پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

ایده های جذاب برای کاندیدها

ایده های جذاب برای کاندید های شورای شهر

25 اردیبهشت 1400 312  0  0

این روزها ، تب و تاب انتخابات و کاندید شدن افراد در همه شهرها و استان های کشور را مشاهده میکنیم و هرچه به خرداد نزدیک تر میشویم این شور و اشتیاق افزایش پیدا میکند . 

در حال حاضر که کاندیدها در حال ثبت نام هستند و تا چند روز دیگر تایید صلاحیت شده و بعد وارد عرصه تبیغات میشوند .

بعضی از کاندیدها از همان روز اول شروع به تبلیغات خود میکنند ، اما نکته ای که قابل اهمیت است این هست که تبلیغات کاندیدها و رقابت با کاندیدهای دیگر زمان مشخصی دارد و در این میان تنها کسانی به موفقیت میرسند و رای می آورند که توانسته باشند به خوبی برنامه های خود را در قالب تبلیغ به دست مردم رسانده باشند .

در این مقاله که توسط تیم تحریره پیام رسون نوشته شده است سعی داریم بهترین روش تبلیغ برای کاندیدهای شورای شهر و استان را به شما آموزش دهیم پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامک شیراز همراه باشید .

 

اصول طلایی : 

 

تبلیغ برای کاندیدهای شورای شهر کمی با تبلیغات دیگر متفاوت است ، در واقع در آن باید یکسری اصول رعایت شوند که نادیده گرفتن این اصول قطعا باعث آسیب به کمپین تبلیغاتی میشود . 

حال یکسری از اصول را اینجا برای شما اورد ایم .

 

نام، نام خانوادگی و کد کاندید در متن پیامک تبلیغاتی :

همیشه در ابتدا و انتهای پیام ارسالی خود، به نام و نام خانوادگی کاندید و کد انتخاباتی او اشاره کنید. خوب است که مثلا در ابتدا به همراه سلام، اسم کاندید و در انتها به همراه شعار تبلیغاتی، کد را بیاورید.

 

در نوشته انتخاباتی خود اگر اطلاعات شخصی را تکرار نکنید، مخاطب شما را فراموش خواهد کرد.

 

یک اشتباه رایج در ارسال متن تبلیغات انتخاباتی این است که بعد از اولین مرحله‌ی ارسال، در پیام های بعدی که متن متفاوتی دارند، اطلاعات کاندیدا ذکر نمی‌شود. این ناشی از یک برداشت غلط است.

خیلی از مدیران تبلیغات کمپین‌های انتخاباتی تصور دارند که همه‌مخاطبین  مراتب مختلف ارسال را، در خاطر دارد. به همین دلیل نام کاندید یا کد انتخاباتی را ذکر نمی‌کنند و توقع دارند فرد با رجوع به پیامک‌های گذشته، این اطلاعات مهم را یادداشت کند.

 

نکته‌ی مهم: اگر برای ارسال پیامک، از یک سرشماره استفاده می‌کنید، تمام پیامک‌های شما در یک صفحه‌ی sms به کاربر نشان داده می‌شود. اما اگر مانند برخی از مشتریان، از چند خط پیامک ارسال پیام دارید، همواره باید اطلاعات مهم خود را، در همه‌ی پیام‌ها تکرار کنید. همان نام و کد انتخاباتی یا هر مورد مهم دیگر!

 

ساعات ارسال پیامک؛ نکته‌ی طلایی اما فراموش شده!

در مطالب قبلی اشاره کردیم که در مسیر طراحی یک کمپین انتخاباتی، نیاز است گروه مخاطب را به خوبی بشناسید. این شناخت به شما کمک می‌کند تا در زمان ارسال نیز، مطابق با سبک زندگی او، پیامک بفرستید.

شاغلین معمولا از ساعت ۷ صبح تا ۱۰.۳۰ بیشتر پیامک باز می‌کنند. در همین ساعت اگر با متن شعار انتخاباتی شما مواجه شوند، فرصت خوبی است تا درباره‌‎ی آن با همکاران صحبت کنند.

همچنین بازه‌ی زمانی ۱۲.۳۰ ظهر تا ۱۴ نیز، فرصت طلایی ارسال شما برای شاغلین است.

در زمان برگشت از سرکار، در بازه‌ی ۱۶ تا ۱۸ نیز، اگر پیامک شما به دست آنها برسد، در جمع خانوادگی درباره آن صحبت می کنند.

 

جذابیت سرشماره خط پیامکی شما مهم است!

یکی از نکات ریز اما قابل توجه برای موفقیت هرچه بیشتر کمپین تبلیغاتی پیامک شما، همین سرشماره ارسال آن است. ما در اهورا اطلس فارس  انواع سرشماره‌های مختلف را به شما عرضه می‌کنیم و میتوانیم بر در بر داشتن اپراتور 9000 خدماتی نوین در تبلیغات را به شما ارایه دهیم .

 

در این مقاله که توسط سامانه پیامک به ثبت رسیده ، یک سری از مشکلات و نادیده گرفتن بعضی مسائل به شما آموزش داده شوند .

شما میتوانید برای مشاوره بیشتر به تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید و راهکارهای بیشتر را از آنها خواستار باشید . همچنین میتوانید از شرایط ویژه اپراتور 9000 هم مطلع شوید .

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

ماموریت ویژه زاکانی

تن پیش رو در نامه نیوز منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست

بعد از ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس، احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس و نظام الدین موسوی نماینده تهران که هر سه عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی هستند، مواضعی علیه او گرفتند و حتی زاکانی به ستاد انتخابات رفت اعلام کاندیداتوری کرد.

بیژن مقدم در گفتگو با نامه نیوز درباره شکل گیری دوقطبی لاریجانی و رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولا حضور افراد همفکر الزاما به معنای رقابت با هم نیست و حتی می تواند هم افزایی ایجاد کند. ضمن آنکه مردم نامزد اصلی را پیدا می کنند و اشتباه نمی کنند.

وی درباره پایگاه رأی علی لاریجانی افزود: اصلاح طلبان بارها اعلام کردند از نامزد اختصاصی خود حمایت می کنند و نامزد آنها نیز آقای لاریجانی نخواهد بود. در جریان اصولگرا نیز هیچ مجموعه ای از آقای لاریجانی اعلام حمایت نکرده است، البته از پشت صحنه خبر نداریم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه شورای ائتلاف و شورای وحدت تا به حال بر حمایت از آقای رئیسی متمرکز هستند، یادآور شد: با این اوصاف با ثبت نام آقای رئیسی دیگر این دو مجموعه از هم فاصله ندارند و با هم کار را در حوزه تبلیغات پیش خواهند برد. پایگاه رأی اصولگرایان نیز خارج اراده و نظر شورای ائتلاف و شورای وحدت عمل نخواهد کرد.

وی درباره تقابل نیروهای جمعیت رهپویان مثل زاکانی، امیرآبادی و نظام الدین موسوی با لاریجانی و میزان تأثیرگذاری اش بر آرای رئیسی افزود: اینها تصور می کنند اگر در صحنه باشند می توانند مقداری از آن خلایی را پر کنند که آقای رئیسی به واسطه شخصیتش شاید نتواند در مباحث کلامی و در نقد افراد دیگر بروز دهد. در واقع آنها فکر می کنند اگر در صحنه باشند می توانند صریح تر در مقابل آقای لاریجانی در عرصه انتخابات حرف بزنند.
 
بیژن مقدم گفت: افرادی همچون آقای زاکانی می خواهد بگوید «اگر آمدم برای مقابله با آقای رئیسی نیامدم، بلکه برای مقابله با آقای لاریجانی آمدم. پس می خواهند برای شخص خودشان دوقطبی تعریف می کنند نه برای کل انتخابات اما اینکه این اقدام چقدر به آقای رئیسی کمک می کند باید دید ترکیب نهایی تأییدصلاحیت شدگان چه کسانی خواهند بود. اگر اینها جزء آن اسامی باشند می توانند کمک کنند اگر نباشند که موضوع منتفی است.

سایپا با کمالوند هم راه نیفتاد

هفته بیست‌ودوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی خارج از خانه آلومینیوم اراک و تساوی دو تیم ماشین‌سازی و سایپا پیگیری شد.
دو دیدار همزمان از هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:15 امشب (شنبه) برگزار شد که در پایان آنها نتایج زیر رقم خورد:
ماشین‌سازی‌تبریز 2 - سایپا 2
گل‌ها: مهدی رستمی (3) و منصور باقری (87) برای ماشین‌سازی و محمدامین اسدی (28- گل به خودی) و مجید علیاری (64) برای سایپا
کارت زرد: محمد ابراهیمی، حبیب گردانی و منصور باقری از ماشین‌سازی
کارت قرمز: امیرعلی صادقی از سایپا (دقیقه 85)
صنعت‌نفت آبادان صفر - آلومینیوم‌اراک‌ یک
گل: حامد پاکدل (15)
کارت زرد: محمدحسین زواری از صنعت نفت

اپراتور 9000

اپراتور 9000 پیام رسون

13 اردیبهشت 1400 2912  0  0

 

امروز پیام رسون یک بمب هیجان انگیز برای معرفی دارد و آن هم معرفی یک خط جدید به خطوط پنل پیامک است .اگر میخواهید با این خط جدید بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی اس ام اس شیراز همراه باشید .

 

در مقاله های قبل تر که در سامانه پیام کوتاه منتشر شده بود ، در مورد خطوط پیامکی و خطوط عمومی و خطوط اختصاصی به طور کامل توضیح داده شده بود .اما در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر به توضیح هریک بپردازیم و معایب و مزایای آنها را شرح دهیم .

 


 

خطوط 1000

مزایای خطوط 1000 

  • تعرفه مناسب پیامک و خطوط
  • سرعت بسیار بالا در ارسال
  • قابلیت انتخاب شماره دلخواه بعد از پیش شماره 1000
  • سرعت بالا و خرید سیستمی شماره
  • کیفیت بالای گزارشات پیام
  • به روز نمایی گزارش ها

نکته : خطوط 1000 بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات و بلک لیست پیام های تبلیغاتی پس از دریافت گزارشات را دارد .

 

معایب خطوط 1000

  • تفاوت شماره های سفارشی با شماره های غیر سفارشی
  • رنج بالای تعداد شماره های بلک لیست پیامک تبلیغاتی
  • قیمت بالای ارسال پیامک به اپراتورهای غیر همراه اول
  • ضریب قیمت 1.2 ارسال نسبت به دیگر اپراتور ها

 

 

خطوط 2000

مزایای خطوط 2000

  • کیفیت بی نظیر ارسال پیامک
  • سرعت ارسال مناسب و قابل قبول
  • قابلیت گزارش دقیق به همراه جزییات ارسال
  • آزاد بودن اکثر شماره دلخواه
  • مناسب بودن قیمت شماره 7 رقمی

 

نکته : خطوط 2000 بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات و بلک لیست پیام های تبلیغاتی پس از دریافت گزارشات را دارد .

 

معایب خطوط 2000

  • قیمت نسبتا بالا شماره ها و خطوط اختصاصی
  • قیمت نسبتا بالای ارسال به اپراتورهای غیر همراه اول
  • ضریب قیمت 1.2 ارسال به دیگر اپراتور ها
  • واضح نبودن قیمت شماره های رند و غیر رند
  • عدم وجود شماره های اختصاصی 14 ، 13 و 11 رقمی 

 

 

خطوط 3000

مزایای خطوط 3000

  • سرعت بالای ارسال پیامک
  • تعرفه بسیار مناسب برای خطوط 14، 12 و 10 رقمی
  • قیمت یکسان بین شماره های اختصاصی رند و غیر رند
  • کمترین زمان در ثبت نام و خرید شماره اختصاصی
  • فروش شماره 14 رقمی رنج 100 عددی با تعرفه بسیار پایین
  • مقرون به صرفه ترین اپراتور برای یکسان بودن تعرفه ارسال
  • تمام اپراتورهای کشور همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، تالیا

 

معایب خطوط 3000

  • عدم انتخاب شماره بصورت کامل
  • انتخاب شماره بعد از 8 رقم اول
  • قیمت بالا شماره 8 رقمی
  • محدود بودن شماره 8 رقمی موجود
  • عدم فروش شماره 13 و 11 رقمی

 

 

خطوط 5000

مزایای خطوط 5000

  • تعرفه پایین پیامک
  • سرعت ارسال بالای پیامک
  • امکان ارسال تفکیک جنسیت و رده سنی به همراه اول
  • تعرفه بسیار پایین شماره اختصاصی
  • محاسبه یکسان قیمت برای همراه اول و ایرانسل

 

معایب خطوط 5000

  • تعداد شماره های بسیار زیاد بلک لیست تبلیغاتی
  • کیفیت ارسال پایین
  • عدم بازگشت هزینه پیام های تحویل نشده مخابراتی
  • عدم تحویل گزارش دقیق

 

خطوط 9000

در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی، وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود. این اقدام به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه‌ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف‌کنندگان انجام گردید. پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود. سرانجام پس از تصویب قانون اجازه موافقتنامه پروانه شبکه و خدمات ارتباطات سیار توسط مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان و واریز مبلغ حق لیسانس از طرف ایرانسل در تاریخ ۳ آبان ۱۳۸۴، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در۶ آذر ۱۳۸۴ موفق به دریافت پروانه شبکه خدمات ارتباطات سیار (جی اس ام) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید. شایان ذکر است، این مجوز در سطح ملی و برای پوشش جغرافیایی کل کشور اعطا گردیده است.

حال نمایندگی سامانه اس ام اس که به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه معرفی شده است ، به دلیل داشتن خصوصیات ویژه و منحصر به فرد خط 9000 ، آن را به لیست خطوط خود افزوده تا شما همراهان عزیز نمایندگی سامانه پیامک شیراز بتوانید با خرید این خط بهترین ها را برای کسب و کارتان بدست آورید .

 

مزایای خطوط 9000

  • مکان ارسال به شماره های ایرانسل بر اساس کدپستی ، جنسیت ، رده سنی
  • امکان ارسال به شماره حاضر در محل از طریق انتن بی تی اس
  • امکان ارسال بر اساس روز تولد 
  • داشتن اپراتور دو منظوره که به صورت پیامک متنی و پیام صوتی است 
  • عدم نیاز به خدماتی شدن 
  • تعرفه پایین نسبت به خدمات ویژه 

نکته : با توجه به اینکه این خط خدماتی است و نیازی به خدماتی شدن ندارد ، در نتیجه ارسال پیامک به بلک لیست انجام میشود و به همین خاطر بازگشت وجه پیامک های نرسیده به مخابرات را ندارد .

 

هزینه این اپراتور با توجه با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود ، در سامانه پیامک شیراز ، از مبلغ 4 میلیون به بالا شروع میشود .

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

انتخابات شورای شهر

انتخابات شورای شهر با پیام رسون

7 اردیبهشت 1400 3395  0  0

هر چهار سال یکبار با نزدیک شدن به روزهای پر تب و تاب انتخابات شورای شهر و نمایندگی مجلس، دغدغه کاندیدها برای پیدا کردن روش‌های تبلیغاتی جذاب و موثر بسیار زیاد می‌شود چراکه  تبلیغات تاثیر زیادی در شکل‌گیری ذهنیت افراد و ترغیب شدن آ‌ها برای دادن رای دارد. به همین خاطر  معمولا کاندیدها  از ماه‌ها قبل، شروع به انجام تبلیغاتی موثر و گسترده می‌کنند.  اجرای کمپین‌های تبلیغاتی جذاب می‌توانید در این  رقابت بسیار تاثیر گذار باشد . در این مقاله که توسط نمایندگی سامانه پیام کوتاه تدوین شده است ، به بهترین روش تبلیغ که برای شورای شهر و نمایندگان مجلس میتواند تاثیر گذار باشد پرداخنه ایم .

پس اگر جز کاندیدها هستید یا قصد  دارید برای کاندید خاصی کمپین تشکیل دهید تا پایان این مقاله با سامانه پیامک همراه باشید .

 


 

راهی آسان برای پیروزی در انتخابات شورای شهر

هر فعالیتی که بدون برنامه و پیش زمینه آغاز شود احتمال شکست آن بالا خواهد بود. پس اگر قصد دارید جزئی از کاندیدها باشید حتما به همراهی یک تیم که در زمینه برنامه ریزی و پیشنهادات ویژه تخصص دارند ،باید کمک بگیرید . قبل از همه باید  به اجرای انواع روش‌های سنتی و مدرن تبلیغاتی مثل خرید پنل پیام کوتاه  و برگزاری میتینگ فکر کنید باید برنامه دقیقی را برای کمپین‌های تبلیغاتی خود در نظر بگیرید. اگر برای تدوین استراتژی نیاز به کمک دارید می‌توانید از شرکت‌هایی که به صورت تخصصی، خدمات تبلیغاتی و برنامه‌ریزی را انجام میدهند مانند شرکت اهورا اطلس فارس کمک بگیرید. توجه داشته باشید که نظم و داشتن دیسیپلین در برنامه‌ها می‌تواند  یک امتیاز مثبت برای در افکارعمومی ماندن  واقع شود .

 

روش های زیادی برای تبلیغات انتخاباتی وجود دارد اما یکی از بهترین روش تبلیغ   ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی میباشد. 

کاندیدها می‌توانند با خرید ارزان ترین پنل پیامک از سامانه پیامک ، شعارهای انتخاباتی خود را از طریق ارسال پیام کوتاه به مردم ارسال کنند.چراکه از نظر جامعه شناسی ، کسی میتواند کاندید و نماینده مردم شود که یکی از بین مردم باشد وهمین حضور در بین مردم باعث موفقیت میشود .با شیوه های تبلیغاتی مانند تهیه پنل پیام کوتاه ، پخش بروشور و ... بین مردم حضور داشته باشید و اعتماد آنها را به خود جلب کنید .

بایدها و نبایدهای کمپین انتخاباتی:

اعضای ستاد انتخاباتی، نمایندگان شما هستند بنا براین افراد بااخلاق و تاثیرگزار را جذب و از حضور افراد بی‌اخلاق در ستاد خود جلوگیری کنید. همواره با رقبای خود با احترام برخورد کنید و در صورتی که رفتاری نادرستی با شما داشتند با صبوری و احترام پاسخ دهید.

 


 

شیوه‌ای نوین در عرصه تبلیغات:

استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغاتی و فاصله گرفتن از روش‌های قدیمی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی افکار عمومی داشته باشد. استفاده از روش‌هایی مانند ارسال پیامک با محتوای تبلیغاتی نشان می‌دهد که شما از دنیا عقب نیستید و می‌توانید مشکلات و دغدغه امروزی مردم را حل کنید. با استفاده ازسامانه  اس ام اس شیراز می‌توانید برنامه‌ها و اخبار را به صورت مستقیم به مخاطبین خود اعلام کنید .

اگر برای اعتماد به سامانه پیامک در شک هستید به شما پیشنهاد میکنم مقاله چرا پیام رسون شیراز بهترین سامانه پیامک است  را مطاله کنید تا با خیال آسوده اقدام به خرید پنل پیام کوتاه شیراز کنید .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .