 میباشد . اما پیام صوتی آن بر حسب پالس 30 ثانیه ای حساب میشود .یعنی اگر پالس شما کمتر از 30 ثانیه باشد ، تعرفه آن در پیام رسون همان 30 ثانیه در نظر گرفته میشود و اگر بیشتر از 30 ثانیه بود ، دو پالس 30 ثانیه حساب میشود که ضریب هر پالس درنمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون 0.3 میباشد .

تعرفه این اپراتور در پیام رسون بسیار پایین بسته شده ، چراکه تیم پیام رسون با توجه به استقبال شما عزیزان تصمیم گرفته که اپراتور 9000 را با بهترین تعرفه به همراهان همیشگی خود ارائه دهد . 

همچنین زمان فعالسازی اپراتور 9000  بین 72 ساعت تا یک هفته میباشد .

 

پیام رسون : 

سامانه پیامکی رایگان پیام رسون جزء برترین سامانه پیامک ایران محسوب می‌شود که طی 11 سال فعالیت خود توانسته علاوه بر ارائه پنل پیامک رایگان به مشتریان خود در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل برای جوانان نیز فعالیت کند .همچنین تیم ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون این تعهد را به مشتریان خود داده که تا رسیدن آنها به موفقیت در کنارشان خواهد بود و تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان است . پس خیلی راحت تبلیغات خود را به سامانه پیام کوتاه شیراز بسپارید و با خرید پنل پیامک رایگان از بهترین و پیشرفته ترین نمایندگی پیامک ایران، به راحتی قله های موفقیت را طی کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

 

دو راهی نان

«پخت نداریم!» این جمله‌ای است که بسیاری از نانوایی‌های شهرستانی به مشتریان خود می‌گویند. نانوایی‌هایی که می‌گویند سهمیه آردشان کم شده است و هزینه‌ها سر به فلک کشیده و دیگر پخت نان صرفه اقتصادی ندارد. مشتریان می‌گویند صف‌ها طولانی‌تر شده است و گاهی ناچار هستند به چند نانوایی سر بزنند تا بتوانند نان بخرند؛ اما آن سر ماجرا دولت است که کاهش سهمیه آرد و صف طولانی نانوایی‌ها را انکار می‌کند. اکنون ماجرای صف طولانی نانوایی‌ها به بهارستان رسیده است و روح‌الله حضرت‌پور، نماینده ارومیه در صحن علنی مجلس گفت: «بحران نان در شهرستان ارومیه مردم را کلافه کرده است، آیا شما به زن و بچه و خانواده خودتان اجازه می‌دهید از ساعت پنج و شش صبح تا ظهر برای خرید یک بسته نان در صف باشند؟».

پخت  نان  صرفه  اقتصادی  ندارد!
ساعات پخت بسیاری از نانوایی‌ها محدود شده است و برخی نانوایی‌ها روی کرکره مغازه‌های خود اطلاعیه چسبانده‌اند که به دلیل نبود آرد تعطیل است. این خلاصه‌ای از گزارش مشتریان نانوایی‌های شهرستانی است. آنها از صف طولانی نان شکایت دارند و اینکه در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز گاهی مجبور هستند به چند نانوایی مراجعه کنند.

نانوایی‌ها می‌گویند که هزینه‌هایشان تصاعدی بالا رفته و قیمت نان 16 ماه است که بدون تغییر مانده است. صاحب یک نانوایی آزادپز در کرج به «شرق» توضیح می‌دهد که بهای هر کیسه آرد در بازار آزاد به حدود 660 هزار تومان رسیده و دستمزد کارگران امسال 57 درصد افزایش یافته است.
او ادامه می‌دهد که اگر یک نانوایی بخواهد به‌صورت تمام‌وقت کار کند، باید هزینه صبحانه و ناهار و شام کارگران خود را هم پرداخت کند و خرید سه پرس غذا برای یک کارگر روزانه حدود 500 تا 600 هزار تومان آب می‌خورد. اگر هزینه سنگین آب و برق و گاز و رقم اجاره مغازه هم به این هزینه‌ها اضافه شود، متوجه می‌شوید که پخت نان در نانوایی‌های آزادپز دیگر صرفه اقتصادی ندارد. به‌ویژه اینکه بیشتر مردم مشتری نانوایی‌های سهمیه‌ای هستند.

در این میان نانوایی‌های دولتی هم مشکلات خاص خود را دارند. آنها می‌گویند‌ نه‌تنها سهمیه آردشان کم شده است که قیمت‌گذاری دستوری و فشار هزینه‌های بالای نانوایی‌ها مانع از فعالیت تمام‌وقت بسیاری از واحدهای پخت نان شده است.

مالک یک نانوایی سهمیه‌ای در کرج به «شرق» توضیح می‌دهد که حدود 16 ماه است قیمت نان تغییر نکرده و « دولت بگوید کدام صنف است که حدود 1.5 سال است قیمت‌هایش را تغییر نداده که از نانوایی‌ها چنین انتظاری وجود دارد؟».
این نانوا ادامه می‌دهد در‌حال‌حاضر نه‌تنها سهمیه آرد نانوایی‌ها کمتر شده که قیمت هر کیسه آرد سهمیه‌ای که تا پیش از جنگ اوکراین حدود 38 تا 40 هزار تومان بود هم اکنون به حدود 50 تا 60 هزار تومان رسیده است. ضمن اینکه هزینه حمل‌ونقل آرد بالا رفته و دستمزد کارگران و نرخ سرسام‌آور آب، برق و گاز و‌... همه و همه تصاعدی بوده اما دولت انتظار دارد که نانوا نان را با همان قیمت حدود 1.5 سال پیش بفروشد.

دولت: تکذیب می‌کنیم!
با‌این‌حال دولت این مسائل را رد کرده و چندی پیش باشگاه خبرنگاران موضوع کاهش سهمیه آرد و کاهش ساعت کار واحدهای نانوایی را تکذیب کرد و از قول مسعود امراللهی، مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت کشاورزی نوشت‌ «تاکنون گزارشی مبنی بر کاهش ساعت کار نانوایی‌ها نداشتیم؛ چرا‌که با اجرای طرح هوشمندسازی و رقابتی‌شدن نانوایی‌ها، در برخی نقاط شهر ۲۴‌ساعته نانوایی‌ها فعالیت دارند».

او تأکید کرد: «مردم هر‌گونه تخلف کم‌فروشی یا گران‌فروشی نانوایی‌ها را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود».

بنا بر ادعای این مقام مسئول واحدهای نانوایی برحسب کیسه‌های آردی که ماهانه دریافت می‌کنند، روزانه پخت می‌کنند که با اتمام کیسه‌های آرد سهمیه روزانه ممکن است پختی نداشته باشند؛ این موضوع به‌ندرت اتفاق می‌افتد یا میزان سهمیه برخی نانوایی‌ها نسبت به نانوایی‌های دیگر کمتر است‌ اما اینکه تمامی واحدها ملزم به کارکردن و پخت در تمام طول روز باشند، این‌طور نیست.

صف  نان  به  بهارستان  رسید
با وجود تکذیب دولت اما صف طولانی نان به بهارستان رسیده و دیروز نماینده ارومیه در مجلس با اشاره به بحران توزیع نان در استان آذربایجان غربی از وزیر صمت خواست که اگر نمی‌تواند این موضوع را مدیریت کند، استعفا بدهد.

به گزارش ایسنا، روح‌الله حضرت‌پور در جلسه علنی چهارشنبه مجلس در تذکری شفاهی خطاب به دولت و رئیس‌جمهور گفت: بحران نان در شهرستان ارومیه مردم را کلافه کرده است، آیا شما به زن و بچه و خانواده خودتان اجازه می‌دهید از ساعت پنج و شش صبح تا ظهر برای خرید یک بسته نان در صف باشند؟

نماینده ارومیه در مجلس با طرح این سؤال که چرا سهمیه استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه از سال ۹۵ ثابت مانده و افزایشی نیافته است، خطاب به وزیر صمت گفت: شما با تصمیمات غیر‌کارشناسی و بی‌اساس در حوزه آرد و نان فقط دلال‌‌بازی راه انداخته‌اید. وقتی تفاوت قیمت نان سوپرمارکت و نانوایی‌ها ۳.۵ برابر شود، مشخص است که بحران به‌وجودآمده و صف‌های طولانی تشکیل می‌شود.

حضرت‌پور با بیان اینکه به خاطر همین سوء‌مدیریت‌ها طرح استیضاح وزیر صمت را به جریان انداختیم، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: چرا وزیر حاضر به پاسخ‌گویی نیست؟ ایشان و دولت باید پاسخ‌گوی سوء‌مدیریتشان باشند. بعد می‌گویند چرا مردم ناراحت هستند، این سوء‌مدیریت و بی‌تدبیری مردم را عصبانی می‌کند. به والله که مردم حقشان این نیست...

کاهش  قدرت  خرید، مصرف نان  را  بیشتر  کرد
«نه‌تنها سهمیه آرد برخی شهرستان‌ها کاهش یافته است که با کاهش قدرت خرید مردم، مصرف نان بیشتر شده و سهمیه‌های فعلی جواب‌گو نیست».

این نکته‌ای است که محمدرضا نظرنژاد، رئیس اتحادیه نانوایی‌های سنگکی می‌گوید و البته روایت نانوایی‌ها و مشتریان آنها را تأیید می‌کند و به «شرق» می‌گوید که سهمیه آرد در تهران کاهش نداشته اما سهمیه آرد برخی شهرستان‌ها کاهش داشته است. او توضیح می‌دهد که با کاهش قدرت خرید مردم، میزان مصرف نان مردم افزایش یافته و جالب است که بدانید میزان مصرف نان حتی در شمال شهر تهران هم افزایشی بوده است و این وضعیت در شهرستان‌ها که مردم قدرت خرید کمتری دارد، ضریب بیشتری دارد.

این مقام صنفی همچنین تأکید می‌کند دخالت دولت در بازار آرد و نان باعث مشکلات پیچیده شده است و در‌حال‌حاضر حاشیه سود نانوایی‌های سهمیه‌ای به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش داشته است.

نظرنژاد ادامه می‌دهد که با روند تصاعدی هزینه‌های تولید دولت قیمت نان را ثابت نگه داشته و باعث شده که برخی نانوایی‌ها به ناچار به کاهش وزن چانه نان روی بیاورند. او تأکید می‌کند که در‌حال‌حاضر قیمت یک قرص نان سنگک ساده  440 گرمی با نرخ دولتی سه‌هزار تومان و نرخ مصوب نان کنجدی پنج‌هزار تومان است اما 80 درصد مشتریان متقاضی خرید نان ساده سه‌هزار تومانی هستند.

نظر‌نژاد ادامه می‌دهد که اگر دولت نرخ نان را افزایش ندهد، بسیاری از نانوایی‌ها توجیهی برای ادامه فعالیت ندارند. به گفته این مقام صنفی پیشنهاد نانوایان پنج‌هزار‌تومانی شدن هر قرص نان سنگک ساده است و حالا آنها درخواست افزایش قیمت نان را در نامه‌ای به محمد مخبر، معاون‌اول رئیس‌جمهوری تسلیم کرده‌اند.
هرچند‌ به نظر می‌رسد تورم دو‌رقمی و کاهش قدرت خرید مشتریان دولت را سر دو‌راهی قیمت نان قرار داده است.