پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پنل اس ام اس ، پنل اس ام اس رایگان

پنل اس ام اس و ارسال تبلیغات پیامکی در سایت پیام رسون

پر کاری فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی،بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران بیان کرد: هیچگاه افراطی به نقش‌ها و بازیگری نگاه نکردم. اگر بخواهم واژه بهتری استفاده کنم بایستی بگویم که غرق شدن در نقش هم خوب نیست چون بعد از آن خیلی سخت از نقش‌ات کنده می‌شوی و کار برایت مشکل می‌شود. فکر می‌کنم درک نقش و تحلیل درست نتیجه خوبی خواهد داد و اینکه هر آنچه لازم است برای رسیدن به نقش را باید با تحقیق بدست بیاوریم.
از طرفی هم نباید زیاد از نقش فاصله گرفت چون دیگر اجرای خوبی از آن نقش نخواهی داشت، اگر از نقش زیاد فاصله بگیری به نوعی نقش خود را نقد کرده‌ای و دیگر قابل باور بودن این نقش نه برای خود و نه برای مخاطب اتفاق نمی‌افتد.
فیزیک مناسب در بازیگری مدرن امروز یک فاکتور مهم است و من مقداری از این قافله عقب مانده‌ام. به دلیل پرکاری‌ای که در این سال‌ها داشتم، نتوانستم به خودم برسم ولی معتقدم که فیزیک مناسب، دانش، تمرین، تحقیق و در اختیار نقش بودن به کار سنگین بازیگر کمک زیادی می‌کند تا بازیگر بتواند در نقش‌هایی که به او سپرده می‌شود درست عمل کند. من هیچ کدام از این فاکتورها را ندیده نمی‌گیرم.
شاید کمی خوش شانسی نصیب من شده که توانسته‌ام به گفته و نظر مخاطبان در نقش‌هایی که ایفا کردم قابل قبول بوده و ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کنم. البته سعی کردم با کمی تامل و دقت، نقشی که مناسب من نبوده را انتخاب نکنم. «دوران عاشقی» که من در آن نقش منفی را ایفا کردم قصه بسیار مدرن و خوبی داشت. برای اولین بار بود که با علیرضا رئیسیان همکاری کردم و از همکاری با او و فیلمبردارش علیرضا برازنده لذت بردم. برازنده فوق العاده فیلمبردار با روحیه و بانشاط و درجه یکی است.
فیلم «کوچه بی‌نام» هم دومین کار من با هاتف علیمردانی بود ما اعتماد خیلی خوبی به هم داشتیم در این فیلم همه مسائل خیلی راحت و درست پیشرفت رفت. دوستانی در این فیلم در کنار من بودند و ایفای نقش کردند که در تئاتر سابقه خوبی داشتند. «کوچه بی‌نام» قصه قابل قبول و بحث برانگیزی داشت و در دوره خودش خوب دیده شد. البته من در چند پروژه دیگر با هاتف علیمردانی کار کردم اما نقشی که در فیلم «کوچه بی‌نام» بازی کردم، خوب دیده شد.
در «عصر یخبندان» همکاری با مصطفی کیایی برایم جالب و عالی بود. چندباری قبل و بعد از «عصر یخبندان» تلاش کردیم که با هم همکاری کنیم اما متاسفانه شرایط جور نشد. «عصر یخبندان» یک فیلم هیجان‌انگیز و ساختارشکن بود که هنوز هم دیده می‌شود و طرفدار دارد.

آشنایی با فیشینگ

آشنایی با فیشینگ توسط پیام رسون

19 فروردین 1400 1302  0  0

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بر روی تلفن همراه خود یک پیام وسوسه انگیز یا تهدید کننده را دریافت کنید.؟ در چنین موقعیتی چه کار کرده اید؟ آیا متوجه شده اید که اینگونه پیام ها جنبه کلاه برداری را دارند؟ یا تا به حال مورد حمله سایبری قرار گرفته اید؟

 


 

ما امروز در پیام رسان قصد داریم شما را با اینگونه کلاهبرداری‌ها آشنا کنیم و انواع آن را به شما آموزش دهیم . همچنین راه‌های جلوگیری از سوء استفاده از این گونه حملات را نیز به شما آموزش دهیم پس از پایان این مقاله با سامانه اس ام اس شیراز همراه باشید.

 

فیشینگ چیست ؟


 

فیشینگ نوعی کلاهبرداری آنلاین است که در آن مجرم از طریق ایمیل ، پیام کوتاه ،تماس ، و دیگر روشهای تبلیغاتی اقدام به سرقت اطلاعات محرمانه کاربر می کند . اینگونه کلاهبرداری‌ها به این صورت است که  پیامی برای ما ارسال می شود و از ما درخواست می‌کند تا پیوست را باز کنیم و به سوالاتی که در فرم مورد نظر است پاسخ دهیم که اکثرا این گونه سوالها درباره اطلاعات شخصی ماست .  به طور مثال برای ما یک ایمیل می آید و زمانی که آن را باز میکنیم  با پیامی از طرف بانک به صورت اخطار روبه‌رو می‌شویم و وقتی که روی لینک پیام کلیک میکنیم صفحه ای باز می شود که  شبیه صفحه بانک است و در آنجا اطلاعات شخصی کاربران خواسته شده است بعد از آن پیامی برای کاربر می آید که مشکلی پیش آمده است و از کاربر درخواست می‌کند تا رمز عبور را دوباره وارد کند در همین لحظه شخص کلاهبردار صفحه ای را که برای سرقت طراحی کرده است را در روبروی خود دارد و اطلاعات شخصی شما را به سرقت می‌برد و خیلی راحت می‌تواند حساب بانکی شما را خالی کند.

به همین دلیل است که  در سامانه‌های معتبر همیشه  در سایت های خود  نشان اعتماد و رضایت مشتریان را دارند . در  اینجا نمایندگی اس ام اس شیراز به شما توصیه می‌کند که هیچ گاه فوریت را فدای اعتماد نکنید.

 

چه کسانی مورد حمله فیشینگ قرار می‌گیرند؟:

حمله فیشینگ هیچ ربطی به سن یا جنسیت ندارد و می‌تواند در زندگی شخصی یا محل کار افراد اتفاق بیافتد. فقط همین که شخص کلاهبردار بداند افراد از تلفن همراه و اینترنت استفاده می‌کند، کافیست.

چرا که در دنیای ارتباطات امروزه استفاده نکردن از تلفن همراه ، ایمیل، اکانت، و شبکه های اجتماعی یک اتفاق غیر ممکن است. پس همراهان همیشگی سامانه اس ام اس شیراز آگاه باشید که همه افراد در معرض حملات سایبری هستند.

 

انواع فیشینگ :

 

1_ فیشینگ از طریق ایمیل :

یکی از ساده ترین راه های فیشینگ، ارسال ایمیل است که کمی قبل ت. در مورد آن مثال زده ایم.

 

2_ فیشینگ تماس تلفنی :

در این روش با کاربر تماس تلفنی گرفته می‌شود و شخص تماس گیرنده ادعا می‌کند از پشتیبانی سازمان یا اداره‌ای خاص تماس گرفته و سعی می‌کند در حین صحبت کردن اطلاعات شخصی کاربر را نیز بگیرد.. مثلاً تماسی با شماره همراه‌مان گرفته می‌شود و در حین صحبت کردن شماره کارت و نام بانکی که حساب داریم را از ما می‌خواهد.

 

3_ فیشینگ پیام کوتاه :

در فیشینگ پیام کوتاه، برای کاربر پیامی ارسال می‌شود که غالباً حاوی متن اخطار برای حساب بانکی، دریافت جایزه و ... است تا کاربر ترغیب شود و روی لینک کلیک کنید. مثلاً پیامی دریافت می‌کنیم از طرف یکی از اقوام‌ که ارثی به ما رسیده است و اطلاعات شخصی از ما خواسته می‌شود تا برای فرستنده پیام ارسال کنیم.

 

4_ فیشینگ شبکه های اجتماعی :

در شبکه‌های اجتماعی کلاهبردار پست‌ها یا پیام‌هایی را به اکانت شخصی‌مان ارسال می‌کند. ممکن است اکانت دوستان‌مان را جعل کند و مدتی را با ما در تماس بوده و سپس اقدام به کلاهبرداری کند.. مثلاً در دایرکت اینستاگرام از طرف یکی از دوستان‌مان پیامی ارسال می‌شود که به بیماری نادری مبتلا شده و برای هزینه بیمارستان و جراحی  نیاز به مبلغی پول دارد.

 

5_ بد افزار:

در بدافزار کلاهبردارن سایت‌های مشهوری را که بازدیدکننده‌‌های زیادی دارند را مورد هدف قرار می‌دهند و از نقاط ضعف موجود در سایت استفاده کرده و کاربر را از تغییر مسیر به لینک دیگری غیر از سایت اصلی هدایت می‌کنند.

 

6_ فارمینگ :

فیشینگ فارمینگ  که به  DNS نیز معروف است، نوع پیشرفته‌ای از فیشینگ است که سعی در تغییرIP و دامنه سایت دارد و کاربر را به صفحه‌ای اشتباه راهنمایی می‌کند و اطلاعات کاربر را می‌گیرد.

 

7_ نیزه :

در فیشینگ نیزه  کلاهبردار هدف بزرگتری دارد و روی گروهی از مدیران، اشخاص یا شرکت‌های بزرگ برنامه‌ریزی می‌کند و اطلاعات مربوط به شرکت را جمع‌آوری می‌کند. مثلاً جعل هویت مدیرعامل شرکت را انجام می‌دهد و شروع به گرفتن اطلاعات می‌کند.

 

8_ فیشینگ موتور جست و جو :

در موتورهای جستجو، وب سایت‌هایی برای گرفتن اطلاعات شخصی و اطلاعات پرداخت‌ بانکی طراحی می‌شوند.. سایت‌های کلاهبرداری در نتیجه جستجو طبیعی یا جستجو با تبلیغات در نتایج بالاتر گوگل قرار می‌گیرند. اگر مراقب نباشیم و دقت کافی نداشته باشیم ممکن است به جای کلیک روی صفحه اصلی روی صفحه مخرب یا جعلی کلیک کنیم.

 

9_ کلون :

در روش کلون، فیشر از ایمیل معتبری که قبلا برای‌مان ارسال شده، استفاده می‌کند. آدرس و اطلاعات ایمیل را تغییر داده و آن را دوباره می‌فرستد.  به عنوان مثال پیامی از بانک ارسال شده و در متن ایمیل نوشته " لینک ایمیل به‌روز شده است برای تمدید و انجام تغییرات روی این لینک کلیک کنید"

 

10_ شخص سوم :

در این روش شخص سومی وجود دارد که مکالمات بین دو نفر را شنود می‌کند و اطلاعات شخصی و محرمانه را دریافت می‌کند. شنیدن گفتگو ممکن است در فضای عمومی مانند کافی‌شاپ، رستوران و ... هم اتفاق بیفتد.

 

11_ فیشینگ وای فای :

در حمله از طریق  وای فای کلاهبردار به راحتی اطلاعات شخصی را از تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی کپی کرده و استفاده می‌کند. بنابراین در مکان‌های عمومی نباید از وای فای به هیچ عنوان استفاده کنیم. مثلاً هکر با استفاده از بدافزار وارد همراه بانک تلفن همراه شما می‌شود و اطلاعات حساب و رمز را هک می‌کند.

 

در این مقاله پیام رسون  سعی کرد اطلاعات مفیدی را در رابطه با فیشینگ ها به همراهان خود بدهد تا همگان بتوانند از حمله سایبری نسبت به خود جلوگیری کنند .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات به روز و مفید در رابطه با  تکنولوژی و اتفاقات جدید در حوزه پیام کوتاه و سایت های مجازی ،هر روزه  در سایت خبری سامانه پیام کوتاه شیراز  با خبر شوید .

وجهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .

تعامل ایران با آژانس

تعامل سازنده ایران با آژانس در موضوعات مختلف و ایجاد زمینه برای دست‌یابی به موفقیت برای مدیرکل و آژانس، تحت تاثیر اظهارات تحریک‌آمیز مدیرکل و عدم واکنش مناسب او به تروریسم هسته‌ای علیه کشورمان می‌تواند محدود شود به ویژه آن که تهران بارها به صراحت بر ایستادگی در برابر هرگونه فشار تاکید کرده است.

روز یکشنبه ۲۲ فروردین، طی اقدامی خراب‌کارانه فعالیت مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن نطنز به دلیل اختلال ایجاد شده در شبکه برق متوقف شد.
بلافاصله پس از انتشار خبر این رخداد، رسانه‌های صهیونیستی و غربی در حجمی گسترده این اقدام را عملیاتی سایبری از سوی تل‌آویو اعلام کردند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی پیش از این نیز در عملیات‌های مشترکی از جمله ترور دانشمندان و خراب‌کاری در تاسیسات ایران تلاش کرده بودند که در فعالیت هسته‌ای کشورمان اخلال ایجاد کنند.
نکته حائز اهمیت در این مورد و تمام موارد پیشین به ویژه درباره ترور دانشمندان هسته‌ای، رفتار کاملا خنثی و مشکوک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و به ویژه مدیرکل آن است که در بهترین حالت به اظهار مواضع دیپلماتیک بسنده کرده و به هیچ وجه حتی حاضر به محکومیت این اقدامات تروریستی نشده است.
این در حالی است که مطابق اساس‌نامه آژانس، این نهاد بین‌المللی علاوه بر وظیفه نظارتی خود، موظف است از ظرفیت‌های خود برای صیانت از داشته‌های هسته ای اعضاء صیانت کرده و خدشه به آنها را پیگیری کند.
از آنجا که دلایل فراوانی درباره مشارکت تل‌آویو و واشینگتن در این دست اقدامات تروریستی علیه ملت ایران وجود دارد و از سویی مشخصا مدیرکل فعلی آژانس یعنی «رافائل گروسی» گرایش‌های  غیر قابل انکاری به آمریکا دارد به نظر می‌رسد که اتخاذ چنین مواضعی ریشه در این گرایش‌ها داشته باشد.
علاوه بر این؛ «رافائل گروسی» طی هفته‌های منتهی به آغاز دور جدید نشست‌های کمیسیون مشترک برجام، اظهارات تحریک‌آمیزی علیه جمهوری اسلامی ایران داشت و بر طبل حمایت از زیاده‌خواهی‌ غربی‌ها در پرونده هسته‌ای ایران کوبید.
این در حالی است که گروسی طی دو سفری که با فاصله زمانی اندک در زمستان گذشته به تهران داشت با اذعان به همکاری و حسن نیت ایران، تاکید کرده بود که به ساز و کار مناسبی با تهران بر سر حل‌ وفصل اختلافات رسیده است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در فاصله چند روز مانده به پایان ضرب‌الاجل پنجم اسفند در مورد ایران به پیشنهاد خود به تهران سفر کرد تا با منصرف کردن کشورمان از اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی خود را مهره‌ای موثر در جایگاه مدیرکلی آژانس معرفی کند، پس از بازگشت به وین بر خلاف آنچه در تهران بر آن تاکید کرده بود عمل کرده است.
این رفتار گروسی که بیش از هر چیز زیر فشار غربی‌ها به ویژه ایالات متحده صورت می‌گیرد، نشان‌گر آن است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر خلاف ذات فنی و حقوقی خود توان حفظ بی‌طرفی و فاصله گرفتن از اقدامات سیاسی را نداشته و قادر به حفاظت از جایگاه حقوقی خود در برابر خواست و اراده قدرت‌های زورگو نیست.
نکته آنکه؛ تعامل سازنده ایران با آژانس در موضوعات مختلف و ایجاد زمینه برای دست‌یابی به موفقیت برای مدیرکل و آژانس، تحت تاثیر اظهارات تحریک‌آمیز مدیرکل می‌تواند محدود شود به ویژه آن که تهران بارها به صراحت بر ایستادگی در برابر هرگونه فشار تاکید کرده است.
سابقه روابط ایران با غربی‌ها و سازمان‌هایی چون آژانس نیز به روشنی گویای این مطلب است که هرگاه آنها در فضایی غیر تحمیلی وارد تعامل شده‌اند، تهران نیز بر اساس مسئولیت حقوقی و بین‌المللی خود بیشترین همکاری را با آنها داشته است، چنانچه در موضوع برجام نیز گزارش‌های متعدد مدیرکل قبلی این گزاره را تایید می‌کند.
بر همین اساس؛ روشن است که ایفای نقش وکیل مدافع یک طرف دعوا از سوی مدیرکل سازمانی که باید بی‌طرفانه رفتار و قضاوت کند، طبعا او و سازمان متبوعش را دست کم در مورد ایران به نتیجه دل‌خواه نخواهد رساند و فضا را پیچیده‌تر از قبل خواهد کرد.

دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی

16 فروردین 1400 375  0  0


 

دفتر کار مجازی چیست؟

هر کسب و کاری به یک دفتر کار نیاز دارد تا کارکنان بتوانند، هم با مشتریان و هم با کارکنان دیگر در ارتباط باشد  اما این دفتر کار برای برای بغضی مشاغل دغدغه محسوب می‌شود. علاوه بر آن در این  روزهای کرونایی که برای تمامی مردم مشکلاتی را به وجود آورده، داشتن یک دفتر کار که بتوانیم به صورت مجازی با هم در ارتباط باشیم بسیار حائز اهمیت است.

 طبق معمول تکنولوژی باز هم به کمک ما آمده و توانسته در شرایط کنونی با استفاده از ارتباط راه دور، کارهای خود را انجام دهیم و به قولی  یک دفتر کار مجازی برای کسب و کارمان  راه اندازی کنیم.

اما مانند همیشه هیچ  چیز بدون مشکل و عیب نبوده و این دفتر کار مجازی نیز دارای معایب و مشکل های مختص خود میباشد.

 

امروز می‌خواهیم بررسی کنیم و ببینیم مزایای دفتر مجازی چه چیزهایی است و معایب آن چیست. پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید.

 

مزایا و معایب دفتر کار مجازی :

همانطور که از اسم دفتر کار مجازی پیداست، دفتری است که در آن نیاز به آدرس فیزیکی و یا خرید و اجاره آن نیست  اما در آن کارکنان میتواند از هرجای با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

از طرف دیگر تمامی خدماتی که در یک دفتر کار فیزیکی ارائه شده اعم از پاسخگویی تلفنی، اتاق جلسات، کنفرانس ها و غیره را دفتر کار مجازی در خود جای داده است.

از دیگر مزایای  دفتر کار مجازی می‌توان به کاهش هزینه دفترکار اشاره کرد چرا که علاوه بر اینکه دیگر پرداخت ماهانه وجود ندارد، نگرانی‌های از قبیل جابجایی یا افزایش اجاره نیز حذف می شود.

از طرف دیگر آنهایی که کسب و کارهای کوچک دارند می‌توانند برای اعتبار بخشیدن به کارشان از یک دفتر کار مجازی استفاده کنند و خود را جلوی مشتریان، بزرگ تر از آن چیزی که هستند  نشان دهند.

سامانه پیام کوتاه شیراز پیشنهاد می‌دهد آن عزیزانی که کسب و کارهای کوچک دارند و در اول راه هستند علاوه بر استفاده از پنل پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، از دفتر کار مجازی هم استفاده کنند.

اما بهتر است با معایب و محدودیت‌های دفتر کار مجازی هم  آشنا شویم.

یکی از مهمترین معایب آن کاهش سطح نظارت بر کارکنان  و کاهش بهره‌وری روی کارمندان است که این بیشتر به فرهنگ کاری کارکنان مرتبط است چرا که کارکنان هنوز با دورکاری آشنایی کامل ندارند و حواسپرتی هایی که ممکن است درخانه باشد باعث کاهش بهره وری کارکنان شود. اما این مشکل توسط سرویس های جانبی قابل حل است. برای نمونه اگر از خدمات پنل پیام کوتاه شیراز استفاده می‌کنید می‌توانید همواره گزارش‌های شفافی از عملکرد خود تهیه کنید.

 

پیام‌رسون در این مقاله سعی داشت شما همراهان همیشگی را با مفهوم دفتر کار مجازی و دورکاری بیشتر آشنا کند اما اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار جدید هستید و می خواهید در این راه موفق باشید پیشنهاد می کنم علاوه بر خرید پنل پیامک ارزان از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه، یک دفتر کار مجازی هم تشکیل دهید.

پیام‌رسون همراه شما عزیزان است تا شما را با موفقیت و مسیر دلخواهتان  برساند.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.

آمریکا : انتظار نداریم برجام زود به نتیجه برسد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه دولت متبوعش انتظار ندارد که مذاکرات برای احیای برجام خیلی سریع پیشرفت کند و به نتیجه برسد، تأکید کرد که مذاکرات سختی پیرامون برجام در پیش خواهد بود.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در یک نشست خبری تأکید کرد که دولت متبوعش انتظار ندارد که پیشرفت فوری در مذاکرات جندجانبه برای احیای برجام حاصل شود.

ند پرایس در این خصوص به خبرنگاران گفت: «همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ایم، ما چالش‌های پیش رو [در ارتباط با برجام] را دست کم نمی‌گیریم. ما انتظار نداریم که پیشرفت فوری یا زودهنگامی در این زمینه حاصل شود.»

وی ادامه داد: «ما می‌دانیم که مذاکرات سختی خواهیم داشت، اما در عین حال معتقدیم که مذاکرات ما با شرکایمان و مذاکرات شرکایمان با ایران یک گام درست و رو به جلو است.»

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بخش دیگری از صحبت‌های خود گمانه‌زنی رسانه‌ها مبنی بر اینکه رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، از طرف دولت بایدن در مذاکرات برای احیای برجام شرکت خواهد داشت را تأیید کرد.

ند پراس همچنین در پاسخ به سؤالی درباره چارچوب زمانی مذاکرات برای احیای برجام نیز اعلام کرد:‌«ما به دنبال تعیین چارچوب زمانی نیستیم و در این زمینه با شرکای اروپایی‌مان هماهنگی داریم و از لحاظ تاکتیکی تا حدی با چین و روسیه نیز هماهنگ هستیم. ما با سرعتی که از فکر می‌کنیم مناسب است، پیش خواهیم رفت.»