پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

بازگشت آمریکا به برجام مشکل تر شد

 بالاخره عمر سیاسی بنیامین نتانیاهو در مقام نخست وزیری به سر رسید و ترفندها و تلاش‌های بی‌وقفه‌اش برای ماندن در قدرت بی‌نتیجه ماند و هم اکنون از وعده‌ها و سخنانش پیداست که کل انرژی خود را صرف زمین زدن دولت جانشین خود خواهد کرد. حال که دوران نخست وزیری او پایان یافته است، عمر سیاسی‌اش کلا به روند محاکمه او و حکم احتمالی دادگاه درباره پرونده فساد مالی بستگی دارد. 

اکنون که نفتالی بنت بر اساس توافقی با یائیر لاپید به مدت دو سال نخست وزیر اسرائیل خواهد بود، پرسش‌ها و مباحثات ناظران و تحلیل‌گران پیرامون سیاست‌های دولت جدید در قبال فلسطینی‌ها، مسائل منطقه‌ای و به ویژه در ارتباط با ایران و علی الخصوص مساله برجام است. قبلا درباره سیاست‌های احتمالی دولت بنت ـ لاپید نوشته‌ام. به نظرم، وضعیت بازگشت آمریکا به برجام پس از تشکیل دولت جدید در اسرائیل، اگر پیچیده‌تر از قبل نشود که با حذف نتانیاهو آسان نخواهد شد. 

بر ناظران تحولات اسرائیل پوشیده نیست که بنت در همه زمینه‌ها تندروتر از نتانیاهو است؛ اما با توجه به حضور مداوم 12 ساله نتانیاهو در قدرت و آشنایی مردم منطقه و جهان با او، به عنوان یک شخصیت تندرو در اذهان نقش بسته است، به همین خاطر برخی فکر می‌کنند، با رفتن او اتفاقاتی خواهد افتاد.

واقعیت این است که مساله برجام به یک محک مهم داخلی در اسرائیل برای سنجش میزان توانمندی دولت در مقابله با چالش‌های خارجی تبدیل شده است. همین مهم در اظهارنظرهای اخیر بنت و نتانیاهو در اثنای رای اعتماد به کابینه در کنست نمود کامل داشت؛ کما این که اظهارات دیروز لاپید هم موید این مدعاست. 

نتانیاهو مدعی است که با آمدن بنت دیگر آمریکا برای مخالفت اسرائیل با بازگشت به برجام حسابی باز نخواهد کرد و بی‌‍توجهی می‌کند. بنت هم برای اثبات توانایی خود در مقابله با ایران مواضع سفت و سختی از جمله علیه برجام گرفت.

از این رو، نفتالی بنت برای این که به جامعه راستگرای اسرائیلی ثابت کند که تردید نتانیاهو در توانایی او برای مقابله با ایران و جلوگیری از بازگشت آمریکا به برجام درست نیست، به احتمال زیاد تلاش خود را بر جلوگیری از این بازگشت متمرکز خواهد کرد. کما این که احتمالا دستوراتی برای تشدید اقدامات خرابکارانه و حملات به سوریه و غیره برای در تنگنا گذاشتن نتانیاهو در داخل اسرائیل صادر کند. 

در آن سو هم، احتمالا از شرکای کابینه خود از راست میانه و چپ‌ها که ارتباطات بهتری با دموکرات‌های آمریکا دارند، بخواهد لابی‌گری کنند تا اولا مانع بازگشت واشنگتن به برجام شوند و ثانیا اگر هم قرار است اتفاقی بیفتد، آمریکا از دادن امتیازات کلان به ایران خودداری کند که دولت جدید اسرائیل را فارغ از بحث‌ خطرات آن برای تل‌آویو، در تنگنای داخلی قرار دهد. 

در این راستا، یائیر لاپید، وزیر امور خارجه جدید اسرائیل نیز تاکید کرده است که با بنت برای جلوگیری از شکل گیری یک توافق جدید با ایران همکاری جدی خواهد داشت. 

نتیجه این که امروز بیش از هر زمانی برجام وارد مناقشات داخلی اسرائیل شده و به نوعی تداوم دولت پرتناقض و شکننده اسرائیل به سرنوشت برجام و بازگشت احتمالی آمریکا به آن گره خورده است. 

تخفیف اپراتور 9000

تخفیف اپراتور 9000 ویژه روز دختر

22 خرداد 1400 1337  0  0

 


 

در تقویم ما ایرانی ها  ولادت حضرت معصومه (ع) را روز دختر نام گذاری کرده اند . 

نمایندگی سامانه پیامک شیراز هم به مناسب روز دختر تصمیم گرفته اپراتور 9000 خود را با تخفیف به مشتریان خود ارائه دهد .

اپراتور 9000 یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین اپراتور ها است چرا که هم به صورت پیامک متنی بوده هم پیام صوتی و برای ارسال به بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد و همچنین از تعرفه کمی برخوردا است  . اگر میخواهید از تعرفه اپراتور 9000 اطلاع کسب کنید پیشنهاد میکنم مقاله تعرفه اپراتور 9000 را مطالعه کنید .

 

جهت خرید اپراتور 9000 از سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید .

09172172039

درخواست تروئیکای اروپا از ایران

سه کشور اروپایی طرف برجام در بیانیه‌ای مشترک از ایران خواسته‌اند کاملاً با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کرده و تمامی اطلاعات و توضیحات مورد نیاز را بدون تأخیر در اختیار این نهاد بین‌المللی قرار دهد.

در این بیانیه آمده است: «فرانسه، آلمان و پادشاهی متحده انگلیس مایلند از رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بابت گزارش ایشان در خصوص اجرای توافق پادمانی در ایران تشکر کنند.»

سه کشور اروپایی خاطرنشان کرده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ژوئن سال ۲۰۲۰ با صدور قطعنامه‌ای از آنچه به ادعای آنها «عدم همکاری اساسی ایران برای پاسخگویی به سئوالات آژانس اتمی» خوانده شده ابراز نگرانی کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: «در آن قطعنامه از ایران خواسته شده بود کاملاً با آژانس همکاری کرده و بدون تأخیر بیشتر درخواست‌های آژانس را اجابت کند.»

تروئیکای اروپایی در بخش دیگری از این بیانیه تأکید کرده‌اند: «ما از ایران می‌خواهیم کاملاً با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کرده و تمامی اطلاعات و توضیحات مورد نیاز توسط دبیرخانه را بدون تأخیر بیشتر  ارائه دهد.»

سه کشور اروپایی تصریح کرده‌اند «تنها از طریق همکاری ایران کامل ایران است که مدیر کل آژانس اتمی می‌تواند سئوالات برجسته پادمانی را حل کرده و این مسئله را از دستور کار شورا خارج کند.»

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش جدید فصلی خود درباره اجرای توافق هسته‌ای ایران مدعی شده بود که این گفت‌وگوها نتیجه‌بخش نبوده و ایران از ارائه توضیحات لازم درباره ذرات اورانیوم کشف‌شده در چند سایت این کشور خودداری کرده است. این گزارش، روز ۳۱ مه (۱۰ خردادماه) در اختیار اعضای شورای حکام قرار گرفت.

جمهوری اسلامی ایران تا یک سال بعد از خروج آمریکا از برجام به تمامی تعهداتش ذیل این توافق عمل کرد تا به کشورهای اروپایی که وعده می‌دادند آثار خروج واشنگتن از توافق را جبران می‌کنند فرصت دهد برای تحقق این وعده تلاش کنند.

بعد از گذشت یک سال از خروج آمریکا از برجام، تهران اعلام کرد با توجه به اینکه کشورهای اروپایی به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند در چند گام تعهداتش ذیل برجام را کاهش خواهد داد. کاهش تعهدات ایران ذیل مفاد توافق هسته‌ای برجام صورت می‌گرفت.

جمهوری اسلامی ایران، بعد از برداشتن ۵ گام برای کاهش تعهدات، سرانجام ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ اعلام کرد دیگر با هیچ محدودیتی در حوزه عملیاتی (شامل ظرفیت غنی سازی، درصد غنی سازی، میزان مواد غنی شده، و تحقیق و توسعه) مواجه نیست.

ایران تأکید می‌کند به عنوان یکی از امضاکنندگان پیمان منع گسترش سلاح‌های اتمی (ان‌پی‌تی) و عضوی از آژانس بین المللی انرژی اتمی، حق دستیابی به فناوری هسته‌ای را برای مقاصد صلح آمیز دارد.

علاوه بر این، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بارها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده‌اند اما هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای این کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند.

ایران علاوه بر این در سال ۲۰۱۵ به توافقی با کشورهای موسوم به گروه ۱+۵ برای حل و فصل تنش‌ها بر سر برنامه هسته‌ای خود دست پیدا کرد.  علی‌رغم اذعان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به پایبندی ایران به تمامی تعهداتش، دولت آمریکا در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ به صورت یکجانبه از این توافق خارج شد.

ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اسفندماه سال گذشته به توافقی برای ارائه دسترسی‌های داوطلبانه از سوی ایران به دو مکان مشخص شده و تسهیل فعالیت‌های راستی آزمایی آژانس دست یافتند. این توافق هفته پیش به مدت یک ماه دیگر (تا تاریخ ۲۴ ژوئن مصادف با سوم تیرماه) تمدید شد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید پروتکل الحاقی به این نهاد بین‌المللی اجازه دسترسی گسترده‌تر به اطلاعات و اماکن موجود در ایران را می‌دهد.

سال گذشته مجلس شورای اسلامی ایران قانونی را به تصویب رساند که دولت را ملزم می‌کند در صورت عدم رفع تحریم‌ها علیه ایران بازرسی‌های آژانس اتمی در ایران را معلق کند.

اعلام مناظره کاندیدها

اعلام مناظره کاندید ها با ارسال پیامک

18 خرداد 1400 864  0  0

در این روزهای داغ مناظرات کاندید ها میتوانید جز هر کمپینی که باشید با تهیه پنل اس ام اس از نمایندگی سامانه اس ام اس ، مردم را از زمان مناظره مطلع کنید و ساعت و زمان برگزاری آن را با ارسال پیامک به آنها یاداوری کنید .

 


 

همچنین میتوانید بعد از اتمام مناظره به مخاطبان خود دوباره پیام ارسال کنید و به آنها این امکان را بدهید که اگر وقت نکردند مناظره را تماشا کنند ، با کلیک روی لینک و ورود به وب سایت شما ، مناظره را تماشا کنند .

همچنین میتوانید از آنها درخواست کنید که  در نظر سنجی ها هم شرکت کنند و با ارائه راهکار و انتظارات خود از دولت جدید ، به پیشرفت شما در پیروزی انتخابات کمک کنند .

 

جهت خرید پنل س ام اس از سامانه اس ام اس اینجا را کلیک کنید .

ماجرای کارتن خوابی که جسد پیدا کرد

مرد کارتن خوابی که سپیده دم روز گذشته در حال جمع آوری ضایعات بود، ناگهان جسدی را درون پتو پیدا کرد!
این حادثه وحشتناک سپیده دم روز گذشته هنگامی رخ داد که مرد کارتن خوابی برای جمع آوری ضایعات در هوای صبحگاهی وارد خیابان رسالت 82 شد و پیاده به راه افتاد. او از فاصله دور و در انتهای خیابان چیزی شبیه لوازم منزل مانند تکه پتویی را دید که در کنار خیابان افتاده و احتمال داد زیر آن لوازم دیگری قرار داشته باشد. مرد کارتن خواب بی‌درنگ قدم هایش را تندتر کرد تا به محل رسید اما وقتی پتو را کنار زد ناگهان جسد جوانی نمایان شد که آثار ضرب و جرح بر پیکرش خودنمایی می کرد. این مرد که به شدت ترسیده بود در آن ساعت صبح، جمع کردن ضایعات را به فراموشی سپرد و سراسیمه به سمت ابتدای خیابان رسالت دوید تا فرد رهگذری را پیدا کند و از او کمک بخواهد چرا که خودش گوشی تلفن نداشت و باید از افراد عبوری یاری می خواست. هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بود که نوجوانی را در حال عبور از خیابان دید و از او خواست با پلیس 110 تماس بگیرد و ماجرای رها شدن جسد یک مرد در انتهای خیابان رسالت را اطلاع دهد. این گونه بود که با همکاری پسر نوجوان، پلیس  ازموضوع مطلع شد و نیروهای کلانتری برای بررسی خبر مذکور عازم محل کشف جسد شدند. دقایقی بعد نیروهای انتظامی با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام کردند و بدین ترتیب حدود ساعت 6 بامداد قاضی دکتر حسن زرقانی به محل مذکور رسید و تحقیقات قضایی در حالی آغاز شد که گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز با دستور سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی) در کنار مقام قضایی قرار گرفتند و به بررسی ماجرا پرداختند. تحقیقات میدانی نشان داد: جسد مربوط به جوان 29 ساله ای است که به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته و به قتل رسیده است. سپس عامل یا عاملان جنایت، پیکر بی جان این جوان را به محل کشف انتقال داده و در آن جا رها کرده اند. این در حالی بود که یک تخته پتو نیز روی جسد قرار داشت و این احتمال را قوت می بخشید که مرد 29 ساله در یک منزل مسکونی به قتل رسیده است. دقایقی بعد با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی زرقانی، بررسی های غیرمحسوس کارآگاهان برای کشف هویت مقتول آغاز شد. 
با انتقال جسد به پزشکی قانونی، بررسی های بیشتر برای تعیین علت دقیق مرگ و همچنین شناسایی عامل یا عاملان این جنایت هولناک با نظارت مستقیم قاضی شعبه ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد آغاز شد. انتظار می رود عاملان این جنایت به زودی در چنگ عدالت گرفتار شوند.