پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

هدف دولت از احیای وزارت بازرگانی

دولت در اقدامی که چندان عجیب به نظر نمی‌رسد با طرح تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرده است. از جمله دلایل این موافقت، تقویت و تجمیع ابزارهای نظارتی دولت بر بازار، کنترل موثرتر قیمت‌ها، تسهیل تجارت و رونق تجارت خارجی، سیاستگذاری واحد و چابکی در امور بازرگانی و حمایت جدی‌تر از مصرف‌کننده اعلام شده است.

پیشنهاد تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت در اوایل دولت دوازدهم و حدود پنج سال قبل با قید فوریت تقدیم مجلس شد و حتی با به کمک آمدن طرح تشکیل وزارت تجارت ارائه‌شده از سوی تعداد زیادی از نمایندگان مجلس با کش‌وقوس‌های زیاد به تصویب نرسید. اکنون دولت سیزدهم تصمیم گرفته است وزارت بازرگانی را دوباره احیا کند و گام‌های اولیه را برای اجرایی کردن این سیاست برداشته است.

استدلال طرفداران ایجاد وزارت بازرگانی تقریباً حول این محورها مطرح شده است. اینکه سیاست‌های تجاری و بازرگانی در وزارتخانه‌های صنایع و کشاورزی با رویکردهای ناهمگون و ناسازگار به صورت چندپاره اتخاذ نشود و ترتیبی اتخاذ شود تا سیاست‌های تجاری از یکپارچگی و سازگاری برخوردار باشد یک اصل منطقی و قابل دفاع است، ولی به نظر می‌رسد تشکیل این وزارتخانه با تصورات و انتظاراتی که درباره ماموریت آن مطرح شده است خود مشکلی بر مشکلات می‌افزاید و بخش زیادی از وقت تنگ دولت مستقر را مصروف کارهای شکلی و سروسامان دادن به آنها می‌کند؛ زیرا مشکلات مطرح‌شده عمدتاً ناشی از شرایط اقتصاد کلان و مشکلات موجود در روابط بین‌المللی و ارتباطات خارجی نظام بانکی کشور است.

با این حال به نظر می‌رسد دلیل اصلی اراده دولت برای احیای بازرگانی تنها یک دلیل است؛ کنترل قیمت‌ها. چون اگر به قصد کنترل قیمت نباشد، وزارت بازرگانی هیچ خاصیت دیگری ندارد. نه توان تحول در تجارت خارجی را دارد، نه سیاست‌هایش به سود مصرف‌کننده تمام می‌شود و نه قدرت مهار تورم را دارد. بنابراین وزارت بازرگانی نام غولی است که همزمان با اوج گرفتن تورم برای ترساندن بازار از شیشه سیاستگذار بیرون می‌‌آید. این تصور نادرست از قدیم در ایران رایج بوده است که گران‌فروشی تقصیر مغازه‌داران و صاحبان فروشگاه‌هاست و اگر این جماعت متولی نداشته باشند مرتباً قیمت‌ها را بالا می‌برند. این سیاست خطا از اواسط دهه 50 در ذهنیت سیاستمداران شکل گرفت و تا امروز ادامه پیدا کرده است.

پایه‌گذاری خطای بزرگ 
وزارت بازرگانی با کارکردی که در پنج دهه گذشته برایش تعریف شده، نخستین‌بار در تیرماه 1353 شکل گرفت و به موجب مواد 1 و 5 قانون شکل‌گیری آن، مرکز بررسی قیمت‌ها به عنوان یکی از سازمان‌های وابسته به آن تعیین شد. در بند «ه» ماده 1 قانون تاسیس وزارت بازرگانی «نظارت و حفظ تعادل بهای تولیدات داخلی و کالاهای وارده به کشور و بررسی شرایط تولید و توزیع تا مرحله مصرف» از وظایف این وزارتخانه شد. اما چه اتفاقی در آن مقطع رخ داد که ساختار سیاسی را به فکر تاسیس وزارتخانه‌ای با عنوان وزارت بازرگانی ترغیب کرد؟

سال‌های واپسین دهه 40 اوج افتخار و اقتدار شاه بود. اقتصاد کشور به شکوفایی رسیده بود و در سایه این شکوفایی، صنایع کوچک و بزرگ زیادی ایجاد شد. چرخ اقتصاد می‌چرخید و به خیل عظیمی از مردم، نان و رفاه هدیه می‌داد. تورم به شکل حیرت‌آوری پایین بود اما در مقابل، رشد اقتصادی ایران برای سال‌های طولانی در دنیا نظیر نداشت. اما دو عارضه باعث شد نوار کامیابی‌های محمدرضا پهلوی قطع شود و حتی در سرنگونی‌اش نقش عمده داشته باشد؛ اولی عارضه دیکتاتوری و خود‌محوری شاه بود که پس از دهه۴۰ همچون غده‌ای رو به بزرگی نهاد و دیگری عارضه افزایش درآمدهای نفتی بود که همچون سرطان به جان اقتصاد ایران افتاد. شاه از آنجا که در اوایل دهه 50 دچار غرور و خود‌بزرگ‌بینی مفرط شده بود، گوش‌هایش را بست و به حرف هیچ دلسوزی گوش نداد. در مورد عارضه خود‌محوری و دیکتاتوری شاه، کنشگران سیاسی زیاد هشدار دادند اما او بی‌توجهی کرد و فضا را بست و جوانان زیادی را به زندان انداخت. در سال 1354 حزب رستاخیز صدها دانشجو را به عنوان تیم‌های ناظر برای نظارت بر قیمت‌ها به بازار فرستاد تا علیه محتکران مبارزه کنند. اتاق‌های اصناف یا دادگاه‌های صنفی که زیرنظر سازمان اطلاعات و امنیت کشور فعالیت می‌کردند، هزار تن از دکانداران را جریمه، پروانه کسب صدها تن را لغو و حداقل 800 دکاندار را به گذراندن زندان‌های طولانی محکوم کردند. این اقدامات جز نارضایتی بازاریان نتیجه‌ای نداشت. اصناف در اجرای این اقدامات، با دولت همکاری نکردند، در نتیجه وزیر بازرگانی وقت 17 تن از رهبران برجسته آنان را از عضویت اتاق اصناف تهران، برکنار و اکثر اتاق‌های اصناف را در سراسر کشور منحل کرد. فریدون مهدوی وزیر وقت بازرگانی، معاون حزب رستاخیز هم بود و بیش از هشت‌هزار واحد صنفی را به دادگاه کشاند و بسیاری از صاحبان صنایع را به شهرستان‌ها تبعید کرد. چنین رفتاری باعث دور شدن و ایجاد فاصله میان بازاریان و حکومت شد.

وقتی چنین جوی در سیاست ایجاد شد، شاه سعی کرد حساب مردم را از روشنفکران ناراضی جدا کند، بنابراین تصمیم گرفت برخلاف قانون برنامه و برخلاف نظر کارشناسان و اقتصاددانان، درآمدهای نفتی را به اقتصاد تزریق کند. شاه قصد داشت با تزریق درآمدهای نفتی به اقتصاد کشور، روند توسعه را سرعت ببخشد اما غافل بود که چنین رویه‌ای می‌تواند عواقب اقتصادی و سیاسی زیادی داشته باشد. به هر حال از ابتدای دهه 50 درآمدهای نفتی ایران بیشتر شد و در سال 1352 به اوج رسید. شاه به حرف کارشناسان گوش نداد و این پول را به اقتصاد تزریق کرد. این پول تورم ایجاد کرد. در کوتاه‌مدت، رضایت خاطر نسبی در مورد فراوانی کالاهای وارداتی به وجود آمد و به قول دکتر علینقی عالیخانی، مردم رفته‌رفته داشتند به هیبت شیخ‌های عرب درمی‌آمدند. مصرف‌گرایی و تشدید واردات باعث بالا رفتن رضایت مردم در کوتاه‌مدت شد اما این سیاست‌ها رفته‌رفته اثر خود را از دست داد و شاه با مردمی مواجه شد که خواسته‌های زیادی داشتند.

شکست حتمی
واقعیت این است که اراده دولت سیزدهم بر این پایه استوار شده که این وزارتخانه را تاسیس کند تا در سال‌های باقی‌مانده از فعالیت خود با ابزارهای گوناگون نرخ‌ها را به اندازه‌ای که می‌خواهد کنترل کند اما این یک واقعیت است که شکست کنترل قیمت‌ها با روش‌هایی که وزارت بازرگانی انجام می‌دهد دلیل علمی دارد و ناشی از عدم توانایی این وزارتخانه نیست. دلیل آن است که اصولاً گرانی و تورم در مغازه یا کارخانه ایجاد نمی‌شود که آنجا مهار شود. تورم در کارخانه خلق پول ایجاد می‌شود که انحصاراً در اختیار بانک مرکزی است و گرانی نتیجه تورم است نه علت آن.

واضح است که سیاستگذاری نادرست اقتصادی منجر به افزایش دسته‌جمعی قیمت کالاها و خدمات و ایجاد التهاب در بازارها می‌شود اما دولت‌ها باز هم با تکیه بر ابزار فشار و تعزیرات حکومتی و بسیج به جنگ بازار برخاسته است. یعنی سیاستگذار که خود مسبب این بحران است، دارد تلاش می‌کند تا آثار و عواقب اشتباهات خود را با سرکوب و تنبیه بازار جبران کند و جوانان کشور را به جان بازار بیندازد. شاید ایران تنها کشور روی زمین است که موقع افزایش تورم، نگاه‌ها متوجه متولی بخش توزیع و تولید می‌شود نه بانک مرکزی. 
 

نمایندگی پنل اس ام اس شیراز را بیشتر بشناسید

نمایندگی پنل اس ام اس شیراز را بیشتر بشناسید

1401-04-27 23:43:43 15  0  0

آن دسته از افرادی که به دنبال پیشرفت روز افزون و افزایش درآمد برای بالا بردن سطح رفاه خود و اطرافیانشان هستند بدون استثنا با نمایندگی پنل اس ام اس  آشنا هستند چرا که می دانند یکی از پیشرفته ترین راه ها برای تبلیغات اس ام اسی ، خرید پنل پیامک است .

اما یکی از سخت ترن تصمیمات در این کار اینست که برای تبلیغات اس ام اسی و خرید پنل پیامکی کدام سامانه پیام کوتاه را باید انتخاب کنیم . زیرا انتخاب سامانه پیامکی درست و مناسب است که می‌تواند شما را در مسیر موفقیت و رشد و بالا بردن سطح رفاه قرار دهد . پس قبل از انتخاب سامانه پیامکی و خرید پنل اس ام اس و شروع به تبلیغات اس‌ ام‌ اسی اول باید از مزایای یک سامانه پیامکی خوب مطلع شویم .

 


 

در زیر به چند نکته درباره مزایای که یک سامانه پیام کوتاه باید داشته باشد اشاره کرده ایم .

 

- داشتن اپراتورهای ارسال پیامک

- امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

- اخذ نمایندگی پیامک

- ارائه دهنده اپراتور پیام صوتی

- سامانه ارسال انبوه پیامک از روی نقشه

- ارسال پیامک بر اساس کد پستی

- ارسال اس‌ ام‌ اس منطقه‌ای

- ارسال انبوه پیامک به محله

- امکان خرید پنل پیامک ارزان

پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه

- ارائه پیام کوتاه مفتی

- ارائه کمترین تعرفه پیامک

- پرسرعت ترین پنل پیامک

 

این موارد یک سری آیتم است برای اینکه قبل از خرید پنل پیامکی خود از سامانه پیام کوتاه به بررسی آن بپردازید و مطمئن شوید که سامانه پیامکی مدنظرتان قابل اطمینان میباشد .

 


 

پیام رسون :

نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز در سال ۹۰ در یکی از دفاتر اسناد در شیراز به ثبت رسیده است و به همین دلیل است که همیشه سامانه پیام کوتاه را با پیشوند شیراز (سامانه پیام کوتاه شیراز )به کار میبریم چرا که به اصالت و شیرازی بودن خود می بالیم.

 

نمایندگی پیام کوتاه در شیراز فعالیت خود را شروع کرده و در اوایل کار خود فقط ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز و اس ام اس تبلیغاتی در شیراز را انجام می‌داد و رفته رفته با پشتکار و متعهد بودن به کار و ارائه بهترین پنل پیامک شیراز توانست شهرتی پیدا کند که هم اکنون زبان زد تمامی مردم ایران باشد .

 

ما در سامانه پیامک پیام رسون با تبلیغات اس ام اسی پر بازده و هدفمند برای مشتریان خود ، افزایش درآمد ایجاد می کنیم و با گرفتن کمترین تعرفه پیامک از مشتریان و ارائه خطوط اختصاصی _خدماتی  به کاربران (اعم  از اشخاص حقیقی و حقوقی) جهت ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست ، توانسته ایم  امروزه به عنوان ارائه دهنده بهترین پنل پیامک در ایران معرفی شویم و هر جا که صحبت از اس ام اس مارکتینگ باشد شرکت اهورا اطلس فارس در صدر بهترین ارائه دهنده پنل پیامک قرار می‌گیرد. 

 

 جهت خرید پنل اس ام اس شیراز از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

آشنایی با پیامک ترموکس

آشنایی با پیامک ترموکس با پیام رسون

1401-04-02 23:45:49 492  0  0

آیا تا به حال شده به این فکر کنید که دنیای دیجیتال برای زندگی امروزه ما مفید بوده یا مضر؟؟؟

اصولا با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به روز شدن دنیای مدرن امروزه، استفاده از هر چیزی اگر از ویژگی‌های مثبت و سازنده اش استفاده کنیم، باعث آسایش و رفاه ما می‌شود اما در مقابل  با سوءاستفاده از همین تکنولوژی و امکانات دیجیتال، نه تنها آرامشی را برای ما نمی‌گذارد بلکه تاثیرات منفی فراوانی را نیز به همراه دارد.

برای مثال یکی از همین سوء استفاده از امکانات دیجیتال ، ابزارهای هک و اسپم یا همان ترموکس هستند که بعضی افراد میتوانند با استفاده از کد ها و قابلیت هایی که این ابزارها  دارند ، با ارسال یک پیام ناشناس ، نرم افزارها و موبایل افراد را هک کنند و به اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا کنند .

 

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را بیشتر با پیامک ترموکس آشنا کنیم .

 


 

پیامک ترموکس چیست؟

اگر کسی به بحث امنیت شبکه و هک کردن علاقه داشته باشد، بی‌تردید نام ترموکس را شنیده است. ترموکس در واقع یک شبیه ساز لینوکسی است که در آن فقط کدها و دستورات قابل نمایش هستند. این شبیه ساز قابلیت این را دارد که دستوراتی را به صورت کد اجرا کند و این کد را در ابزارهای دیجیتال دیگر نیز پیاده کند و نکته قابل توجه این است که می‌توان بدون دسترسی مستقیم به دستگاه مورد نظر و دسترسی به روت، فعالیت خود را انجام دهد. ترموکس علاوه بر نفوذ به نرم افزار ها، می‌تواند فعالیت های دیگری نظیر ارسال اس ام اس اسپم را داشته باشد، و به همین دلیل است که سامانه پیام کوتاه شیراز به کسب و کارها پیشنهاد می‌دهد که برای سازمان خود حتما از یک سامانه پیام کوتاه معتبر و امنیت بالا استفاده کنند.

 

ترموکس در ارسال پیامک همان ارسال اس ام اس اسپم است که می‌تواند خطرناک باشد و نارضایتی کاربران را به همراه داشته باشد. با این حال برخی افراد گمان می‌کنند که اگر برای کسب و کار خود از ترموکس استفاده کنند، برای آنها به صرفه است و در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند. اما باید بدانند که آسیب این مدل از ارسال پیامک برای کسب و کار بسیار  بیشتر است و اگر به دنبال یک راه مقرون به صرفه هستید تا برای کسب و کار خود تبلیغات پیامکی داشته باشید، می‌توانید به ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران یعنی سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و از هر نظر آسوده خاطر خواهید شد.

 

 

ارسال پیامک ترموکس از نظر قانونی :

 

همانطور که گفته شد ارسال اس ام اس با ترموکس، شیوه ای از اسپم است و گفتیم که از نظر حرفه ای راه حل مناسبی برای رسیدن به اهداف بازاریابی نیست، حال علاوه بر آن از نظر قانونی نیز دارای مشکل است چرا که ترموکس می‌تواند پیام های اسپم آزار دهنده ای برای کاربران ارسال کند.

 

اگر در حال برنامه ریزی برای کسب و ما تان هستید و نیاز دارید که تبلیغات انجام دهید، پیام رسون به شما پیشنهاد می‌دهد که بهترین راه حل  استفاده از ارسال پیامک انیوه از یک سامانه پیام کوتاه معتبر است.

 


 

پیام رسون : 

ما در نمایندگی پیام کوتاه شیراز، شما را در این مسیر از ابتدا همراهی می‌کنیم چراکه رساندن افراد به هدفشان، تخصص پنل پیام کوتاه شیراز است و به خود میبالیم که در طی این سالها تمامی کاربرانی که به اهورا اطلس فارس اعتماد کرده اند،. رضایتشان را با وفاداری به ما نشان داده اند.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

چرا تحریم ها تبدیل به گره شده ؟

متن پیش رو در آرمان ملی منتشر شده و انتشار آن در آخرین خبر به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نیست

هادی خسروشاهین| آمریکا تقریبا از دور دوم یا سوم مذاکرات هسته‌ای در وین از طریق مذاکرات مکتوب با تهران که با تسهیل‌گری نماینده اتحادیه اروپا انجام می‌شد، فهرست تحریم‌های ایران را که به عدد 1538 می‌رسید، با سه رنگ مشخص کردند. تحریم‌های سبز ناظر به تحریم‌هایی که در دوره اوباما پیش از امضای برنامه جامع اقدام مشترک وضع شده بود و با خروج ترامپ دوباره توسط واشنگتن بازگردانده شد. طبیعی بود که بایدن و تیم‌اش برای احیای برجام حاضر شوند این تحریم‌ها را لغو یا تعلیق کنند زیرا همه این اقدامات مغایر مفاد 27 تا 29 برجام و تعهدات آمریکا بود اما دامنه تحریم‌های سبز به همین‌جا محدود نشد چرا که این دولت واقف بود که در دوره قبل برخی تحریم‌ها برای ایجاد اختلال در فرایند احتمالی احیای برجام وضع شده‌اند و ناقض تعهدات آمریکا هستند. این تحریم‌ها از دیدگاه آمریکا قرار دادن بانک مرکزی ایران در سپتامبر 2019 ذیل قانون پاتریوت و همچنین تحریم فلزات گرانبها بر اساس فرمان اجرایی 13871 رئیس‌جمهور به تاریخ 8 می‌2019 بود. آمریکای بایدن سرانجام این دسته از تحریم‌ها را نیز ناسازگار با برجام خواند و در متن مذاکرات به‌طور رسمی اعلام کرد که حاضر به لغو آنهاست. دسته دوم تحریم‌ها را ایالات متحده با رنگ زرد مشخص کرد که شامل دو تحریم مشخص و سیاسی بودند. قرار گرفتن نام سپاه در لیست تروریستی وزارت خارجه در آوریل 2019. آمریکا در این حوزه حاضر به لغو این دسته تحریمی بود اما به‌صورت مشروط. یعنی آمریکا از این تحریم‌ها صرف نظر می‌کند اگر ایران نیز امتیازی بدهد.

امتیازی که واشنگتن از تهران طلب می‌کرد گنجاندن بند همکاری‌های آینده در پیش نویس مذاکرات وین بود. مشکل و چالش اصلی این بود که می‌توانست در آینده برای نقش منطقه‌ای و برنامه نظامی ایران محدودیت‌هایی را ایجاد کند. دسته سوم تحریم‌ها را رابرت مالی و مشاورانش با رنگ قرمز مشخص کردند. یعنی این تحریم‌ها هیچ مغایرتی با برجام ندارد و واشنگتن نیز حاضر به هیچ گونه چانه زنی در این موارد نیست. این تحریم‌ها شامل حدود 500 مورد موضوعی، بخشی و شخصیت‌های حقوقی می‌شود. با رجوع به وبسایت وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌توان آنها را اینچنین فهرست کرد. 70 مورد در حوزه سایبری، 100 تحریم در حوزه بخش‌ها و افراد زیر مجموعه سپاه، 100 مورد در زمینه حقوق بشر، 108 مورد حوزه هوایی، 20 مورد در حوزه موشکی و همچنین 15بنگاه بزرگ اقتصادی. در این حوزه نیز اختلافات میان تهران و واشنگتن بسیار بالا گرفت. ایران به مفاد 27 تا 29 برجام تاکید می‌کرد و اینکه بخش بزرگی از این تحریم‌ها شامل بازیگران اقتصادی کشور می‌شود و نقض کننده نفع ایران از توافقنامه هسته‌ای است اما آمریکا با تاکید بر موضوعات و عناوین این تحریم‌ها استدلال ایران را قابل قبول نمی‌دانست. با این همه ایران تا به امروز تلاش وافری از خود نشان داده است تا با استفاده از دیپلماسی و همچنین فعال سازی اهرم‌های فشار خود تا جایی که در توان دارد این بخش از تحریم‌های قرمز را لاغر‌تر کند. این تلاش‌ها هم در دوره عباس عراقچی انجام شد و هم در دوره علی باقری ادامه یافت اما علت و سرمنشا این دو حوزه اختلافی به سیاست جدید دولت بایدن در قبال ایران بازمی‌گردد. تیم مشاوران بایدن با آسیب شناسی سیاست‌های دوره ترامپ و اوباما طرح جدیدی در انداختند با این تصور که می‌توانند بن‌بست موجود در روابط تهران و واشنگتن را از میان بردارند. این سیاست حل معمای ایران برنامه هسته‌ای، نقش منطقه‌ای و برنامه نظامی به‌صورت همزمان اما مرحله‌ای بود که مشخصا ایران آن را نمی‌پذیرد.

مدیران مدرسه و پنل پیامکی

مدیران مدرسه و پنل پیامکی پیام رسون

1401-03-30 23:52:22 244  0  0

بعد از سپری کردن دو سال از بیماری کرونا ، امسال دوباره مدارس  شروع به بازگشایی کردند و طبیعی است که اگر بخواهیم شرایط را مانند قبل کنیم کمی دشوار است . به‌همین‌دلیل مدیران و معلمان مدارس نیازمند یک برنامه ریزی درست و منظم می باشد که بتوانند همانند قبل اطلاعاتی از قبیل : زمان شروع ثبت نام ، زمان حضور برای سنجش دانش آموزان ، زمان و محل برگزاری امتحان ورودی به مدارس هوشمند ، و ... را به راحتی به اولیا اطلاع دهند .

پنل پیامکی یکی از بهترین گزینه ها برای مدارس میباشد . با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا برایتان توضیح دهیم که چه چیزی باعث شده تا پنل اس ام اس یک ابزار ضروری و لازم برای مدارس باشد .

 

پنل اس ام اس :

اگر جزو دنبال کنندگان سامانه پیام کوتاه شیراز باشید حتماً اطلاعات دارید که پنل اس ام اس چیست و چه کاربردهایی دارد چرا که ما در سایت سامانه پیامک پیام رسون در چندین مقاله به توضیح کامل و جامع در مورد پنل اس ام اس پرداخته ایم  اما اگر بخواهیم در این مقاله در یک جمله کوتاه پنل پیام کوتاه را تعریف کنیم باید بگویم که ( پنل پیام کوتاه یک ابزار قدرتمند است که به شما امکان ارسال و دریافت پیامک هم به صورت انبوه و هم به صورت تفکیک شده را می دهد و این ساده ترین و اصلی ترین قابلیت یک پنل پیامک کوتاه می باشد .)

 


 

پنل اس ام اس ویژه مدارس : 

حال این ارسال و دریافت پیامک چه کمکی می تواند به مدارس بکند ؟ ارتباط بین مدارس و اولیا و دانش آموز باید در طول سال مداوم و موثر باشد . برای مثال در طول تعطیلات تابستانه مدارس می‌توانند با ارسال پیامک به والدین یک روز و یک ساعت مشخص را اعلام کنند تا به مدرسه بیاید و دانش آموز را ثبت نام کنند و از شلوغی و همهمه در مدرسه جلوگیری کند و یا آنکه مدارسی که برای ثبت نام دانش آموز ابتدا امتحان ورودی برگزار می کند ، می توانند زمان را به اولیا اطلاع دهند و در صورت قبولی دانش آموز با ارسال پیامک این قبولی را اطلاع رسانی کند .

این تنها بخشی از قابلیت‌های پنل پیام کوتاه در تابستان بود. اما در طول سال تحصیلی خیلی اتفاق ها و رویدادها هستند که پنل اس ام اس می تواند یک ابزار قدرتمند و هوشمند در کنار کارکنان مدرسه همراه و همیار آنها باشد . برای مثال مسئولین می توانند هرگونه تغییر از جمله تعطیلی مدرسه ، تغییر ساعت کلاسی ،  روزهای حضور برای کلاس های جبرانی ، نمرات ، تاخیر سرویس و یا هر چیز دیگر را با پنل پیامک و ارسال پیامک به والدین اطلاع رسانی کنند .

این کاربرد های پنل پیامک می تواند برای مدارسی باشد که شناخته شده هستند اما در کنار آن مدارسی که تازه افتتاح شده اند علاوه بر قابلیت های بالا برای ثبت نام و ورودی های جدید می توانند مدرسه و آموزشگاه خود را نیز معرفی کنند و از ویژگی هایی که در این مدرسه می باشد با یک پیامک به مردم اطلاع دهند .

 


 

ساده و پر کاربرد :

اگرچه استفاده از پنل پیامک برای مدرسه خیلی ساده به نظر می رسد اما بسیار کاربردی تر از هرگونه حضور و جلسه های اولیا و مربیان میباشد چرا که خانواده ها با کمتر شدن تعداد فرزندان شان حساسیت بیشتری روی تحصیلشان دارد و حاضرند برای پیشرفت فرزند خود هر کاری را انجام دهد . پس مدرسه می توانند با خرید پنل اس ام اس ارزان همه اطلاعات از جمله کلاس های فوق برنامه ، جذب بهترین اساتید ، انتخاب مشاوران مناسب و غیر را با اولیا در میان بگذارند .

 

پیام رسون :

پنل اس ام اس برای مدارس کاربرد و قابلیت های زیادی دارد و می‌توان ادعا کرد که کاربردهای آن در مدارس خیلی بیشتر از سایر حوزه ها و کسب و کارها می باشد .

شرکت اهورا اطلس فارس با سالها سابقه در ارائه پنل پیامکی و تمامی مشاغل اعم از مدارس و آموزشگاه ها توانسته در این راه کمک شایانی به مدیران مدرسه کند و با ارائه بهترین مشاوره ها محبوبیت زیادی را در بین ناحیه های ۲ و ۳ پیدا کند . لذا بازگشایی دوباره مدرسه ها پیشنهاد می کنم که اگر مدیر مدرسه هستید و یا آموزشگاه دارید حتما از این ابزار قدرتمند استفاده کنید و پیشرفت روز افزون خود را مشاهده کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ام‌اس همین حالا اقدام کنید.